AndroidHealthClinic

vraag over mijn kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
hoi gasten,

zit op dit moment in de volgede kuur:

week 1 t/m 10 boldenon 400 mg per week
week 1 t/m 6 tren 100 mg om de dag
week 5 t/m 10 winny 40 mg elke dag

+
nakuur

nu is mijn vraag???????

ik heb ook nog clen (vloeibaar) wanneer kan ik deze het beste beginnen te gebruiken. tijdens de kuur of er na ,,,,,en voor hoelang ????
 
hoe vordert de kuur?
ik heb zelf geen ervaring met clen dus kom hier eigenlijk gewoon je thread vervuilen :p
 
ik zou het erna gebruiken!
maar het is wel belangrijk om te weten waarvoor je het gaat gebruiken?!
wil je je gewonnen massa behouden dmv de anti catabole werking, of wil je droger worden?
als je het gaat gebruiken om massa te behouden zou ik het
tegelijk starten met je nakuur, 2wkn on 2off! en dit kan je een aantal keren herhalen, als je dit wilt!
 
als anti-catabool middel werkt clen ongeveer 18 dagen, dus 18 dagen kun je het gebruiken, de vetverbrandende eigenschappen blijven beduidend langer aanwezig.

ik heb het 18 dagen gebruikt tijdens de nakuur, dus na de kuur, en heb tot nu toe alle massa weten te behouden. zat op 50mcg elke dag, da's goed te doen qua bijwerkingen ed.
heb zelfs het idee dat clen iets aan massa oplevert hoewel dat wetenschappelijk meermaals is bewezen onmogelijk te zijn. iemand daar ook ervaring mee?

succes,
gr d
 
dennis999 zei:
als anti-catabool middel werkt clen ongeveer 18 dagen, dus 18 dagen kun je het gebruiken, de vetverbrandende eigenschappen blijven beduidend langer aanwezig.

ik heb het 18 dagen gebruikt tijdens de nakuur, dus na de kuur, en heb tot nu toe alle massa weten te behouden. zat op 50mcg elke dag, da's goed te doen qua bijwerkingen ed.
heb zelfs het idee dat clen iets aan massa oplevert hoewel dat wetenschappelijk meermaals is bewezen onmogelijk te zijn. iemand daar ook ervaring mee?

succes,
gr d

Ik heb ook gelezen op bodypage geloof ik dat clen de eerste 14 dgn je wat massa kan opleveren idd.

Persoonlijk zou ik de clen 2 days on/2 days off gebruiken.
 
Beast N°1 zei:
hoe vordert de kuur?
ik heb zelf geen ervaring met clen dus kom hier eigenlijk gewoon je thread vervuilen :p

gaat goed,,,,, zit nu in week 6 en ben 6.5 killo aangekomen en een stuk droger hardere look!!!
 
G21 zei:
ik zou het erna gebruiken!
maar het is wel belangrijk om te weten waarvoor je het gaat gebruiken?!
wil je je gewonnen massa behouden dmv de anti catabole werking, of wil je droger worden?
als je het gaat gebruiken om massa te behouden zou ik het
tegelijk starten met je nakuur, 2wkn on 2off! en dit kan je een aantal keren herhalen, als je dit wilt!

eigelijk een combo,,,,wil droger worden maar tevens geen massa verliezen.
 
dennis999 zei:
als anti-catabool middel werkt clen ongeveer 18 dagen, dus 18 dagen kun je het gebruiken, de vetverbrandende eigenschappen blijven beduidend langer aanwezig.

ik heb het 18 dagen gebruikt tijdens de nakuur, dus na de kuur, en heb tot nu toe alle massa weten te behouden. zat op 50mcg elke dag, da's goed te doen qua bijwerkingen ed.
heb zelfs het idee dat clen iets aan massa oplevert hoewel dat wetenschappelijk meermaals is bewezen onmogelijk te zijn. iemand daar ook ervaring mee?

succes,
gr d

ervaar het ook, vind het vreemd!
heb het net twee wkn gebruikt,in de nakuur in combinatie met creatine,tribulus en zma als sups, maar ben zelfs 1,5 kg aangekomen!???
komt vast van de creatine aangezien dat vocht in de spier vasthoud.

ik ga het over 2 wkn nog een keer gebruiken, maar dan om ietsjes vocht/vet kwijt te raken!
 
michael zei:
eigelijk een combo,,,,wil droger worden maar tevens geen massa verliezen.

dan zou ik tijdens je kuur een goed dieet volgen! dus net onder onderhoud gaan zitten ong 500 kcl en het bewaren voor de Na Kuur!

succes!
 
G21 zei:
ervaar het ook, vind het vreemd!
heb het net twee wkn gebruikt,in de nakuur in combinatie met creatine,tribulus en zma als sups, maar ben zelfs 1,5 kg aangekomen!???
komt vast van de creatine aangezien dat vocht in de spier vasthoud.

ik ga het over 2 wkn nog een keer gebruiken, maar dan om ietsjes vocht/vet kwijt te raken!



hmm, op de gym zie iemand tegen mij terwijl ik aan de clen zat (en die persoon heeft altijd wat te zeiken over mijn lijf) tijdens de nakuur, dat ik massa aan had gezet. da's nauurlijk hartstikke maf. maar jouw verhaal lijkt een bevestiging te zijn.

ga vanaf zondag weer eens twee weken clen nemen, kijken of ik effecten merk op de massa, de nakuur is dan bijna een week geleden.
 
Back
Naar boven