Fitness Seller

vraag over nakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jerrremyyy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 aug 2007
Berichten
73
Waardering
0
hoi, ik train al 7j en ik zou graag eens voor een keertje een kuur willen uitproberen (testo/winstrol/trenbolone) ipv pillen/poedertjes gebruiken. er werd me al gezegd dat het zware kuur is voor eerste keer, maar daar gaat het nu niet om, het worden deze producten, maar het is vooral de nakuur waar ik om twijfel (pregnyl wel of niet gebruiken)


ik heb me beetje laten verdiepen en heb gelezen dat je teelballen kunnen/zullen krimpen door het tehoge gehalte aan testosterone voor 6 weken lang en dat uw eige testosterone ook helemaal afhaakt.

nu wat ik gevonden heb is dat het best is om pregnyl te gebruiken dat ervoor zorgt dat je teelballen terug hun vorige grote krijgen en het bevordert de aanmaak van testosterone van de teelballen + nolvadex (dus pregnyl en nolvadex tezamen gebruiken).

wat vinden jullie van die nakuur want van pregnyl heb ik nog niemand horen praten maar op wiki (weet dat het niet altijd 100% betrouwbaar is) stond er wel degelijk op dat dit een aanrader was samen met nolvadex te gebruiken...

alvast bedankt
groetjes, jeremy
 
Laatst bewerkt:
hcg/pregnyl kan je tijdens je kuur laten meelopen tot je nakuur, ik zelf pas het meestal toe vanaf week 5 tot einde kuur, post anders je kuurschema eens
 
Ook nog nooit van gehoord
 
genoeg informatie over te vinden, je moet gewoon de zoekfunctie WILLEN gebruiken
 
Ook nog nooit van gehoord

Als je er nog nooit van gehoord hebt, betekent dat je niets van AAS weet, en moet je hier ook niet nutteloos komen posten...
 
Nakuur is altijd inclusief voorbereidingen van HCG. Hierop is gewoon je nakuur op gebaseerd. Lege geatrofeerde testikels zullen langer een recouvery nodig hebben,dan testikels die vol zijn,en hierna geprikkeld worden door SERm of anti A of combi.

Gebeuren is persoonsafhankelijk,de ene atrofeerd snel,terwijl de ander het niet doet.
 
[/COLOR]
hcg/pregnyl kan je tijdens je kuur laten meelopen tot je nakuur, ik zelf pas het meestal toe vanaf week 5 tot einde kuur, post anders je kuurschema eens

ok thx voor je reactie, hier ben ik wel wat mee en ik denk dat ik het zo ook zal doen.. of als andere mensen nog andere suggesties weten om het te gebruiken qua periode en/of het best wel of niet te gebruiken is... ?

exacte kuurschema heb ik nog niet.. ik heb de kuur nog niet, is pas over een maandje. heb je enige suggesties? ik wou het vragen aan de kerel vanwie ik de spullen krijg, hij heeft alles wat ik gebruik al regelmatig gebruikt, maar dan kan ik jullie suggestie eens vergelijken met de zijne..


---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Nakuur is altijd inclusief voorbereidingen van HCG. Hierop is gewoon je nakuur op gebaseerd. Lege geatrofeerde testikels zullen langer een recouvery nodig hebben,dan testikels die vol zijn,en hierna geprikkeld worden door SERm of anti A of combi.

Gebeuren is persoonsafhankelijk,de ene atrofeerd snel,terwijl de ander het niet doet.

maar het is dus best dat je pregnyl dan toch gebruikt, als je nu iemand bent die snel atrofieert of wat trager?
 
Laatst bewerkt:
zoiezo hcg gebruiken als je tren gaat gebruiken.

maar waarom niet als 1e kuur test e only ga je net zo hard op als test/tren en winny's.
en 2e kuur slaat ook weer beter aan als je dan tren gaat gebruiken.

maar ja ieder zijn keuze
 
2de post was bedoelt op die andere gozer, hcg gaat je ook een sneller herstel geven, vind hcg een must(bij langere kuren en/of hogere doseringen) als 1ste kuur is test only voldoende, je gaat er hard en lekker op(geeft ook zo goed als geen sides), je kan altijd winstrol toevoegen, zou tren voor later bewaren
 
2de post was bedoelt op die andere gozer, hcg gaat je ook een sneller herstel geven, vind hcg een must(bij langere kuren en/of hogere doseringen) als 1ste kuur is test only voldoende, je gaat er hard en lekker op(geeft ook zo goed als geen sides), je kan altijd winstrol toevoegen, zou tren voor later bewaren

ok, daar zal ik rekening mee houden, maar ik wil absoluuuuut geen opblaaspop worden. ik zei tegen de kerel die het kon leveren dat ik puur puur droge spieren wil en hij gaf me dus die 3 producten.

ik heb nog wel gelezen:
T3 is trouwens altijd aan te raden als je lang kuur met tren aangezien het de schildklierhormonen onderdrukt.

wat moet ik hiervan afleiding? dat je ook nog eens T3 moet aanschaffen voor het gebruik van tren?

ik liefst zou ik alles in 1x willen gebruiken want het is de bedoeling om maar 1x te kuren. heeeel misschien een 2de keer, maar heb al veel gelezen van mensen die enkel tren nemen en toch wel wat neveneffecten hebben.. maar jij zegt dat ik meer spieren zal bijkomen met enkel testo/winst/pregnyl/nolvadex en tren gwn weglaat?
 
Laatst bewerkt:
jij doet nog altijd wat je zelf wil, is gewoon advies, is totaal niet nodig om zoveel dingen te stacken tijdens je 1ste kuur, met correcte voeding zal vocht wel meevallen, je weet ook totaal niet hoe je op aas zal reageren, er zijn mensen zat die al flinke gyno krijgen op alleen test, T3 geen ervaring mee
 
Ahaha net als MAAR 1x XTC gebruiken. Kerel eenmaal eraan.... Never meer of met AS
 
Idd laat de tren eruit, en kijk hoe je reageerd op de test alleen..

Aangezien test de basis zal blijven van al je volgende kuren is het toch handig te weten of je sides ervaart, en hoe JIJ erop reageert ;)

Verder zou ik eens zoeken op HCG ipv pregnyl, dan zal je meer informatie vinden.. (pregnyl = hcg, alleen het woord pregnyl word hier zelden gebruikt)
 
Ook nog nooit van gehoord

Dan moet je hier zeker niet reageren.. Btw, waarom wil je een vadsige fitnessboy worden? Zit net naar die foto te kijken van "je doel" ???

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

niet?...then you know shit.

+1
 
Ahaha net als MAAR 1x XTC gebruiken. Kerel eenmaal eraan.... Never meer of met AS

ik ken het fenomeen, 1x maar xtc gebruiken en dan nooit meer.. alleen bij mij is het verschil dat ik al 8j drugs heb gedaan en heb nooit in mijn leve gezegd: ik doe maar 1x drugs.. ik ben nu al een goeie 7 maand gestopt met drugs (niet omdat ik het wil, maar het interesseert me niet meer echt en ik ga ook niet meer naar die hardtechno feestjes waar je drugs neemt). ben met men jaartje erbij wat volwassener geworden. kheb tijdens mijn 8j drugs gebruik ok gemakkelijk 'nee' kunne zegge en nu heb ik totaal geen moeilijkheden om ervan af te blijven.

als ik zeg dat ik bij 1 kuur blijf, hooguit in heel mijn leven een 2de maar liever niet, dan blijf ik ook zo bij mijn beslissing.. het doel dat ik wil hebben weegt geen 120kg waarvan 50kg spieren of whatever. mijn doel is nu om een mooie 10kg bij te komen wetende dat er kg's zullen afvallen, maar hopelijk niet teveel of geen.. de rest zal ik wel zelf doen zoals hetgeen dat ik nu bijna al 7j doe :)

maar ik zal jullie advies opvolgen en die tren niet gebruiken.. weet niet ofk ze ga verkopen of bewaren aangezien het dan wel een 2de kuur vereist (wat ik dus eigelijk niet echt wou) en heb al 100den posts gelezen dat de jonkheer niet meer nar boven komt met gebruik van tren, wat ik dus niet wil meemaken :)
 
Laatst bewerkt:
aas werkt ook psychologisch...weet nog goed men 1ste kuur, hoe geweldig ik me voelde
 
Back
Naar boven