MuscleMeat

Vraag over pijn op Andere plek na injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die gebruik ik voor de glutes.... Kun je quads niet beter 0,6 pakken?
Yes moet ze nog bestellen tho had deze nog liggen van toen ik iets meer fatty was.
 
Bij mij deed het altijd pijn voor een dag of 3.
klopt de pijn is nu inderdaad helemaal weg. als ik er stevig op druk voel je het dus alles gaat goed. zoiezo bedankt allemaal voor de reacties!
 
klopt de pijn is nu inderdaad helemaal weg. als ik er stevig op druk voel je het dus alles gaat goed. zoiezo bedankt allemaal voor de reacties!
X op slaan doe ik ook altijd dan weet je dat het erger kan.
 
De olie verspreidt zich over de lengte van de spier. Als je in je quads injecteert 'kruipt' dat naar je knie.
als ik nou 1x per week injecteer kan ik dan elke week hetzelfde been gebruiken of is afwisseling met andere been juist verstandig?
 
als ik nou 1x per week injecteer kan ik dan elke week hetzelfde been gebruiken of is afwisseling met andere been juist verstandig?
Lekker afwisselen, waarom zou je het niet doen?
 
Met Duck eens, vooral als je zoals je aangaf pijn hebt na het injecteren kan je het beter afwisselen dan heb je voldoende tijd om te herstellen.
 
Met Duck eens, vooral als je zoals je aangaf pijn hebt na het injecteren kan je het beter afwisselen dan heb je voldoende tijd om te herstellen.
Uit mijn ervaring maakt het niks uit ik zet af en toe door mijn pip heen geen verschil kwa herstel ofz.
 
Uit mijn ervaring maakt het niks uit ik zet af en toe door mijn pip heen geen verschil kwa herstel ofz.
Zal dan een voorkeur zijn, ik had de eerste paar keer lichte pijn na injecteren en vond het fijner om af te wisselen.
Zoals Duck al zei waarom zou je niet afwisselen als je de gelegenheid toch hebt ?
 
Zal dan een voorkeur zijn, ik had de eerste paar keer lichte pijn na injecteren en vond het fijner om af te wisselen.
Zoals Duck al zei waarom zou je niet afwisselen als je de gelegenheid toch hebt ?
dat is waar echter voelt mijn rechterbeen prettiger dan mijn linkerbeen. maar bedankt voor het advies
afwisselen it is.
 
in het kader van herstellen:
ik doe nu een spuit kuur met:
1-10 weken test E 250 mg
1-10 weken tren E 200 mg
1-10 weken mast E 400 mg
2-10 HCG 2x pw 500 iu
11-17 Winstrol oral 50 mg pd
11-17 Anavar 90 mg pd
18-22 PCT ( 20 mg nolva-50mg clomid- 5mg aromasin)

hoeveel weken rust moet je hebben na deze kuur voor je een volgende injectie kuur zet of een volgende Oral kuur neemt bijv turinabol-anavar.
 
Dat kan je niet zeggen, verschilt van persoon tot persoon. Niet iedereen herstelt even snel. Sowieso bloedtesten doen.
 
Inderdaad, wat ik heb geleerd is zodra je bloedwaardes weer terug zijn op je natuurlijke level dan is je lichaam hersteld.
 
na welke periode na de nakuur doen jullie de bloedtesten?
 
in het kader van herstellen:
ik doe nu een spuit kuur met:
1-10 weken test E 250 mg
1-10 weken tren E 200 mg
1-10 weken mast E 400 mg
2-10 HCG 2x pw 500 iu
11-17 Winstrol oral 50 mg pd
11-17 Anavar 90 mg pd
18-22 PCT ( 20 mg nolva-50mg clomid- 5mg aromasin)

hoeveel weken rust moet je hebben na deze kuur voor je een volgende injectie kuur zet of een volgende Oral kuur neemt bijv turinabol-anavar.

140mg orals per dag als 6-weekse afsluiter? Heb je dit eerder gedaan?
 
140mg orals per dag als 6-weekse afsluiter? Heb je dit eerder gedaan?
ik heb wel vaker deze dosering gedaan maar nee niet als afsluiter. dit werd mij geadviseerd om na Tren-E niet meteen Off te gaan.
 
Het is jouw lichaam dus jouw experiment, ik zou het zelf niet doen. Heb geen ervaring met tren, dus geen idee. Maar als je vanuit die invalshoek je kuur samenstelt zou ik zelf de test door laten lopen. 1 oral weg en een beetje een normale dosering gebruiken. 40-50mg. Maar zijn er hier wel meerdere die hoog in orals gaan...
 
Als je dit systematisch na elke inject hebt dan zit er wss teveel BA in of kan je niet goed tegen de BA. Heb dit al eens gehad met een batch van een bekend Nederlands UG. Echt heel die vial elke fucking week een ander been dat mank was. Kon amper lopen/gaan zitten, vial uit andere batch en probleem opgelost.
Je moet het niet gekker maken dan het is
 
Het is jouw lichaam dus jouw experiment, ik zou het zelf niet doen. Heb geen ervaring met tren, dus geen idee. Maar als je vanuit die invalshoek je kuur samenstelt zou ik zelf de test door laten lopen. 1 oral weg en een beetje een normale dosering gebruiken. 40-50mg. Maar zijn er hier wel meerdere die hoog in orals gaan...
ik heb met anavar op 120 mg gezeten met niet al te veel resultaat in combinatie met winstrol 50 mg
om vast te houden wat ik deze kuur win wil ik dus verlagen naar 80 tot 90 mg anavar met 50 mg winstrol ( aangezien mijn lichaam er weinig mee doet) ik wil na de 10 weken de injectie wel stoppen vandaar ook de aanvulling met oral
 
Het is jouw lichaam dus jouw experiment, ik zou het zelf niet doen. Heb geen ervaring met tren, dus geen idee. Maar als je vanuit die invalshoek je kuur samenstelt zou ik zelf de test door laten lopen. 1 oral weg en een beetje een normale dosering gebruiken. 40-50mg. Maar zijn er hier wel meerdere die hoog in orals gaan...
hoe lezen jullie eigenlijk op internet de bedrijven die BA water verkopen maar er overal onder zetten: het is alleen voor onderzoek en niet voor menselijke toediening etc.
kun je deze gewoon veilig kopen en gebruiken als ba water voor HCG?
 
Back
Naar boven