XXL Nutrition

Vraag over RPM, No Xplode/Shotgun, NOS, etc

Bezoekers in dit topic

John O

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
19
Waardering
0
Ik heb deze producten zelf al een tijd gebruikt, en ben er zeer tevreden over (met name RPM). Ik heb nog een potje RPM staan, wat ik op het moment gebruik.

Mijn broer (17 jaar) zou graag ook 1 of meerdere van bovenstaande producten gebruiken voor zichzelf. Echter, bij sommige van deze producten word een minimumleeftijd van 18 jaar geadviseerd. Hij is niet bijster groot dus het zou me niet verbazen als hij nog niet uit zijn groei is, en ik zou dit uiteraard niet willen belemeren door hem deze producten te laten gebruiken.

Mijn vraag is dus: kan 1 of meerdere van bovenstaande producten schadelijk zijn voor hem op deze leeftijd? Zoja, is er ook 1 bij die niet schadelijk is? Zijn er alternatieven?

Ik heb er ook vrij weinig zin in om mijn caps achter slot en grendel te moeten steken voor hem, dus een eventueel alternatief waar hij tevreden mee is zou ook mooi zijn ;). Anders zal hij er waarschijnlijk toch aanzitten.

Bij voorbaad dank.
 
Gewoon doen joh! kan geen kwaad toch...
 
Gewoon doen joh! kan geen kwaad toch...

Dat vroeg ik me dus af. Het lijkt mij dat dit inderdaad geen kwaad kan, maar de vraag blijft uiteraard waarom "18+" bij deze producten word geadviseerd. Is er iemand die hierover zijn kennis kan delen?
 
kijk as ie nou 12 was ofzo...
 
Dat vroeg ik me dus af. Het lijkt mij dat dit inderdaad geen kwaad kan, maar de vraag blijft uiteraard waarom "18+" bij deze producten word geadviseerd. Is er iemand die hierover zijn kennis kan delen?

waarom 18+ ?....dat is nogal logisch he????beetje denken...

omdat je vanaf je 18e er verantwoord mee om "kan" gaan EN volgens mij is dat verplicht om er op te zetten, in de VS iig wel, en aangezien al die producten daar vandaan komen...

of dacht je dat je lichaam op je 18e verjaardag opeens overnacht veranderde in a lean mean killing machine :P
 
waarom 18+ ?....dat is nogal logisch he????beetje denken...

omdat je vanaf je 18e er verantwoord mee om "kan" gaan EN volgens mij is dat verplicht om er op te zetten, in de VS iig wel, en aangezien al die producten daar vandaan komen...

of dacht je dat je lichaam op je 18e verjaardag opeens overnacht veranderde in a lean mean killing machine :P

Dat is mijn vraag dus. Is de verplichting daar vanwege de volwassenheid, of vanwege de eventuele lichamelijke gevolgen? Bij labels van 21+ is het duidelijk, deze kunnen je groei belemmeren. Anders zou er geen 21+ opstaan. Je groei stopt uiteraard niet de dag dat je 21 bent, maar je kan ervan uit gaan dat als je eenmaal 21 bent je uitgegroeit bent.

De vraag is dus of er een dergelijke lichamelijke functie zo rond de 18 ook stopt, zoals dat bij 21+ geldt voor de groei.
 
De vraag is dus of er een dergelijke lichamelijke functie zo rond de 18 ook stopt, zoals dat bij 21+ geldt voor de groei.

Voor de meesten geldt het niet volgens mij maar jij bent op je 18e gestopt met logisch nadenken.
 
Voor de meesten geldt het niet volgens mij maar jij bent op je 18e gestopt met logisch nadenken.

Erg leuk dat je een positieve bijdrage levert aan deze draad. De positieve energie die jou bericht uitstraalt weerspiegelt werkelijk de beste kant van jou persoonlijkheid.
 
Voor de meesten geldt het niet volgens mij maar jij bent op je 18e gestopt met logisch nadenken.

waahahah lol :D

vaak is de 18+ titel gewoon voor je verantwoordelijkheids besef, verder weinig lichamelijks (iets anders met 21+ idd). dus wees niet bang om NO producten of fatburners ofzo te gebruiken als je BIJNA 18 bent.
 
waahahah lol :D

vaak is de 18+ titel gewoon voor je verantwoordelijkheids besef, verder weinig lichamelijks (iets anders met 21+ idd). dus wees niet bang om NO producten of fatburners ofzo te gebruiken als je BIJNA 18 bent.

Dank u voor het duidelijke antwoord.

Verder is het, zoals ik al eerder aangaf, is het voor mijn jongere broer. Hij is nog niet zolang 17, vandaar dat ik het even vroeg. Better safe than sorry! ;)
 
hey waar haal jij eigelijk je no shotgun ik wil ook een pothalen
 
kijk op de site van muscletotaal kan je daar zo bestellen
 
heb vandaag pot no-shotgun besteld ik ga nog resultaat posten :P :D
 
Vraag

Hoi,
ik hoop dat ik op deze plek goed zit om een vraag te stellen.
Wat is jullie mening over black Betas(8 ball)?
Wat kan ik ermee winnen met m`n trainingen?
Anders kom ik er niet uit,graag jullie mening please?
Greetz,Lena.
 
@ lady fighter: volgens mij beloven ze weer veel te veel voor zo'n product
als het de werking van aas evenaart waarom zoudne mensen dan nog aas gebruiken?
dus mijn mening is je kan het proberen maar verw8 geen wonderen
 
Wij hebben de VPX NO-Shotgun uit het assortiment gehaald. Er zijn andere vergelijkbare supplementen die gewoon een betere prijs kwaliteitsverhouding hebben zoals No-Xplode en NitroCrea.
 
Dan nu advies graag

Hey,
Juist jullie mening,stel ik op prijs!
Ik train op dit moment zwaar met gewichten en wil meer
spiervolume/kracht.
Ik gebruik: Pumptech (v.muscletech).
aminozuren en creatine 6000 ES.
ik heb m`n twijfels over pumptech.
Okido heren,de waarheid is alleen hard als je er niet tegen kunt :duh:.
Daar heb ik absoluut geen last van,dus brand los en kijk of jullie mij
kunne zegge wat ik beter wel kan gebruike.
Ciaow,Lena
 
Dat vroeg ik me dus af. Het lijkt mij dat dit inderdaad geen kwaad kan, maar de vraag blijft uiteraard waarom "18+" bij deze producten word geadviseerd. Is er iemand die hierover zijn kennis kan delen?

designer steroids daarom 18+ /is sterker dan 17 hd=soort van d-bol zonder omzetting naar oestrogeen in het lichaam......
 
Back
Naar boven