Fitness Seller

Vraag over testosteron stimulerende supplementen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 okt 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Greetings,

Ben nieuw hier, dit is ook mijn eerste topic die ik plaats.

Mijn vraag is wat naar jullie idee de beste testosteron stimulant is. Zelf heb ik Iron test gebruikt en momenteel dedicated Dominate, waar gaat jullie voorkeur naar uit?
 
Ik zou niet specifiek een T booster kopen, vaak word je opgelicht. Het is echt weg gegooid geld. Van het geld kan je beter deftig eten, dat is veel beter voor je test.
 
Ik zou niet specifiek een T booster kopen, vaak word je opgelicht. Het is echt weg gegooid geld. Van het geld kan je beter deftig eten, dat is veel beter voor je test.

Thanks maat. Gebruik je zelf iets in die richting of echt totaal niet ?
 
Ik zou niet specifiek een T booster kopen, vaak word je opgelicht. Het is echt weg gegooid geld. Van het geld kan je beter deftig eten, dat is veel beter voor je test.

Waarom vind je dan dat je vaak wordt opgelicht? De makers stoppen er ingrediënten in waarvan wordt aangenomen dat ze de test aanmaak stimuleren.
Dat het niet bij iedereen werkt of niet goed werkt bij iedereen is een algemeen bekend gegeven.

Waar vind je dat je opgelicht wordt?
 
Greetings,

Ben nieuw hier, dit is ook mijn eerste topic die ik plaats.

Mijn vraag is wat naar jullie idee de beste testosteron stimulant is. Zelf heb ik Iron test gebruikt en momenteel dedicated Dominate, waar gaat jullie voorkeur naar uit?

Ik heb naast ZMA nooit iets gebruikt. Heb nog wel caps van iets liggen maar neem ze niet omdat ik test gebruik(ben een ouwe man dusssss) Misschien als ik stop met test na een tijdje de caps nemen en zien wat het doet.
 
Ik heb naast ZMA nooit iets gebruikt. Heb nog wel caps van iets liggen maar neem ze niet omdat ik test gebruik(ben een ouwe man dusssss) Misschien als ik stop met test na een tijdje de caps nemen en zien wat het doet.

Mag ik vragen wat je gebruikt aan test? Wil mezelf uiteindelijk ook naar een hoger level brengen en wil daarom graag leren hier en daar over dit allemaal
 
Mag ik vragen wat je gebruikt aan test? Wil mezelf uiteindelijk ook naar een hoger level brengen en wil daarom graag leren hier en daar over dit allemaal

Ik zat de afgelopen periode op ongeveer 500mg test E per week, maar als je meer wilt weten dan kan je beter kritisch de AAS sectie van het forum doorlezen.
Mijn resultaten zijn ook anders dan die van iemand die een kwart eeuw jonger is dan ik ben.
 
Waarom vind je dan dat je vaak wordt opgelicht? De makers stoppen er ingrediënten in waarvan wordt aangenomen dat ze de test aanmaak stimuleren.
Dat het niet bij iedereen werkt of niet goed werkt bij iedereen is een algemeen bekend gegeven.

Waar vind je dat je opgelicht wordt?

Opgelicht is niet het juiste woord. Maar er zijn zoveel dingen die test boosten. Een supplement van 30 euro hiervoor halen is zonde. Wanneer je 30 euro uitgeeft aan sups dat je meer hebt aan vitamine d/visolie/creatine dan welke 'test booster' dan ook.

Want eigenlijk kan je vit d en visolie ook als test booster beschouwen dacht ik. Ik las op ergogenics over deze producten dat ze test levels konden verhogen. En vit d kost 1eu per maand en visolie 5 ofzo?
 
Het hangt ook een beetje af van je leeftijd uiteraard. Ben je nog ergens onder in de 20 dan zal het geen bal uitmaken wat je neemt, aangezien je voldoende test aanmaak hebt. Ga je richting de 30 of ouder natuurlijk dan kunnen test boosters zeker wel een handje helpen. De reden waarom veel producten weggegooid geld zijn, is omdat er veels te weinig in zit aan werkzame stoffen. Altijd fijn die "prop blends"!
Er stond een mooi topic op het forum over natuurlijk test boosters die een positieve bijdrage kunnen leveren. Deze staat denk ik nog bij de sticky's.

Zelf heb ik ervaring met D-AA en Beta Ecdysterone i.c.m met Fenugreek extract.
D-AA merkt ik vooral meer agressiviteit van en een lichte kracht toename.
Beta Ecdysterone met Fenugreek heeft me meer kracht gegeven en heb hier wat extra spiermassa aan overgehouden. Kreeg ook meer honger van deze combo dus heb me voeding wel iets omhoog gegooid. Ook had ik meer last van een vettere huid en wat meer puistjes, dus het zal vast iets met me test gedaan hebben.

(Nee ik heb me bloed niet laten testen)
 
Back
Naar boven