Fitness Seller

Vraag over The (New) Encyclopedia of Modern Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.377
Waardering
45.268
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

Ik ben van plan de bijbel te kopen, geschreven door Arnold Scharzenegger, zoals jullie waarschijnlijk wel bekend. Omdat ik hier zuinig op wil zijn en een degelijk exemplaar wil, zou ik graag de hardcover-versie aanschaffen, ondanks dat deze 2x zo duur is. Als ik wat rondgoogle vind ik echter enkel het origineel uit 1986 als hardcover. De nieuwere, revised editie (The New Encyclopedia...) vind ik enkel als paperback. Deze nieuwere editie is wel zo'n 100 pagina's uitgebreider met meer info en pics. Weet iemand of deze ergens als hardcover te verkrijgen is en iemand toevallig beide exemplaren (oude en nieuwe) in zijn bezit? Ik twijfel nu over welke aan te schaffen.
 
Heb hem wel...enkele jaren geleden via bol.com meen ik
 
Dat vind ik nog eens een goede benaming/vergelijking.

Beiden staan vol met onzin :(
*Beide

Dat is jouw visie. Maar kun je je nader verklaren? Ik had de indruk dat The Encyclopedia of Modern BB een gerenommeerd boek binnen de BB-wereld is. Jij zou dus niet aanraden deze te lezen?
 
Bedankt voor de taalles.

Dat is idd mijn visie. Voor verdere verklaring verwijs ik je naar de talrijke meningen die er op dit over dit boek te vinden die over het algemeen niet positief overkomen en het is zeker niet 1 van mijn aanraders.
 
Bedankt voor de taalles.

Dat is idd mijn visie. Voor verdere verklaring verwijs ik je naar de talrijke meningen die er op dit over dit boek te vinden die over het algemeen niet positief overkomen en het is zeker niet 1 van mijn aanraders.
Mijn reactie was ook niet negatief bedoeld, bedankt voor je feedback. Ik denk wel dat ik 'm koop, maar zal 'm met een kritische blik lezen en niet alles één-op-één aannemen.
 
Er ook een Nederlandse auteur die een bodybuilding bijbel geschreven heeft.

ISBN: 978-90-824123-0-7

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Er ook een Nederlandse auteur die een bodybuilding bijbel geschreven heeft.

ISBN: 978-90-824123-0-7

Ik heb enkel zijn andere boek, aangezien ik niet van plan ben AAS te gebruiken, momenteel althans.
 
Ik heb 'm ook, en volledig gelezen.

Ik heb toch de indruk dat veel info achterhaald is, of gewoon dikke bullshit. Mijns inziens het geld niet waard.. Kopen?? :P
 
Het forum is gratis, er is evenveel onzin op te lezen en als bonus heb je op het forum ook nog informatie waar je wel wat aan hebt. Wat moet je met zo'n oud boek?
 
Alleen kopen voor de cultstatus. Info is achterhaald.

Ook een heel mooi boek vol mooi beeld: REPS. Collectors item!
Je ligt helemaal krom van het lachen van de idiote langdradige onzin tekst, die ook nog eens slecht vertaalt is.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ook een heel mooi boek vol mooi beeld: REPS. Collectors item!
Je ligt helemaal krom van het lachen van de idiote langdradige onzin tekst, die ook nog eens slecht vertaalt is.

IJzeren gordijn bestond nog dus bij gebrek aan de kennis die later vanuit de Oostbloklanden naar het westen kwam was het behelpen :)

Wanneer ik nu terug kijk was het idd een berg BS, maar in die tijd was het een BBr aanrader :)

20171113_200412.jpg
 
WTF!!!!!! De bijbel staat niet vol onzin.
Inderdaad. Los van of het wel of niet echt is gebeurd, vallen er genoeg wijze lessen te trekken uit de bijbel en staan er een hoop interessante metaforen, normen, waarden etc. in.
 
Het forum is gratis, er is evenveel onzin op te lezen en als bonus heb je op het forum ook nog informatie waar je wel wat aan hebt. Wat moet je met zo'n oud boek?
Hebbedingetje. Of bedoelde je de bijbel? :P Is inderdaad vrij oud.
 
Yep, incest, pedofilie, broedermoord, zombies, enz. enz. Prima normen en waarden
 
Yep, incest, pedofilie, broedermoord, zombies, enz. enz. Prima normen en waarden
De 10 geboden zijn best oké (niet doden, respect, niet liegen etc. etc., salomonsoordeel), en ik heb nog nooit iets over een zombie gelezen.
 
De 10 geboden zijn best oké (niet doden, respect, niet liegen etc. etc., salomonsoordeel), en ik heb nog nooit iets over een zombie gelezen.

Hoe noem je iemand die uit de dood op staat.

Maar laat dat een discussie voor een ander topic zijn en we hier weer OT verder gaan .
 
Yep, incest, pedofilie, broedermoord, zombies, enz. enz. Prima normen en waarden

Wat is er mis met zombies? En wat als uw broer een lul is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven