Fitness Seller

Vraag over uiterlijk (borst, ribben) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1213

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
10
Waardering
0
Hallo,
Ik heb eigenlijk een paar vragen waar ik al effe mee zit.
Wat kan ik doen tegen uitstekende ribben (zie foto, zwarte kader).
En tegen dat in het rode kader?
Ik eet naar mijn weten toch genoeg (ben iemand die moeilijk bijkomt)..
Alle tips zijn welkom.


4ql75v.jpg



16k29g3.jpg
 
Laatst bewerkt:
upload je foto's even via tinypic.com , zo kunnen we ze niet zien;)
 
Sorry voor de fout.
Het is aangepast :).

Met vriendelijke groeten.
 
Wat dat in het midden is weet ik niet. Maar genoeg eten? I don't think so.
 
Wat dat in het midden is weet ik niet. Maar genoeg eten? I don't think so.

Ja ik eet toch voldoende naar mijn mening.
Eet als ik opsta, smiddags, 4uur, avond en rond 8-9uur..

Mvg
 
Ik weet niet wat je doelen zijn, als ik zo naar je fysiek kijk vind ik toch dat je niet genoeg eet.
 
Droog brood en water?
 
1. Bij je onderkant van je rechter borst, dat is gewoon de aanhechting. Deze is niet symmetrisch. Kun je niks aan doen.
2. Je hebt een wat uitstekende ribbenkast. Kun je ook niks aan doen, omdat dat lichamelijk bepaald is. Omdat je een smalle taille en bouw hebt, valt het nu meer op. De oplossing is dus gewoon een groter frame bouwen, dan lijkt het optisch ook minder.
 
heb hetzelfde, mijn ribben steken er ook wat uit ( zo 2 bultjes ). Ik dacht het op te lossen door veel buikspier oefeningen te doen en dus gewoon massa opbouwen op je romp
 
die uitstekende ribben heb ik ook een beetje als ik me buik ontspan, wanneer ik mijn buikspieren aanspan zie je er niets meer van.
 
Mannen geen zorgen gewoon door trainen als gekken en eten als reigers, als die spieren op je opgepompte lijfje komen zijn die botekes niet meer te zien. Maar dan komen er andere probleemkes zoals je kont afvegen dat gaat dan een stuk moeilijker op de gewone manier het lukt wel als je met een arm op je rug tegen een muur gaat leunen dan drukt je gewicht je arm richting poepertje dus wat wil je?
Uitstekende botekes of slecht het sterretje af kunnen vegen.:D
 
je moet echt meer eten, probeer 6 keer per dag te eten, hoeveel weeg je trouwens, en hoe oud ben je ?
 
als je ribben uitsteken betekent dat dat je te mager bent!
 
je moet echt meer eten, probeer 6 keer per dag te eten, hoeveel weeg je trouwens, en hoe oud ben je ?
Ik ben 19jaar, 1m 95, 81,3kg.
Bedankt al voor de reacties :).
 
ik heb dit ook voor
vond het eerst ook storend maar heb me er maar bij neergelegd
ik denk dat als je wat meer massa hebt opgebouwd dit wel minder zichtbaar moet zijn
 
Moet zeggen had je veel lichter ingeschat. Ziet eruit aslof je <75kg weegt als je het mij vraagt. Maar het klopt wel, meer eten en liefst wat trainen ;) dan verdwijnt het. Heb geen before foto, maar als je mn huidige foto's bekijkt kan je van mij aannemen dat het bij mij ook uitstak, en nu niet meer :D
 
Heel hard met een hamer erop slaan en terugvouwen. Met een hamer past alles.
 
Heb net hetzelfde bolletje als jij op dezelfde plaats ( in die rode kader ) ! Is bij mij een gewoon vetbolletje. Toen ik onlangs 10 kilo vermagerd ben zag ik plots dat bolletje. Nu ik weer 5kg bij ben zie je het niet meer. Voelen wel! Dus oplossing is ewa bijkomen he ;)
 
Back
Naar boven