XXL Nutrition

vraag over wedstrijden

Bezoekers in dit topic

Die 6% zal wel gemeten zijn aan je pols ofzo :roflol:
 
Komaan, waar blijven de foto's
 
ik he zo'n gevoel dat die niet zouden komen... :p Lijkt me ook erg sterk.. 73 KG met 1.78 kan noog maar dan ook met 6% op 14 jaar? lijkt me erg sterk dan meot hij wel HEEL vroeg begonnen zijn haha
 
Profiel:

ben 14 jaar oud heb blond haar, doe ook bodybuilden(dit klinkt raar maar ik doe leg press met 150 kilo en armen ook tegen de 45 kilo aan

:roflol: Ik kan niet wachten tot de foto's! Moet wel een huge monster zijn

150kg leg press, I bet he's huge. :eyes:
 
Lol....en toen liet ie niks meer van zich horen
 
Ee kan best hoor, ik ben 15 jaar ik ben 1.90 en weeg 100 kilo en ik ben niet dik.
 
Nee niet echt, gespierd gewoon altijd breed geweest, bredere borst en schouders en zo
 
tja.. ik ben vergeleken met andere 16 jarigen die ik ken ook breed gebouwd met brede borstkast, maar ben 73 KG at 13% :p .. maar 1.90-M met 100 KG.. die extra lengte neemt ook aardig wat gewicht in beslag
 
This thread is worthless without pics!
 
nja.. ik laat wel van me horen.. ik heb wel 1 dag niet gereageerd komaan man. maar ik moet nog fototoestel kope;) je krijg volgende week wel te zien
 
donderdag 22 november om 20:22 staan de foto's er dus op? haha dat wil ik zien :p
 
Even serieus jongens, misschien is hij wel de breedste uit de klas.








Haha, :jk: benieuwd naar foto's hoor, laat die eikels maar eens zien hoe huge je bent! ;)
 
waarom weet ik zeker dat we die fotos nooit te zien krijgen :sd:
 
Heeft iemand van je kameraden geen fototoestel?
 
Back
Naar boven