MuscleMeat

vraag powerliften/ bb bankdrukken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

be happy

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2004
Berichten
128
Waardering
0
ik wil weten als ik op powerliftmanier in kracht wil vooruitgaan hoe zoiets eruit ziet, het gaat mij vooral om bankdrukken.
als ik bijv met bankdrukken op powerliftprincipe doe kan ik daarna dan gewoon nog workout borst normaal afmaken of moet ik puur alleen bankdrukken doen op 1 dag??

misschien links en hopelijk wat duidelijke info.
groet simon.
 
kijk eens op de site van eigenkracht.nl !!


Powerliften is een manier van zwaar trainen zonder al teveel concessies

BodyBuilden is een manier van Leven: gezonde voeding, slaapritme, enz.:D

suc6 ermee!!


ps: POWERliften is zwaar afzien!!:eek:
BodyBuilding is..........bouwen aan je lichaam :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
klusmier zei:
kijk eens op de site van eigenkracht.nl !!


http://www.eigenkracht.nl/workout/basisprincipestraining

Powerliften is een manier van zwaar trainen zonder alteveel concessies

BodyBuilden is een manier van Leven: gezonde voeding, slaapritme, enz.:D

suc6 ermee!!


ps: POWERliften is zwaar afzien!!:eek:
BodyBuilding is..........bouwen aan je lichaam :rolleyes:

tuurlijk want ookal eet je niet goed als powerlifter en slaap je niet goed als powerlifter, maakt dat niet uit want sterk wordt je toch wel en als powerlifter heb je toch geen kans om een megabody te krijgen...........want doorvoor train je verkeerd
 
Laatst bewerkt:
helemaal gelijk heb je floris.
Al die kleine powerliftertjes me opa ziet er nog beter uit.
 
floris2 zei:
tuurlijk want ookal eet je niet goed als powerlifter en slaap je niet goed als powerlifter, maakt dat niet uit want sterk wordt je toch wel en als powerlifter heb je toch geen kans om een megabody te krijgen...........want doorvoor train je verkeerd

Klopt ja, powerlifters zijn kleine ecto's. Neem deze vent bijvoorbeeld:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een kansloos buttlichaam!
 
ff for the record mijn reactie was sarcastisch bedoeld hè..

Ik bedoel waarom zou je niet groeien als je een pwl schema volgt en deze reactie vond ik al helemaal belachelijk..

Powerliften is een manier van zwaar trainen zonder alteveel concessies

BodyBuilden is een manier van Leven: gezonde voeding, slaapritme, enz
 
ja ik train al wel een tijdje, maar ik wil mijn puur mijn kracht met bankdrukken verhogen.
is dat de bedoeling dat je dan een tijd met weinig reps/ meer gewicht traint en verder niet,of als ik borst train alleen bankdrukken met dit principe doe en daarna nog worout borst afmaak met normale sets en reps.

groet simon
 
trouwens die knakker op die foto is wel ****ing bruut!!!!
 
nu is er nog altijd geen antwoord op een vraag die ik mij soms ook stel
 
ja.... hoe zie jij zelf dan de pwl manier van de bench??
 
Imo is er maar één (juiste) manier van benchen(archen buiten beschouwing gelaten).
 
@ Fonzy bedoel je de manier van trainen?? of de uitvoering van de bench?
 
Ik denk dat behappy zijn bankdruk omhoog wil schroeven door een pwl workout voor enkel zijn borst te doen. Er zijn verschillende routines en principes die je kunt volgen waarvan sommige gemakkelijk en anderen moeilijk in een schema - dat verder gewoon volgens de bodybuild regels immekaar zit - te passen zijn.

In de powerliftsectie van dit forum staat ook een subforum 'schema's'. Daar staan enkele benchroutines die je in je schema kunt proppen. Besef wel dat je ook oefeningen moet doen die je bankdruk ondersteunen. Ga dus voor je triceps niet enkel extensions en skullcrushers doen maar doe small bankdrukken, JM presses, Tate Press, Rackbench press enzo.

Lees er dus het één en ander over en post dan eens je nieuwe schema. Ik ben niet zo ervaren op het PL gebied (ben er zelf nog niet zo lang mee begonnen) en ik weet dus niet of je beter gewoon je bench kan verbeteren door op een complete bodybuild manier te trainen dan op een halfslachtige PL manier.
 
Ga dan voor een tijdje volledig richten op PL ofzo.
Dat half om half geloof ik niet zo in.
 
ok jongens bedankt, ik denk dat ik maar even ga zoeken.
dat van huckfinn zijn natuurlijk ook goeie tips.

groeten simon
 
Half om half werkt voor mij al een aantal jaren goed...
ik denk zeker dat je doel te halen is, ik bedoel ik ben wel niet zo goed als jullie maar doe ook me best
maar dat zien jullie wel in maart als ik 250kg BP ff op film zet voor je
 
Back
Naar boven