Fitness Seller

Vraag rippetoe

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

DonnieDon

Novice
Lid geworden
18 aug 2011
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Hey,

Ik wil graag rippetoe gaan doen maar kan ivm last van onderrug (door roaccutane) geen deadlifts doen

Kan ik hetzelfde idee doen alleen voor bench en squat en paar alternatieve oefeningen of moet ik bijvoorbeeld gaan splitten?

Alvast bedankt.

IronSport

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 aug 2006
Waardering
31
Lengte
1m85
Massa
120kg
Nee kan niet. Deadlifts zijn in dat programma niet te vervangen.

Guts

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
15 dec 2010
Waardering
931
Lengte
1m76
Massa
99kg
je kreeg last van je rug door een geneesmiddel?

corpaul

Superdude
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
1.022
Lengte
1m95
Massa
150kg
Vetpercentage
24%
niet zo janken en gewoon deadliften

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Waardering
5.203
Lengte
1m87
Massa
120kg
niet zo janken en gewoon deadliften
+1, Onnozele gedachte ook dat je niet zou kunnen deadliften als je "last van je rug" hebt. Ernstige blessures, oke, maar maak je onderrugspieren gewoon sterker door juist wél te gaan deadliften. En met andere onderrugoefeningen als assistance.

MikeT

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 dec 2010
Waardering
30
Lengte
1m80
Massa
89kg
+1, Onnozele gedachte ook dat je niet zou kunnen deadliften als je "last van je rug" hebt. Ernstige blessures, oke, maar maak je onderrugspieren gewoon sterker door juist wél te gaan deadliften. En met andere onderrugoefeningen als assistance.
Die staat.

Guts

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
15 dec 2010
Waardering
931
Lengte
1m76
Massa
99kg
versterk je onderrug dan maar door te deadliften.

DonnieDon

Novice
Lid geworden
18 aug 2011
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn onderugsspieren zijn niet "slap" ik krijg scherpe pijn bij spanning op rug door bijwerkingen van het medicijn, deadlifts zijn gewoon geen optie (zeg niet dat jij het wel zou kunnen das gelul) graag serieuse suggesties over wat ik wel kan doen.

Crakie

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
18 apr 2009
Waardering
2.529
Lengte
1m80
Massa
89kg
Heb je zoveel puisten, kerel? ;)

Tja, alles wat op deadliften lijkt zal ook wel zeer doen, dus suggesties zijn er niet. Lukt de bovenrug wel?

chunky

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
27 sep 2005
Waardering
51
Lengte
1m92
Massa
118kg
Dosis verlagen? glucosamine + visolie erbij en voldoende drinken, vervolgens deadliften. Komt voornamelijk door de uitdroging die last van je rug. Het belang van deads in dit programma is al benadrukt.

Guts

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
15 dec 2010
Waardering
931
Lengte
1m76
Massa
99kg
missch ook biergist erbij pakken? eig zou je dat sowieso moete pakken

DonnieDon

Novice
Lid geworden
18 aug 2011
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
  • Topic Starter Topic Starter
Dosis verlagen? glucosamine + visolie erbij en voldoende drinken, vervolgens deadliften. Komt voornamelijk door de uitdroging die last van je rug. Het belang van deads in dit programma is al benadrukt.
Denk niet dat het daardoor overgaat, ga wel 4 maanden splitten tot kuur is afgelopen en dan aan rippetoe heeft geen haast wou alleen weten of ik op een andere manier kon doen, maar is het principe van laag beginnen en elke week opbouwen zodat je over je max gaat beter dan op je max trainen tot je meer kunt?

s4ndro

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 aug 2010
Waardering
82
Lengte
1m75
Massa
77kg
Denk niet dat het daardoor overgaat, ga wel 4 maanden splitten tot kuur is afgelopen en dan aan rippetoe heeft geen haast wou alleen weten of ik op een andere manier kon doen, maar is het principe van laag beginnen en elke week opbouwen zodat je over je max gaat beter dan op je max trainen tot je meer kunt?
Ja, als je op je max begint ga je veel sneller een plateau bereiken!

Bovenaan