MuscleMeat

Vraag sides Stanozolol

Bezoekers in dit topic

decicco

Cool Novice
Lid geworden
5 feb 2012
Berichten
161
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik ben nu 9 dagen bezig met een Winstrol only kuur. (GS)
De eerste 4 dagen gingen prima en merkte niets van de sides.
Bij de 5e dag begon ik last te krijgen van erge hoofdpijn.
Ik heb veel gelezen over de sides en uiteraard is hoofdpijn een normale bijwerking als je AS gebruikt.
Alleen staat er wel vaker geschreven dat het na enkele dagen moet wegtrekken.

Dit is bij mij tot nog toe niet het geval.
Ik ben nu mijn dosering anders gaan verdelen per dag en ik moet zeggen dit helpt lichtelijk maar nog steeds elke dag last van hoofdpijn.

Zou deze hoofdpijn de hele kuur nog aanhouden of moet ik nog even een aantal dagen afwachten?
Verder gaat het prima, ik begin meer kracht te krijgen voel een lekkere pomp opkomen etc. dus verder zit dat wel goed denk ik.

Ik drink overigens genoeg water dus ik denk niet dat het daar aan ligt.
Iemand miss nog tips of ideeën waar deze hoofdpijn vandaan komt?

Alvast bedankt.

Gr.
 
Hoeveel water is genoeg in jouw ogen?
 
Welke dosis?
 
kan bloeddruk zijn
 
40 mg per dag.

Ik schat zo'n 5 a 6 liter water per dag max.
 
Eerste kuur? Misschien stress je hem juist teveel. Laat het gewoon over je heen komen en doe wat je normaal doet.
 
Bij winstrol kun je inderdaad echt erge koppijn hebben.. paracetamol en het is weg en meestal blijft het dan ook weg voor een paar dagen.
 
Moet er vooral veel van pissen.
 
Moet zeggen dat ik er vandaag tot nog toe helemaal geen last van heb gehad dus hopelijk heb ik de ergste hoofdpijn achter de rug en blijft het zo!
 
Ik ben nu ook bezig met een winstrol only kuur.. Ben begonnen op 50mg / day. Maar kreeg naar enkele dagen gigantische last van koppijn. Voor de zekerheid een aantal dagen terug gegaan naar 30.. Nu is me lichaam er wat aan "gewend" lijkt wel en de koppijn wordt steeds minder
 
Ik had er beide keren geen last van op 50 MG. Overigens kwam de krachttoename pas na 3 weken bij mij.
 
daar heb ik gelukkig nooit last van gehad met winny, geen enkele roid eigenlijk ...krijg het wel van T3 boven de 75mcg, zeker in combi met clen

even langs de huisarts voor bloeddruk check? kan nooit kwaad
 
daar heb ik gelukkig nooit last van gehad met winny, geen enkele roid eigenlijk ...krijg het wel van T3 boven de 75mcg, zeker in combi met clen

even langs de huisarts voor bloeddruk check? kan nooit kwaad

Ik heb zojuist een bloeddruk meter besteld. Kost paar tientjes, maar dan hoef je tenminste niet telkens naar de huisarts..
 
Ik heb zojuist een bloeddruk meter besteld. Kost paar tientjes, maar dan hoef je tenminste niet telkens naar de huisarts..

ben ook eens wezen kijken naar zo'n ding maar geen enkele manchet bij de apotheek die ik om me arm kreeg:o ..kwam dan gelijk op de duurdere modellen uit

welke heb jij gevonden en welke arm maat manchet zit erbij?
 
ben ook eens wezen kijken naar zo'n ding maar geen enkele manchet bij de apotheek die ik om me arm kreeg:o ..kwam dan gelijk op de duurdere modellen uit

welke heb jij gevonden en welke arm maat manchet zit erbij?


Haha.. Oeps.. Daar had ik nog niet eens naar gekeken, ik ging er eigenlijk vanuit dat die band dusdanig verstelbaar was dat het 1 size = fit all zou zijn.

Ik heb de Medisana BU 510 besteld. Krijg heb overmorgen binnen verwacht ik.
 
Ik heb de Omron m3, manchet tot 43. Moet je aardige armen hebben om daar niet in te passen;)
 
Ik heb de Omron m3, manchet tot 43. Moet je aardige armen hebben om daar niet in te passen;)
Helaas, de mijne zijn 48cm. Laats in het ziekenhuis voor de operatie moest de verpleegster een andere zoeken omdat de standaard manchet niet ging passen. Ze probeerde het niet eens. Kwam ze terug met een grotere die op zich wel paste, maar elke keer als dat ding ging pompen begon het klittenband flink te kraken. Dus toch maar voor de zekerheid een nog grotere gezocht die volgens mij ook wel om mijn middel ging passen :D.
 
Zit nog steeds op de 40 mg p/d gaat steeds lekkerder! Hoofdpijn heb ik gelukkig niet meer zo'n last van gehad als een paar dagen van te voren. Denk dat dit door de verdeling komt, ik slik telkens 10 mg om de zoveel uur.
zit nu op 14 dagen en de pomp is echt heerlijk tijdens en na het sporten, van krachttoename merk ik nog niet zo gek veel.
Alleen bij het squatten flink vooruit gegaan.
 
Back
Naar boven