MuscleMeat

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes

Bezoekers in dit topic

Waarom dit zo nadrukkelijk vermelden? Het halve personeelsbestand bij defensie gebruikt drugs is mijn ervaring :o
Dan is jouw ervaring waarschijnlijk niet gebaseerd op het personeel dat bij ons op de afdeling werkt. Er is natuurlijk ook een verschil tussen de gemiddelde jan soldaat die in het weekend op housefeestjes rondhangt en een officier bij de KLu. Ik bedoelde er trouwens niets mee door dit expliciet te vermelden. Iedereen moet doen wat ie wil en het zal echt niet zomaar gecontroleerd worden, maar ik vind het gewoon dom om te riskeren. Daarnaast heb ik sowieso die behoefte helemaal niet.
 
niets mooier en geiler dan met een pilletje op samen met je chick aan hele vieze marathon sex te doen op de bank
Met chicks heb ik al helemaal geen ervaring, ben een einzelgänger :P. Marathon lopen trouwens wel, maar dan wel dopingvrij. :P
 
Dan is jouw ervaring waarschijnlijk niet gebaseerd op het personeel dat bij ons op de afdeling werkt. Er is natuurlijk ook een verschil tussen de gemiddelde jan soldaat die in het weekend op housefeestjes rondhangt en een officier bij de KLu. Ik bedoelde er trouwens niets mee door dit expliciet te vermelden. Iedereen moet doen wat ie wil en het zal echt niet zomaar gecontroleerd worden, maar ik vind het gewoon dom om te riskeren. Daarnaast heb ik sowieso die behoefte helemaal niet.

Officieren moeten hun niet heiliger voordoen dan jan soldaat :D

Maar dat de helft aan de drugs zit gelijk bicepsz zegt is gewoon onzin.
 
Officieren moeten hun niet heiliger voordoen dan jan soldaat :D

Maar dat de helft aan de drugs zit gelijk bicepsz zegt is gewoon onzin.
"Hun"? Serieus?
Ik ga mijzelf ook niet heiliger voordoen en ben echt niet Roomser dan de Paus, maar wel verstandig genoeg om te beseffen dat dat plezier van een pilletje het mij niet waard is mijn carrière op het spel te zetten.
 
Toen ik ded VEVA opleiding deed zei de sergeant

'veel collega's hebben in het weekeind bij feestjes een zonnebril op, daar praten we verder niet over'
 
Toen ik ded VEVA opleiding deed zei de sergeant

'veel collega's hebben in het weekeind bij feestjes een zonnebril op, daar praten we verder niet over'

En die sgt,heeft niet een beetje overdreven? Is vlug gezegd "veel" Hoeveel zijn het er dan werkelijk?
Beetje dichterlijke vrijheid lijkt me zo.

Nu ja er is mss een verschil tss defensie NL en BE :)
 
De dosering maakt iets gevaarlijk of niet. De meeste zullen vast wel weten wat ze doen. Ik had destijds geen idee dat DMAA in unstopable zat. Dan is het je eigen keuze niet meer om het wel of niet te nemen en dat vind ik wel kwalijk. Wat bepaalde doseringen DMAA doet op de langere termijn en in verschillende doseringen is natuurlijk nog niet bekend. Een acuut gevaar is er voornamelijk alleen als je per ongeluk een eiwit schep gebruikt ipv het zoekgeraakte pwo doseerschepje :)
 
De dosering maakt iets gevaarlijk of niet. De meeste zullen vast wel weten wat ze doen. Ik had destijds geen idee dat DMAA in unstopable zat. Dan is het je eigen keuze niet meer om het wel of niet te nemen en dat vind ik wel kwalijk. Wat bepaalde doseringen DMAA doet op de langere termijn en in verschillende doseringen is natuurlijk nog niet bekend. Een acuut gevaar is er voornamelijk alleen als je per ongeluk een eiwit schep gebruikt ipv het zoekgeraakte pwo doseerschepje :)


Dus je koopt een oppeppend middel om vervolgens het niet je eigen keus te vinden dat het je oppept? Er waren genoeg preworkout te koop zonder dmmaa toen der tijd.
 
Dus je koopt een oppeppend middel om vervolgens het niet je eigen keus te vinden dat het je oppept? Er waren genoeg preworkout te koop zonder dmmaa toen der tijd.

Maar de beste man geeft dus aan dat hij het niet wist. Wat je daar dan weer van vind is weer een ander punt.
 
Het kwalijke is dat 95% van de gebruikers geen idee heeft en dat men afgaat op de veiligheid van producten die in NL op de markt worden gebracht. Natuurlijk is er een kleine groep die juist op zoek is naar dit soort middelen die al snel onder de toonbank worden verkocht, net zoals vroeger met de bekende stackers. Probleem zit hem hier juist in het feit dat deze producten voor langere tijd gewoon "over the counter" te krijgen waren. Verder denk ik dat onze VWA de meeste zaken al redelijk goed op orde hebben en rest het hier enkel de fabrikanten aan te rekenen om moedwillig zoveel mogelijk geld te willen verdienen over de ruggen van veelal naïeve sporters.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wat is nu eigenlijk de beste PWO met DMAA erin dan? Ben nu wel erg benieuwd geworden dankzij de NOS om het eens te proberen
 
Ik heb genoeg DMAA-supps gebruikt toen het nog legaal was en heb de hype nooit echt ervaren. Niet echt veel meer euforie of minder 'crash' (wat ik sowieso al niet had) dan good old caffeine + theanine.
 
Back
Naar boven