XXL Nutrition

Vraag voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ariemazereeuw

Novice
Lid geworden
25 sep 2019
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hallo,
Ik ben Arie van 17jaar 183 lang en weeg 80kg
Ik wil zelf aankomen in massa en heb hiervoor een schema voor voeding gemaakt:
1907DF1C-3486-4204-93EA-067A0EDAE191.jpeg

4EC17342-F99F-4E50-A6CF-3D3122D378A6.jpeg
A8E431E1-5835-4915-BFA8-498542A4922D.jpeg


Hebben jullie nog tips wn heb ik zo genoeg aan al mn macros en kcal
 
Geen idee want je hebt geen macros of kcal vermeld. Sterker, je benoemt nieteens hoeveel je van een bepaald product eet. ‘Kipfilet’ of ‘1/2 tonijn’ zegt ons allemaal niet zoveel. In de stickies staat een excelsheet waarin je je schema makkelijk kunt bijhouden.
 
Wat is je onderhoud ?
Hoeveel kcal is dit eetschema ?
Wat zijn de macros van dit eetschema ?
 
Om nu tips te gaan geven over totaal kcal inname en macro’s wordt lastig. Dat zou betekenen dat ik jouw volledige schema moet gaan berekenen... Je zou onze feedback snel kunnen krijgen door ze in te voeren op het voorbeeld schema dat hier op DBB te downloaden is. Zo krijg je zelf ook meer inzicht :)
 
heb ik zo genoeg aan al mn macros en kcal

Dat is lastig te zeggen. Wat is je doel? Heb je je onderhoud al eens berekend, of weet je dit al uit ervaring? Vanuit hier kun je dan verder kijken. Wat Sterling al zegt, vul eens het voorbeeldschema in, dan weet je hoeveel kcal dit schema is.
 
Kijk de eerste post eens door en bereken alles in de excel van post 2.
Dus ook je onderhoud. Dat kan allemaal met de spreadsheet. Want zonder macro's kan niemand echt wat zeggen.

Als ik ruwweg de eerste bekijk zal het niet meer dan een 2200-2400 zijn. Afhankelijk uiteraard van hoe groot het handje noten is en hoeveel vlees je bij je avondeten hebt. Maar dat is echt niet veel... zeker niet om aan te komen. Maar het blijft voor mij ook even schatten. Dus reken het uit en weeg af wat je eet.
 
Dat is lastig te zeggen. Wat is je doel? Heb je je onderhoud al eens berekend, of weet je dit al uit ervaring? Vanuit hier kun je dan verder kijken. Wat Sterling al zegt, vul eens het voorbeeldschema in, dan weet je hoeveel kcal dit schema is.
Dat is lastig te zeggen. Wat is je doel? Heb je je onderhoud al eens berekend, of weet je dit al uit ervaring? Vanuit hier kun je dan verder kijken. Wat Sterling al zegt, vul eens het voorbeeldschema in, dan weet je hoeveel kcal dit schema is.
Dat is lastig te zeggen. Wat is je doel? Heb je je onderhoud al eens berekend, of weet je dit al uit ervaring? Vanuit hier kun je dan verder kijken. Wat Sterling al zegt, vul eens het voorbeeldschema in, dan weet je hoeveel kcal dit schema is.
doel is vooral aankomen. Hoe berekent u trouwens u macro’s?
 
Slotje en hier verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven