AndroidHealthClinic

Vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kanexkane

Novice
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Hé even een vraagje , ik zou graag wat meer aders hebben in mijn onderarmen. Hebben jullie daar tips voor ?

alvast bedankt Kanexkane
 
Ik heb ze bij de blokker gekocht, al zijn ze nu uitverkocht.

Je kan ook de kruidvat proberen iets duurder maar ze zijn dan wel uitgerust met shining look heb ik gehoord.

Groet, Dennis
 
Ik heb ze bij de blokker gekocht, al zijn ze nu uitverkocht.

Je kan ook de kruidvat proberen iets duurder maar ze zijn dan wel uitgerust met shining look heb ik gehoord.

Groet, Dennis

Wat waren de prijzen daar? Ik wil dit ook..
 
Ook kun je ze bij de dierentuin halen die adders, ook op internet zijn er veel te koop. Vooral veel reptielen handelaren verkopen ze.. ik zou gewoon even rondkijken
 
Ik heb zelf met een stift aders getekend, bij de Hema verkopen ze die stiften met de juiste kleur.
Je moet die stift hebben met kleurde code AZ35803, niemand ziet het verschil.

Groetjes,

Sjon
 
Ik heb zelf met een stift aders getekend, bij de Hema verkopen ze die stiften met de juiste kleur.
Je moet die stift hebben met kleurde code AZ35803, niemand ziet het verschil.

Groetjes,

Sjon

Je bedoeld kleurcode AZ45803 ;) Dat is lichter dan die van jou...
 
Spuit radium in je ader :thumbs:

Wat een topics de laatste tijd, man man man.
 
ik denk dat dit een test is van de mods
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wie doet er morgen mee met een potje kaarten? :(
 
Hahaha TS wat doe je op een datingsite?
 
Juist ja, heb nog geen facebook gepost dus je kan mij niet reporteren :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Succes met je kloontje
 
Hé even een vraagje , ik zou graag wat meer aders hebben in mijn onderarmen. Hebben jullie daar tips voor ?

alvast bedankt Kanexkane

N.O producten kunnen helpen, cacao bijvoorbeeld, dit kan zorgen dat je aders voor een tijdje zichtbaarder worden door de N.O boost die je ontvangt, maar dan moet je wel pure cacao hebben, de AH heeft pure cacao, merk Blooker moet je hebben, staat bij de koffie et cetera
 
Back
Naar boven