MuscleMeat

Vraagies

Bezoekers in dit topic

An_G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Nou ik ga dus zometeen naar een fitnesscentrum om even wat vragies te stellen, over de tarieven en manier van werken enz.. en als alles goed gaat/is ook meteen inschrijven.........

Ik ga dus toch KT in mijn schema proppen, om verschillende redenen en 1 daarvan is omdat ik dus wat meer massa wil aanzetten en voornamelijk mijn vet% wil verlagen.

Maar wat ik dus niet snap is dat iedereen KT aanraad wanneer je graag vet wil verliezen want wanneer je meer spiermassa hebt; verbrand je ook meer cal. in 'ruststand' (en met meer spiermassa lijkt het ook meteen dat je vet% lager ligt). Maar hoe kan je nou spiermassa aanzetten wanneer je met een Cut dieet werkt? want dan heb je toch geen cal. overschot die voor de nodig spiermassa zorgt?? hoeso groei je dan nog?

En het fitnesscentrum waar ik naartoe ga werkt nogal op een aparte manier want je krijgt namelijk na een aantal tests/analyses (zoals: vet% meting, 1RM van verschillende machines...) een kaartje die je in elke machine kan douwen en die snapt dan meteen op hoeveel gewicht en hoeveel reps je die oefening moet doen. Meer weet ik nog niet echt maar ik ga dan ook over 10 min ff een kijkie nemen.......

Lijkt me zo'n typisch fitness centrum.. je kan beter gelijk werken met losse gewichten (moet wel begeleiding voor zijn natuurlijk) dat is de basis.. ik spreek uit ervaring, als je gelijk met losse gewichten + een goed dieet begint heb je de perfecte start, die veel mensen niet hebben gehad.

An_G zei:
En het fitnesscentrum waar ik naartoe ga werkt nogal op een aparte manier want je krijgt namelijk na een aantal tests/analyses (zoals: vet% meting, 1RM van verschillende machines...) een kaartje die je in elke machine kan douwen en die snapt dan meteen op hoeveel gewicht en hoeveel reps je die oefening moet doen. Meer weet ik nog niet echt maar ik ga dan ook over 10 min ff een kijkie nemen.......

Heb ook zo een fitness centrum in de buurt zitten maar hoor van iedereen dat het k*t is met een kaarten systeem te werken.

Zoals Murk al zegt met losse gewichten en een goed dieet kom je al een heel eind.

hoe kan zo'n apparaat nou precies uitrekenen wat jij die dag aankan ???

Ik zou echt een normaal fitness centrum gaan zoeken man,
dan kan je je af en toe vet uitleven en af en toe wat rustiger aan doen
inplaats van steeds met de zelfde intensiviteit te trainen.

hoe heet dat centrum trouwens ? Starfleet Fitness ? :P

owke, dan zoek ik nog ff verder in Amsterdam ZO naar betere Fitnesscentra.

@Jay Impel : nee volgens mij niet maar ik weet ook niet hoe hij eigenlijk heet, hets in iedergeval midden in de bijlmer, amsterdam ZO.

succes ! ;)

er zijn zoiezo veel fitness centrums in amsterdam zei een vriend van me

An_G zei:
Maar wat ik dus niet snap is dat iedereen KT aanraad wanneer je graag vet wil verliezen want wanneer je meer spiermassa hebt; verbrand je ook meer cal. in 'ruststand' (en met meer spiermassa lijkt het ook meteen dat je vet% lager ligt). Maar hoe kan je nou spiermassa aanzetten wanneer je met een Cut dieet werkt? want dan heb je toch geen cal. overschot die voor de nodig spiermassa zorgt?? hoeso groei je dan nog?

QUOTE]

Je zal geen spiermassa aanzetten als je je calorie-inname beperkt. Maar veel belangrijker is dat je veel minder spiermassa zult verliezen als je tijdens het "cutten" ook aan KT doet. Je moet je spiermassa behouden.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven