AndroidHealthClinic

Vraagje aan BC, Admin en de andere ijzervreters

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
IK wil in sept beginnen met me nieuwe kuur, ik heb vaker gekuurt maar nooit met test.Ik ga ook dit jaar wat meer kuren, om het simpele feit dat ik over een jaar op het podium sta.Graag wat tips en kritiek.



Week 1: 1000 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
Week 2: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 3: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 4: 750 mg test enanthaat/wk, winstol depot 50 mg e/d
week 5: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 6: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 7: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 8: 500/750 test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d

Laatse week HCG 2500 IU elke 5-6 dagen( 3 weken lang), na de 2e/3e shot HCG;
150 mg clomid per dag-2 weken lang
100 mg clomid per dag-2 weken lang.

Indien problemen 20 mg Nolva per dag+50 mg proviron tot de probleem verholpen is.


ER zijn ook mensen die zeggen dat je HCG NIET met clomid mag gebruiken, zoals je kan zien doe ik dat wel , vanwege vele voordelen.
Wat denken jullie?


En graag tips/kritiek omtrent de kuurschema



Groet

Levrone@
 
Gespierder worden??
 
Originally posted by bestoldschool
Doel van de kuur?


Meer gewicht/massa en kracht, ik heb meer gewicht nodig voor de concurrentie in de jeugdbodybuilding.
 
EN wat meer massa kweken op me zwakke pleken, dus de onderrug/hamstrings/kuiten.
 
Als je je werkelijk op een wedstrijd richt, dan zou ik je kuur anders doen. Vergeet niet dat je volgend jaar al op het podium wilt staan, dat houd in je dat maximaal 2 massakuren kunt doen voor je dat podium op gaat ( 2 massa en 1 cutting). En dat vind ik op een jaar al vrij veel.

Haal meer uit je kuur. Ga voor 10-12 weken, en maak een andere stack. Bvb test/eq, met een kick off van D-boll of anadrol. Je nu gemaakte 8 weekse test only kuur (de winny zie ik niet als extreem waardevol) lijkt me niet echt doel treffend in jou geval. Enne, die 8 weken winny vind ik zoiezo al niet echt denderent. 8 weken een hepatoxisch product wil je liever niet namelijk.
 
Originally posted by Robin
Als je je werkelijk op een wedstrijd richt, dan zou ik je kuur anders doen. Vergeet niet dat je volgend jaar al op het podium wilt staan, dat houd in je dat maximaal 2 massakuren kunt doen voor je dat podium op gaat ( 2 massa en 1 cutting). En dat vind ik op een jaar al vrij veel.

Haal meer uit je kuur. Ga voor 10-12 weken, en maak een andere stack. Bvb test/eq, met een kick off van D-boll of anadrol. Je nu gemaakte 8 weekse test only kuur (de winny zie ik niet als extreem waardevol) lijkt me niet echt doel treffend in jou geval. Enne, die 8 weken winny vind ik zoiezo al niet echt denderent. 8 weken een hepatoxisch product wil je liever niet namelijk.


IK ga deze kuur volgen , omdat ik al een solide basis heb van 92 kg.IK ga 2 maanden later een kuur met test/boldene nemen, en als laast sth(met begleiding) om kurkdroog te verschijnen.En winstrol depot is toch ook best oke??Kwalitatiefe goede roid vind ik,,,,,
 
kwaliteit wel oke opzich... lengte minder.

En je vervolg kuur lijkt me beter...zonder de GH!!!! Ik verklaar je voor gek als je daar op dat moment al mee begint. Je bent nog geen prof bro!
 
Originally posted by Robin
kwaliteit wel oke opzich... lengte minder.

En je vervolg kuur lijkt me beter...zonder de GH!!!! Ik verklaar je voor gek als je daar op dat moment al mee begint. Je bent nog geen prof bro!


Je hoeft er ook geen pro voor te zijn, om gh te gebruiken.Ik heb 2 maten die zijn net zo oud als mij, ze zijn amateurs bodybuilders
en hun gebruiken ook gh, werkt zeer goed en je bent kurkdroog,als je het niet gebruikt wordt je vernietigd door de concurrentie.

Maar back to the point, dus me kuurschema zit wel oke? En hoe zit het met de gelijktijdige gebruik van hcg en clomid, ik doe het wel , sommige zeggen beter niet doen: Wat adviseer jij?
 
Je moet voor je GH gebruikt het eerst heel goed bestuderen ; veel van de skelet 'afwijkingen' van moderne bodybuilders zijn zeer waarschijnlijk ten gevolge van GH gebruik. Ik bedoel een overschot aan spier massa train je er af .... teveel breedte op je heup botten vereist toch echt een chirurg.

Je hebt genoeg ervaring om hier zelf in te beslissen ..... ik adviseer alleen grote voorzichtigheid.
 
Neem je dan ook slin/t3/as bij je gh? Of alleen gh?

Ik zou zelf gh pas gaan gebruiken als ik weinig/niets/niet bevredigend meer kan behalen met mijn AS gebruik of als ik naar te hoge dosissen AS moet gaan grijpen om nog resultaat te zien.

Zijn je 2 maten niet te lui om nu al met gh te beginnen?
En omdat je 2 maten het doen kun jij ze mooi laten zien dat je zonder gh ook heel goed kurkdroog kunt zijn.
Trouwens kurkdroog alleen wint geen wedstrijd.
Symmetrie en musculariteit spelen ook een rol.

Ander goed punt voor mij om geen gh te gebruiken is omdat mijn portemonee niet mee zou willen werken.
 
Originally posted by Levrone@



Je hoeft er ook geen pro voor te zijn, om gh te gebruiken.Ik heb 2 maten die zijn net zo oud als mij, ze zijn amateurs bodybuilders
en hun gebruiken ook gh, werkt zeer goed en je bent kurkdroog,als je het niet gebruikt wordt je vernietigd door de concurrentie.


Klopt, je hoeft er geen pro voor te zijn. Maar in mijn ogen ben je onbezonnen bezig als je daar in een veel eerder stadium aan begint. Zeker als je over een eerste wedstrijd spreekt. GH is een van de slechtste vormen van AS die je kunt gebruiken, lijkt me dus geen slimme keuze. En omdat die maten van je het doen doe jij het ook maar??? Slap excuus. :rolleyes:
 
Originally posted by Shadum
Je moet voor je GH gebruikt het eerst heel goed bestuderen ; veel van de skelet 'afwijkingen' van moderne bodybuilders zijn zeer waarschijnlijk ten gevolge van GH gebruik. Ik bedoel een overschot aan spier massa train je er af .... teveel breedte op je heup botten vereist toch echt een chirurg.

Ik ken er ook eentje die GH gebruikte (van een jongen overgekocht die groeistoornissen had) en die heeft een kin gekregen waar je U tegen zegt! :D
 
Als ik de beweegredenen en onderbouwing van 'Levrone' lees dan hoor ik iemand die alleen maar één ding wil:

Zo snel mogelijk groter worden dan zijn maatjes en wel 'by any means', en dat laten triomferen op een podium.

Liever nog vandaag dan morgen.
Dus als er GH in de strijd geworpen moet worden dan maar meteen want het podium kan niet wachten.

Kerel, als jij een solide carriere wil starten dan zou ik eerst maar es beginnen met niet naar je vriendjes te kijken maar naar je eigen mogelijkheden, je ervaring en leeftijd en je toekomst (hoe je wilt opbouwen).
Want van enig opbouwen is hier geen sprake.

Zoals eerder gezegd begin je pas met een combi van AAS met GH als de AAS alléén een te hoge dosering worden.
Dan kan het lichaam zelf niet voldoende GH aanmaken om de interactie met AAS aan te kunnen en dan doet GH wonderen. Maar daar ben je nog lang niet.

Eerst es leren een fatsoenlijke kuur te bouwen want 8 weken op een 17-AAtje dat lijkt me niet zo nuttig.

Laten we beginnen met 12 weken, waarin je, zoals ook al eerder gezegd, de test laat doorlopen met EQ.
De laatste 4 weken kun je eventueel, als je het niet kan laten, aan de slag met een toevoeging van Winstrol.
 
Ik ben al groter dan me maatjes, en bro je kent me niet, hou dus lekker je beweegredenen en onderbouwingen voor je,,


Nee, podium kan wachten is pas over een jaar(beter lezen)


Ik kijk niet naar me "vriendjes" ik heb al het een en ander opgebouwd.Ik ben een ruwe diamant, ik moet alleen nog wat zwakheden trainen, dat is alles.



WIe zei dat ik GH wou gebruiken met AAS??


Ik heb vaker gekuurd dan jij in je hele leven bij elkaar, en ik ben geen angsthaas om 8 weekjes w.depot te gebruiken.



Deze kuur komt een maand na de kuur met w dept, ik kan niks laten dus ook niet de gh.


Ik vroeg om tips geen denigerende afkrakingen (net of ik niet weet waar ik mee bezig ben), greetzzzzzz
 
Laatst bewerkt:
"Ik ben al groter dan me maatjes, en bro je kent me niet, hou dus lekker je beweegredenen en onderbouwingen voor je"

->Dus waarom vraag jij hier dan om advies ventje?
Als je niet tegen kritieken kunt dan hoor je niet op het podium thuis, waar 9 van de 10 keer onrechtmatig wordt gejureerd. Wat ga je de jury vertellen als je niet geplaatst wordt violgens je verwachtingen? Net zo blèren?

"Nee, podium kan wachten is pas over een jaar(beter lezen)"

-> Maak je niet druk over mijn lezen, da's dik in orde.
Over een jaar op het podium staan door er nog even wat kuurtjes doorheen te rammen is de klassieke denkfout van velen:
"Het wonder komt uit het Potje"


"Ik kijk niet naar me "vriendjes" ik heb al het een en ander opgebouwd.Ik ben een ruwe diamant, ik moet alleen nog wat zwakheden trainen, dat is alles."

-> Zo jij bent snel tevreden! je moet een genetisch wonder zijn!
Wat je vriendjes betreft: Noem ze dan ook niet als vergelijkingsmateriaal.
Voor de duidelijkheid: Zeg dan ook niet: "Zij gebruiken GH dus kan ik het ook."



"WIe zei dat ik GH wou gebruiken met AAS??"

->Niemand. Was slechts een educatief voorbeeldje.
Ben jij wars van want je wil niks leren of kritiek accepteren.
Je ego hangt tussen je benen.


"Ik heb vaker gekuurd dan jij in je hele leven bij elkaar, en ik ben geen angsthaas om 8 weekjes w.depot te gebruiken."

->Ik wist niet dat wij elkaar zo goed kenden dat jij weet wat ik heb gedaan!
Maar goed hoe vaker gekuurd, hoe flinker de vent!
Simpele ziel.
Acht weken Winstrollen heeft niks met angsthaas te maken. Kan ook gewoon weggegooid geld heten of simpelweg dom zijn.

"Deze kuur komt een maand na de kuur met w dept, ik kan niks laten dus ook niet de gh."

->Een maand pas? Goh, jij neemt ook ruim de tijd om je esters te laten bijkomen om een fatsoenlijke hoeveelheid nieuwe AAS te verorberen!


"Ik vroeg om tips geen denigerende afkrakingen (net of ik niet weet waar ik mee bezig ben), greetzzzzzz"

->Blijkens je kinderachtige commentaar kan ik inderdaad concluderen dat je gewoon maar wat aanspuit, hoe meer des te beter. Wat ga jij jezelf heerlijk tegenkomen!:p
 
Laatst bewerkt:
Hmmm staj .... sommige mensen zijn bereide de consequenties van de hun daden te accepteren ...... sommige mensen zijn maaral te bereid andere mensen op de consequenties van hun daden te wijzen ........
 
Back
Naar boven