XXL Nutrition

Vraagje aan Big Cat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Ik weeg 94 kilo, train 4x per week.
train nu 3 jaar en heb allerlei kuurtje achter de rug.
Ik wil nu dit kuurtje gebruiken, graag je mening hierover.


Week 01 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 02 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 03 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 04 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 05 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 06 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 07 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 08 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 09 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 10 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 11 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 12 Testosteron Enanthate 500mg - HCG 3000 IU HCG
Week 13 HCG 1500 IU HCG
Week 14 HCG 1500 IU HCG - Clomid 150mg per dag
Week 15 Clomid 150mg per dag
Week 16 Clomid 100mg per dag
Week 17 Clomid 100mg per dag

Bedankt Dennis
 
Waarom specifiek aan BC ? Er zijn hier genoeg andere mensen die er ook verstand van hebben. Oke misschien niet zoveel als BC maar ik denk dat het niet de bedoeling is om een topic te posten bedoeld voor een enkeling. Stuur anders een mail naar BC als je toch alleen zijn mening wilt hebben.

Ik vind deze topic een beetje disrespect voor de overige leden.
 
Originally posted by Gamer
Waarom specifiek aan BC ? Er zijn hier genoeg andere mensen die er ook verstand van hebben. Oke misschien niet zoveel als BC maar ik denk dat het niet de bedoeling is om een topic te posten bedoeld voor een enkeling. Stuur anders een mail naar BC als je toch alleen zijn mening wilt hebben.

Ik vind deze topic een beetje disrespect voor de overige leden.

ik ben hier gedeeltelijk mee eens. het was denk ik niet zijn bedoeling om disrespect te tonen aan medeleden, maar meer naar hem gericht omdat hij dan zeker weet dat hij advies krijgt van iemand die er verstand van heeft, denk ik.

kort samengevat: maak je niet druk, chill :)
 
ow en btw.. zoals je aan zn posts kan zien is hij behoorlijk nieuw hier. en miss dus ook niet erg ervaren met forums :)
 
Originally posted by Frenkpie


het was denk ik niet zijn bedoeling om disrespect te tonen aan medeleden, maar meer naar hem gericht omdat hij dan zeker weet dat hij advies krijgt van iemand die er verstand van heeft, denk ik.

kort samengevat: maak je niet druk, chill :)

Hmmm.. komt ook lekker over..

ER zijn veel verschillende meningen en feiten..
Ik ken heel veel kenners die het misschien niet met BC eens zijn.. dat betekend niet dat BC er geen verstand van heeft.. maar het betekend ook niet dat hun dom zijn..

Maar als jij denkt dat iedereen die anders denk als BC minder is.. PPffff.. dan hoef je ook niet bij mij aan te komen. :thumbdown:
 
Oke ik ben dan geen BC maar toch ff een repley. ik vind de kuur er wel goed uitzien, alleen snap ik niet waarom je maar liefst 12 weken test en deca zet. Ik denk dat dat te lang is. Meestal is na een week of 8 tot 10 de groei er wel uit. Ik zou dus iets gaan inkorten.

succes
 
Hey Diver.. je mag dan wel mod zijn.. maar je hebt er niet genoeg verstand van.. dus..
 
Originally posted by dennis80
Ik weeg 94 kilo, train 4x per week.
train nu 3 jaar en heb allerlei kuurtje achter de rug.
Ik wil nu dit kuurtje gebruiken, graag je mening hierover.


Week 01 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 02 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 03 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 04 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 05 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 06 Dianabol 40mg per dag - Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 07 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 08 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 09 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 10 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 11 Testosteron Enanthate 500mg - Deca 400mg
Week 12 Testosteron Enanthate 500mg - HCG 3000 IU HCG
Week 13 HCG 1500 IU HCG
Week 14 HCG 1500 IU HCG - Clomid 150mg per dag
Week 15 Clomid 150mg per dag
Week 16 Clomid 100mg per dag
Week 17 Clomid 100mg per dag

Bedankt Dennis

Sorry voor het lange wachten. Ben hier uiteraard niet altijd. Ziet er zeer goed uit. Duidelijk iemand die zn huiswerk gedaan heeft.
 
Originally posted by Diver2000
Oke ik ben dan geen BC maar toch ff een repley. ik vind de kuur er wel goed uitzien, alleen snap ik niet waarom je maar liefst 12 weken test en deca zet. Ik denk dat dat te lang is. Meestal is na een week of 8 tot 10 de groei er wel uit. Ik zou dus iets gaan inkorten.

Nee, 10-12 weken. Ik wijk er nooit van af. Als je groei remt is dat in de eerste plaats omdat je meer massa hebt, dus minder AAS per Kg lichaamsgewicht, en minder calorien per kg. De calorien kun je althans al aanpassen denk ik. Minder dan 10 weken is echt te kort en meer dan 12 a 14 weken dan ga je alweer je herstel verlengen ook.
 
Ik ben van mening dat na een week of 8 je receptoren al verzadigd zijn en je beter kan stoppen. Als je doorgaat is de winst minimaal terwijl je nog voor 4 weken test en deca hebt. Dit kan je dan gebruiken voor bv een nieuwe kuur. 4 weken erbij en je hebt weer 8 weken. hoor dit ook steeds vaker op andere boards.
 
gaan we weer napraten ?

geintje :D
 
Originally posted by Diver2000
Ik ben van mening dat na een week of 8 je receptoren al verzadigd zijn en je beter kan stoppen. Als je doorgaat is de winst minimaal terwijl je nog voor 4 weken test en deca hebt. Dit kan je dan gebruiken voor bv een nieuwe kuur. 4 weken erbij en je hebt weer 8 weken. hoor dit ook steeds vaker op andere boards.


Welke boards zijn dat dan ?

Feit is dat de androgene receptoren zeker niet downgraden, en zoals Bill Roberts reeds aantoonde, dat er grote kans is dat ze met gebruik zelfs upgraden. Dus om je receptoren hoef je je heus geen zorgen te maken (tenzij je natuurlijk zo'n idioot bent die altijd estrogeen blokkers neemt, want estrogenen zijn noodzakelijk voor het upgraden van de androgene receptor). Dus die theorie houd geen steek.
 
Als je net 3 jaar traint, dan al allerlei kuurtjes achter de rug hebt, en dan met een dergelijk behoorlijk zware kuur aan komt zetten, vraag ik me toch af waar je mee bezig bent.

Een kuur moet iets toevoegen aan je leefwijze. Het moet niet de reden zijn waarvoor je de sportschool in gaat.

Maar ik ben ook geen heilig boontje, en doe ook genoeg dingen die ik misschien beter niet zou moeten doen ;)
 
:suicide: :finger:

Dit is pas zwaar :

10-9 Weeks before the Competition daily: Ephederine, AN 1, Captagon, Aspirine, Valium, Clenbuterol

8-6 weeks before the Competition daily: 2 injects Testoviron a 250 mg
1 inject Parabolan
30 tabletts Halotestin
30 tabletts Metandienon
20 IE* STH
20 IE* Insuline

5-3 weeks before the Competition daily: 3 injects Masteron
2 injects Parabolan
30 tabletts Halotestin
50 tabletts Stromba
2 injects Stromba
24 IE* STH

2-1 weeks before the Competition daily: 2 injects Masteron
2 injects Stromba
40 tabletts Halotestin
80 tabletts Stromba
24 IE* STH
Insuline
IGF

A few days before the Competition: Aldactone, Lasix
 
en een paar dagen later in het vliegtuig geheel uitdrogen je lever verschrompelt door het gebruik van EPO erytropoëtine en dan zo goed als DOA (dead on arrival)
 
Originally posted by Big Cat



Welke boards zijn dat dan ?

Feit is dat de androgene receptoren zeker niet downgraden, en zoals Bill Roberts reeds aantoonde, dat er grote kans is dat ze met gebruik zelfs upgraden. Dus om je receptoren hoef je je heus geen zorgen te maken (tenzij je natuurlijk zo'n idioot bent die altijd estrogeen blokkers neemt, want estrogenen zijn noodzakelijk voor het upgraden van de androgene receptor). Dus die theorie houd geen steek.

Klinkt ook logisch... want anders zou je altijd te maken krijgen met downgrading van je receptoren of je nu weinig of veel kort of langer (redelijke termijn) kuurt.
 
Effe off topic

Idd het betreft/betrof Andreas Munzer's Death - RIP

Tuesday, April 2nd 1996

Just today I got THE REAL STORY. It turns out he was using a drug (not sure which) that increases the thickness of the blood to promote a super compensation of glycogen in the muscles (to fill out during competition); somewhat like blood doping. His flight back to Germany caused dehydration (which long flights do). After landing he began drinking fluids and (I'm not a doctor, so I don't know how these factors led to his death) with his dehydrated state and very thick blood his liver basically disinegrated. I guess in his state if it wasn't the liver than something else would have gone -- he was basically a dead man walking at that point.

First his liver, then his kidney and to be continued his heart failed. After all this, his stomach was filled wis blood and he died. He refused a blood transfusion. Why? Don't know ... but I think, it was almost to late to bring him back.

Probably Erythropoeitin (sp) also known as EPO also known as Epogen. A genetically engineered version of the protein hormone formed by the kidneys that stimulates formation of red blood cells.

I was talking to someone who knew Andreas and they also said he was taking EPO before his death. As well as blood pressure medication and the numerous other drugs pros have to use today to stay in contention.
 
Originally posted by Big Cat



Feit is dat de androgene receptoren zeker niet downgraden, en zoals Bill Roberts reeds aantoonde, dat er grote kans is dat ze met gebruik zelfs upgraden. Dus om je receptoren hoef je je heus geen zorgen te maken (tenzij je natuurlijk zo'n idioot bent die altijd estrogeen blokkers neemt, want estrogenen zijn noodzakelijk voor het upgraden van de androgene receptor). Dus die theorie houd geen steek.

Ik zeg niet dat je receptoren minder worden. Maar ze kunnen wel verzadigd raken van de hoeveelheid as. Ik denk dat iemand die 1000 mg test zet en 600 mg deca samen met dbol en niet meer groeit na 6 weken echt niet aan zijn max zit vanwege zijn lichaamsgewicht. De groei is er gewoon uit. Bij de meeste die ik spreek is de groei er wel uit na een week of 8.
 
Dit is pas zwaar :

Mensen die dit gebruiken moeten tegen zichzelf beschermd worden, ik ken de bijwerkingen niet van elk middel specifiek, maar dit kan nooit gezond zijn. "Og, nee als je juiste bloedwaardes hebt en genoeg leverzuiverende middelen gebruikt, dan gaat dat best" :D :D :D LOL:D :D :D .

Hoe gaat je hoofd er dan uit zien, en je organen? Tjah, obsessie kent zijn prijs.....
 
Back
Naar boven