AndroidHealthClinic

Vraagje aan Big Cat

Bezoekers in dit topic

Ik wil wel antwoorden,... maar je vraagt alleen advies aan Big Cat
 
Dat heet nou over je lijk gaan.

Der staat trouwens 'daily' kan ik hieruit opmaken dat de knullefijn al de producten dagelijks nam, bv 80 tabletten winstrol p/dag??! dat zou kunnen zijn 80x2mg=160mg. en nog een bult andere zooi. heel netjes.......

Ze hebben hem toch wel minimaal op sterk water gezet, en een paar goeie inwendige onderzoekjes gedaan, hoe zou dat eruit zien......
 
Originally posted by t0mm1e
Als je net 3 jaar traint, dan al allerlei kuurtjes achter de rug hebt, en dan met een dergelijk behoorlijk zware kuur aan komt zetten, vraag ik me toch af waar je mee bezig bent.

Een kuur moet iets toevoegen aan je leefwijze. Het moet niet de reden zijn waarvoor je de sportschool in gaat.

Maar ik ben ook geen heilig boontje, en doe ook genoeg dingen die ik misschien beter niet zou moeten doen ;)

Dit is ten eerste zeker niet zwaar. Als je dit zwaar beschouwd ben je veel te vroeg met AAS begonnen. Ten tweede is dit een wel doordachte kuur, met goede lengte, goed dosis en wel uitgetekende post-cycle therapie. Als ie nog wat Nolva bij de hand houd voor gyno ook, dan vind ik dit persoonlijk zowat de beste zelf samengestelde kuur die ik al op deze site gevonden hebt.

Als je daar iets tegenover kunt stellen mag je dat gerust doen. Het is zelfs een kuur op basis van test, wat ik al maanden loop te preken, want test is de enige AAS die de gezondheid verbeterd in plaats van verslechterd.
 
Originally posted by Diver2000
Ik zeg niet dat je receptoren minder worden. Maar ze kunnen wel verzadigd raken van de hoeveelheid as. Ik denk dat iemand die 1000 mg test zet en 600 mg deca samen met dbol en niet meer groeit na 6 weken echt niet aan zijn max zit vanwege zijn lichaamsgewicht. De groei is er gewoon uit. Bij de meeste die ik spreek is de groei er wel uit na een week of 8.

Als 1600 mg werkt de eerste weken, dan werkt ze even goed de weken daarna. Het halfleven van de eerste batch is er dan al uit, dus er is nooit te veel substraat voor de receptoren. Dus dat houd ook geen steek.
 
Big Cat, met alle respect, maar jij doet het overkomen alsof test gebruik totaal geen nadelen met zich meebrengt, ik neem aan dat dat niet het geval is, zijn deze 'bijwerkingen' dan relatief gezien zo gering (vergeleken met andere AAS)....
 
De directe bijwerkingen zijn zelfs erger met test. Met gezond bedoel ik dat er geen permanente of levensbedreigende schade aangericht wordt. Het is goed voor je cardiovasculair stelsel, je hersenen en het gehele zenuwstelsel, het ademhalingsstelsel, de vethuishouding etc. Testosterone geeft meer kwaliteit aan je leven.

De directe neveneffecten zoals androgeen versneld genetisch haarverlies, acne en verdieping van de stem zijn zelfs erger met test. Maar dat is de prijs die je met elke AAS betaald want de androgene kenmerken die je doen groeien, zijn dezelfde die deze nevenwerkingen veroorzaken. Dus ofwel kies je voor groei, ofwel het vermijden van deze bijwerkingen. Maar geen van deze bijwerkingen is levensbedreigend zoals bij sommige AAS die leverbeschadiging, verhoging van de LDL cholesterol en verlaging van de immuniteit veroorzaken.
 
Originally posted by Big Cat

. Als ie nog wat Nolva bij de hand houd voor gyno ook, dan vind ik dit persoonlijk zowat de beste zelf samengestelde kuur die ik al op deze site gevonden hebt.
.

Is dit niet de kuur de op jouw site staat ????
 
Ik weet het niet, alsof ik zelf onthoud welke kuren ik schrijf. Dan is het natuurlijk ook nog een goed kuur, alleen niet zelf samengesteld.
 
Bigcat mag ik vragen wat voor opleiding(en) of iets dergelijks je hebt gedaan?

Het interesseert me mateloos, misschien wil ik zelf wel iets in deze richting doen. Ben in ieder geval erg benieuwd waar jij je info vandaan hebt gehaald. Los van internet en contacten.
 
Moleculaire biology en nu kinesitherapie. 90% van wat ik weet heb ik mezelf moeten leren. qua opleiding is het gewoon nuttig wat wetenschappelijke achtergrond te hebben, vooral op vlak van physiologie en chemie.
 
Originally posted by dennis80
Wie moet ik nou geloven?

huh ? ben je wel aan het opletten ?
 
Bedankt Big Cat

zodra ik weer helemaal hersteld ben van mijn ongelukje aan mijn hand ga ik zeker dit kuurtje gebruiken. Ik sprak vandaag een vriend die er ook mee bezig is maar die slikt Proviron erbij, moet ik dat ook doen of raad je mij dit af?

Dennis
 
Originally posted by Geoffke
Ik wil wel antwoorden,... maar je vraagt alleen advies aan Big Cat
Daar hadden ze het allang over gehad, en ik denk ook niet dat hij er op zit te wachten.
Hoe is het trouwens met je prostaat, ineens alles opgelost???
 
Mijn prostaat is ok, ik had een urinewegeninfectie.
 
uit onderzoek is gebleken (met deca) op een groep mensen die 8 weken de dosis kregen die artsen normalerwijze voorschrijven en een andere groep die stackten en zelf hun quantiteit bepaalden ( goed doordacht wel) en die 12 weken kuurden uiteindelijk minder resultaat hadde.

Waarom, omdat de groep die 8 weken sneller herstelden van hun kuur. Zij konden in principe ook weer eerder beginnen aan een andere kuur. het netto resultaat aan het einde van de kuur was voor de 2de groep beter dan van de eerste groep ( in gemiddelden), maar omdat de eerste groep eerder kon beginnen met een nieuwe kuur hadden ze meer progressie na verloop van enkele cycli dan de tweede groep. 8 weken dus zo slecht nog niet.
 
Ik heb laatst op een of ander amerikaans steroid page gelezen dat je de eerste paar weken gemiddeld gezien de meeste droge spiermassa houdt. dus die overige weken bestaan deels uit een toename van (uiteindelijke) droge massa en veel vocht. Die gasten raden dus aan nooit langer dan bv 8 wkn te gebruiken, omdat je dus wel elke week die rotzooi toedient. En de laatste 4 wkn niet zo effectief zijn als de eerste 8wkn.

Of dat helemaal klopt weet ik niet, maar het zou kunnen natuurlijk....
 
Back
Naar boven