Fitness Seller

Vraagje aan de dames. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak zei:
depends, als jij een vrouwtje meeneemt of aanbied om iets te drinken ligt het wel zo (tevens andersom :D)... anders niet natuurlijk!


idd ligt eraan wie wie mee uitneemt. :)
 
denysis zei:
Don't do stuff for a woman you don't want to do, just in the hopes of getting her to like you for it.

Wat een levenswijsheid:p
 
Ik heb juist altijd dat vrouwen er op staan om zelf te betalen of om mee te betalen

Een beetje het independent women idee he

Of girl power

What ever, ik laat ze lekker, ze voelen zich er goed bij, als je voor hun betaalt vinden ze je net zo een brave Hendrik, ze willen juist een beetje bad boy idee bij je krijgen, nou dat ontwikkel je niet door te betalen omdat dat nu eenmaal zo hoort....
 
she have's the pussy, she is the boss, but we got the money, so fair trade..

kun je dus net zo goed naar de hoeren gaan..
 
Ik betaal meestal wel de eerste keer uit eten of stappen, maar ik verwacht daarna dat zij ook regelmatig betaalt. Ik vind het al heel positief als een meisje tijdens de eerste avond ook al aanbiedt mee te betalen, maar dat sla ik dan meestal wel af (tenzij ik heel krap zit).

Vrouwen die nooit betalen zijn goedbeschouwd gewoon hoeren, en die moet je dan ook zo behandelen.
 
Zelda zei:
Vrouwen die nooit betalen zijn goedbeschouwd gewoon hoeren, en die moet je dan ook zo behandelen.


Dan kun je beter gewoon naar de hoeren gaan, dan ben je goedkoper uit, krijg je punani, en bent optijd weer thuis om tv te kijken ;)
 
Jopie zei:
Dan kun je beter gewoon naar de hoeren gaan, dan ben je goedkoper uit, krijg je punani, en bent optijd weer thuis om tv te kijken ;)


idd, heb je tenminste zeker coïtus
 
Joyce zei:
idd, heb je tenminste zeker coïtus
lol :D

Ik vind het juist leuk om een avondje uit te betalen.. meer onder het motto van ik vraag je uit.. dus ik zorg ook voor je.. oid.. niet het "voor wat, hoort wat" princiepe.. maar omdat ik het die ander gun..
 
Ja dag als jij dat doet wil je ook naaien en niet een kusje op je wang. Want dan kan je net zo goed met je zus uit eten gaan!
 
ert zei:
Ja dag als jij dat doet wil je ook naaien en niet een kusje op je wang. Want dan kan je net zo goed met je zus uit eten gaan!

Jij naait je zus dus....
 
Nee hoor mijn zus is een pot en incest gaat te ver ook hier
 
ert zei:
Ja dag als jij dat doet wil je ook naaien en niet een kusje op je wang. Want dan kan je net zo goed met je zus uit eten gaan!

Dit antwoord is weer zo lekker kort door de bocht. :(

wat denk je nou als jij mij bv uitnodigd he, en ik mag van jou niets betalen en we hebben een leuke avond dat ik dan meteen met je tussen de lakens kruip. no way, ik heb geen zin om daarvoor te laten gebruiken. Dan wordt ik nog liever gewoon een hoer :D
 
undefinedNee hoor Joyce dat is niet wat ik bedoel. Het is nu net dat alsof niemand daar aan denkt als er over gepraat word en dat snap ik niet. Als jeiemand leuk vind en daar ga je mee op stap dan denk je niet (IK NIET) ik ga lekker jou eten betalen want dan ben ik morgen het heertje. Nee als het heel lekker eten is en het is gezellig geweest en er is daarna lekker gevreeen (niet dat het moet) .
Dan is het toch wat anders wakker worden. Laat de mannen nu eens eerlijk zijn. Als je een nieuwe meid heb en je bent s,avonds bij haar geweest en het is 3uur geworden of zo, en je moet je nest uit om 6uur je bed uit. Dan sta je heel wat vrolijker op dan dat je gewoon in de week naar je werk moet . En dat is wat ik bedoel. Dat heeft ook niks met geen respect hebben. Maar ja het is toch waar het om draait. Sorry als ik daar dan zo over denk. Maar so be it.
 
Laatst bewerkt:
Joyce zei:
Dit antwoord is weer zo lekker kort door de bocht. :(

wat denk je nou als jij mij bv uitnodigd he, en ik mag van jou niets betalen en we hebben een leuke avond dat ik dan meteen met je tussen de lakens kruip. no way, ik heb geen zin om daarvoor te laten gebruiken. Dan wordt ik nog liever gewoon een hoer :D

foto's + prijs, dan kunnen we er over nadenken ;) jk
 
huckfinn zei:
Jij naait je zus dus....


Als ie een lekkere zuster heeft, zou ik hem helemaal gelijk geven
 
Tja ik begrijp 'm wel. Zo kwam ik eens een keertje in een discotheek toen ik een jaar of 19 was en ik ging effe bij een meissie zitten en vroeg of ze wat moest drinken. Toen zei die trut dat ze wel een coupke (champagne) zag zitten. Ik vroeg haar om nog eens te herhalen wat ze zei. We bestelden idd champagne, ook voor mezelf. Terwijl de ober de glazen en de fles uit de koeler haalde zei ik dat ik even naar het toilet moest. Eigenlijk was ik best wel moe en ben ik recht naar de uitgang gegaan. "Maar die jongen ging de drank betalen" :cool:
Zal ze leren, de trut zeg :D
Ken je dat, ze was wel een bom maar haar mentaliteit was genoeg om die coup champagne in haar reet te steken :mad:
 
Je zou opzich de eerste 2 drankjes/rondes kunnen betalen, eerste indruk kom je dan niet over als gierig en vervolgens zorg je dat ze voor haar eigen drankje dokt. Een onbekende bij uitgaan tast ik meestal af. 1 drankje kunnen ze wel krijgen en is ook genoeg om voor mij te peilen of het wat het is.

Een vriendin van mij heeft wel is uitgelegd hoe ze "gratis" uitgaat. Erg triest! Hele discussie om gehad. Ze zegt waarom zou ik betalen voor die gasten die ik niet ken en mij een drankje willen aanbieden in een club. Bij mij doet ze dat overig niet, aangezien ze me goed kent.

Me ouders vroegen wel is hoe het uitgaan nu is. Toen heb ik dit verhaal verteld:

Een zaterdagavond in Asta Den Haag, twee meisje van rond de 18 a 19 jaar liepen licht aangeschoten langs de mensen. Ik stond op dat moment voor de bar met wat gasten en een van de meisjes kwam naar mij toe en sprak me aan met: me vriendin lust graag een wodka redbull! Op dat moment kwam er een soort van reflex antwoord van: ooh lekker doe mij ook maar. Nee zegt ze, jij moet dat halen voor ons met een lieve lach. Ik moest er wel om lachen, maar aan de andere kant wat ongelooflijk triest.

En dan maar afvragen waarom sommige meisjes gebruikt worden voor alleen coïtus, dat soort bitches vragen er gewoon om. :D
 
Rekening delen of elk om z'n beurt betalen. Als een jongen wil trakteren zeg ik geen nee, maar ik trakteer altijd terug.

Vrouwen die ervan uitgaan dat ze niet moeten betalen zijn parasieten imo
 
Als het financieel kan, betaal ik met alle plezier alles voor een dame.

Tenzij ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt.
 
MonsterGirl zei:
Rekening delen of elk om z'n beurt betalen. Als een jongen wil trakteren zeg ik geen nee, maar ik trakteer altijd terug.

Vrouwen die ervan uitgaan dat ze niet moeten betalen zijn parasieten imo

Wij zijn het eens ! ;)
 
Back
Naar boven