AndroidHealthClinic

vraagje aan de kenners: (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
FF een vraagje aan de kenners;
dit stukje text heb ik gecopieerd van www.bodypage.nl

Een groot gedeelte van de steroïden die je gebruikt worden in het lichaam onbruikbaar omdat ze zich binden aan het SHGB. Als we dus in staat zouden zijn de hoeveelheid “vrij” testosteron te verhogen door de SHGB spiegel te verlagen zou dit een prachtige oplossing zijn. Een wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat oraal genomen Winstrol één van deze bindingsproteïnes nl. globuline met 50 % reduceert. Als je dus winstrol tabletten tijdens je kuur gebruikt, maak je deze effectiever. Winstrol werkt als androgene component eveneens anti-oestrogeen op b.v je libidoprobleem. Bovendien werkt de combinatie orale Winstrol /Proviron mee aan een ongekende spierdichtheid en spierhardheid. ALDUS DE TEXT VAN BODYPAGE.

alleen de vraag is dus; over hoeveel tabletten van ??/mg praat men hier. moet men ook afbouwen zoals met de dbols, of neemt men er een standaard aantal per dag. (neem al 2 proviron p/d)

Ik zal de beoogde aankomende kuur ff plaatsuh waarin ik het wil passen;
DBOLS Sust Deca Winstrol-D HCG
WK1 30 mg/dag 750 200
WK2 35 750 400
WK3 30 500 400
WK4 25 500 400
WK5 15 250 400
WK6 5 300 200mg
wk7 200 150mg 5000IE
WK8 200 150mg 5000IE
WK9 100mg 5000IE

De vraag is, in hoeverre ik hier de winstrol tabl. kan gebruiken.
Wanneer ik een afbouwcyclus zou gebruiken, dan zou ik begin van de kuur opgeteld met de dbols wel heel veel orale troep nemen, en dat lijkt me niet erg verstandig voor de lever.

De welbefaamde peter v/d zon heeft ooit eens losgelaten dat hij ergens van mening was dat HCG ook tijdens een kuur gebruikt zou moeten worden... niet alleen om de hypofyse hormoon aan te laten maken om je testikels weer op gang te brengen... maar om ze te onderhouden en er voor te zorgen dat ze niet platvallen...
Daarnaast....ik hoor altijd heel erg veel verschillende meningen over het gebruik van clomid. De een zegt dat je dat echt alleen na de kuur moet gebruiken(anders zou het verspilling zijn) de ander zegt dat het absoluut tijdens de kuur genomen moet worden....
Ik ben van mening dat als je een klein kuurtje deca/dbol neemt dat ergens waar is, maar in dit geval met de sust, lijkt het me meer dan normaal de clomids tijdens de kuur te gebruiken....
-De vraag hierbij, omdat de clomids een lange half waarde tijd hebben...hoeveel per dag, en ik veronderstel dat dit in eerste instantie wat hoger moet zijn in de eerste week en dan ff wat kan afbouwen, omdat door de lange halfwaarde tijd er veel clomid actief wordt in je lichaam en teglijkertijd je in de aankomende weken de sust verlaagd naar 750/500/250per week.

Dit dus ondermeer, over de clomid,HCG en de orale winstrol tabletten....
 
de spaties van bovenstaand mailtje zijn weggevallen,
zal het kuurtje nog ff een keer kort toelichten,
DBOLS; wk1 30mg/dag WK2:35 WK3:30 4:25 5:15 6:5
Deca: wk1: 200 wk2t/m5: 400mg wk6:300 wk7&8:200
Sust wk1: 750 2:750 3:500 4:500 5:250
Winstrol-D: wk7:150 wk8:150 wk9:100
HCG weken 7/8/9 ieder 5000ie
 
Van winstrol neem je 20-30mg per dag voor 4 a 5 weken met een afbouw week. Hier begin je mee aan het eind van je kuur en het beste zou zijn om in week 5 of 6 te beginnen zodat je de 2 weken uitloop tijd van deca en sus overbrugt.
Maar het moet wel gezegd worden dat winstrol slecht voor de lever is net zoals dbol
Wat betreft de kuur:
Ten eerste zou ik een frontload doen met deca omdat deze langwerkende esters heeft m.a.w. het geeft langzaam zijn werkzame stof af. Dus kun je beter hoog beginnen om zo een gelijkmatige afgifte van nandrolone te bewerkstelligen. In jouw kuur zit je in week 5 pas aan je maximale waarde van ca. 1gram per week. Als je met 1000mg begint en in wk2-8 250mg injecteer zit je ook op 1 gram per week, maar wel vanaf week1 tot week8 mooi gelijkmatig
Wat betreft sustanon precies hetzelfde. Begin met 1000mg in wk1 en in wk2-6 500mg. Daarmee zit je precies op 1gram per week.
Wat betreft dboll: het is onzinnig om 3 weken af te bouwen. omdat het alleen maar extra slecht voor je lever is. Of je nou 5mg of 15mg dboll neemt, je eigen teststeron produktie ligt evengoed wel plat. Aleen voor je lever is het goed om af te bouwen en dat kan ook met 10mg per dag.
Regel is om zo kort mogelijk te kuren met orale pillen, dus liever 4 weken dan 6, en vooral als je ook nog winstrol erbij gaat nemen.

Ik persoonlijk vind dat je van dboll best wel snel kan groeien en dat je er behoorlijk sterker van wordt, MAAR je bent het ook weer zo snel kwijt en dat is jammer. Wat dat betreft zou ik gaan voor winstrol want wat je daarmee aanzet, hou je ook. Ook is dboll oestrogeen net zoals sus, (waardoor je weer extra anti-oestrogeen pillen moet gaan slikken), en deca is weer progestageen, maar winstrol is niet oestrogeen en anti-progestageen.

En clomid zou ik om de dag nemen net zoals proviron, want je moet niet vergeten dat steroiden ook oestrogenen nodig hebben anders werken ze niet.
En ik zou 2weken na je laatste spuit, 3 a 4 weken nakuren met clomid.

Conclusie: Als je iets doet, doe het dan goed want anders kost het teveel zowel lichaamlijk als geestelijk en je bent je geld kwijt.
 
alleen jammer dat winstrol zo'n korte half-waarde tijd heeft...
 
Zoals als altijd lees ik altijd maar de helft ( ik heb het geduld niet)

SHBG wordt verlaagt door DHT.. Dus je kan proviron gebruiken, winny, masteron of primo
Elke dosering is beter dan geen.

HCG moet je naar mijn mening niet na een kuur nemen omdat je je herstel dan uitstelt. idd tijdens een kuur om te erge krimp van de ballen te voorkomen.

Clomid na de kuur waarom zou je tijdens gebruiken???
Door een DHT derivaat te nemen om je SHBG te verlagen verlaag je tegelijk je oestro omdat DHT een oestro antagonist is.

Clomid na de kuur gewoon de eerste dagen max 150mg en dan is 50mg ED genoeg.. werkt perfect en vele malen minder bijwerkingen dan als je de doseringen gebruikt die andere zeggen.
 
Laatst bewerkt:
CHAMP thanx:
Door een DHT derivaat te nemen om je SHBG te verlagen verlaag je tegelijk je oestro omdat DHT een oestro antagonist is.
Wist ik nog niet....
Vraag is alleen, in welke hoeveelheid neem je orale winstrol tabletten.... en what about de afbouw cyclus hiervan...?
 
Ik ben geen voorstander van afbouwen en opbouwen bij dat soort lage doseringen ( als je maar 1 oral gebruikt)

Afhankelijk van je lichaamsgewicht en je doseringen kan je kijken hoeveel winny je nodig zou hebben om die functie te vervullen.
Mijn mening van winny tabs in dit geval 50mg.. als je meer dan 100kg weegt bij 180-190cm
 
Back
Naar boven