Fitness Seller

vraagje anabool - pro anabool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danny22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
92
Waardering
0
Hallo ik ben net klaar met 10 weken test enanthaat en primo en zet de primo nog 4 weken door en ik ben nu ook bezig met pregnyl 1 keer in de week , maar ik wil nu gaan beginnen met pro anabool/hormoon ex tren en p mag.
Kan dat geen kwaad dat ik dat doe en doet pro anabool/hormoon veel met je eigen test niveau.
 
Laatst bewerkt:
nope als je maar van de echte shit afblijft voor een tijdje dan neem jij een lekkere pro anabool, niet dat het enigszins werkt maar ja je moet wat in je donder hebben al is het maar psychische
 
nope als je maar van de echte shit afblijft voor een tijdje dan neem jij een lekkere pro anabool, niet dat het enigszins werkt maar ja je moet wat in je donder hebben al is het maar psychische

lol whut? Prohormonen zijn gewoon chemisch verdoete anabolen hoor, met weinig van de voordelen maar alle nadelen.

Prohormonen leggen zeer zeker wel je axis plat en dus geen goed idee ze na een echte kuur te gaan nemen (of uberhaupt).
 
lol whut? Prohormonen zijn gewoon chemisch verdoete anabolen hoor, met weinig van de voordelen maar alle nadelen.

Prohormonen leggen zeer zeker wel je axis plat en dus geen goed idee ze na een echte kuur te gaan nemen (of uberhaupt).

+1 idd
 
p mag en epi zijn beide 17aa methyl, alleen daarom al niet samen stacken. Daarnaast zijn het gewoon AAS. Zoek epi maar eens op in Anabolics 2009, staat er gewoon in. Het is ook geen pro hormoon want het behoeft niet te worden omgezet om actief te worden.

Gewoon net zo lang als je kuur duurde + de tijd van pct wachten voor je weer gaat kuren Aangezien je al ervaring met prikken zou ik van de orals only afblijven. Naar mijn mening geld dat evenzeer voor epi als bijvoorbeeld winny. Want als je toch vergelijkt, epi doet qua werking en schadelijkheid niet onder voor winny Het enige verschil is dat winny getest is volgens alle eisen die gelden voor een AAS voor humaan gebruik en epi en p mag dus niet.

---------- Toegevoegd om 02:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

nope als je maar van de echte shit afblijft voor een tijdje dan neem jij een lekkere pro anabool, niet dat het enigszins werkt maar ja je moet wat in je donder hebben al is het maar psychische

Als je niet weet waarover je praat moet je niet adviseren! In dit geval is het ronduit gevaarlijk wat je doet voor TS.
 
Laatst bewerkt:
kom op gasten wil je nou echt beweren een pro hormoon die je oraal neemt je axis compleet plat legt ?
als dat zo is heb ik weer wat bijgeleerd, maar lijkt me stug dat het dat doet.
 
Happy learning
 
Prohormonen leggen zeer zeker wel je axis plat en dus geen goed idee ze na een echte kuur te gaan nemen (of uberhaupt).[/QUOTE]

Klopt, vandaar dat er plots gyno opduikt tijdens zo een prohormoon cycle! think about it! ;)
 
kom op gasten wil je nou echt beweren een pro hormoon die je oraal neemt je axis compleet plat legt ?
als dat zo is heb ik weer wat bijgeleerd, maar lijkt me stug dat het dat doet.

Natuurlijk onderdrukken pro-hormonen je axis. En sommige pro-hormonen onderdrukken zelfs heel erg! Echter zijn een hoop van deze pro-hormonen die verkocht worden in werkelijkheid gewoon volwaardige oral steroïden aangezien ze niet omgezet hoeven te worden.
 
kom op gasten wil je nou echt beweren een pro hormoon die je oraal neemt je axis compleet plat legt ?
als dat zo is heb ik weer wat bijgeleerd, maar lijkt me stug dat het dat doet.

We hebben het wel over een axis die plat ligt en moet herstellen van een kuur. Maar sowieso ook na een epistane kuur hoort een nakuur.
 
We hebben het wel over een axis die plat ligt en moet herstellen van een kuur. Maar sowieso ook na een epistane kuur hoort een nakuur.

ja joh met me boeren verstand dacht ik dat pro hormonen je axis niet plat legde omdat het gewoon een legaal product is.

weer wat bijgeleerd.

sorry gasten voor me verkeerde advies
 
ja joh met me boeren verstand dacht ik dat pro hormonen je axis niet plat legde omdat het gewoon een legaal product is.

weer wat bijgeleerd.

sorry gasten voor me verkeerde advies

Pro hormonen zijn gewoon AAS, maar dan met kleine aanpassingen waardoor ze (vooralsnog) legaal zijn.
 
Das echt het linke. proos vallen onder legaal,maar werken als AS,dan ga je er niet vanuit dat je moet nakuren. Lekker laten staan en een oral only nemen om te proberen.
 
Das echt het linke. proos vallen onder legaal,maar werken als AS,dan ga je er niet vanuit dat je moet nakuren. Lekker laten staan en een oral only nemen om te proberen.

Jep, en vaak werken ze k*tter door die kleine aanpassingen en de sides zijn natuurlijk minder bekend dan bij de AAS die al tientallen jaren worden gebruikt. :)
 
kom op gasten wil je nou echt beweren een pro hormoon die je oraal neemt je axis compleet plat legt ?
als dat zo is heb ik weer wat bijgeleerd, maar lijkt me stug dat het dat doet.

Jep...alleen daarom al gewoon echte shizzle nemen.
 
Back
Naar boven