Fitness Seller

Vraagje; ben momenteel zwaar aan't twijfelen, hulp aub? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fonske

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
4
Waardering
0
Hey,

Ik heb ongeveer anderhalf jaar "zwaar" intensief getraind (spiermassa + cardio & dieten,..), was 78 kilo en ben 1 m 75.

Maar door verschillende kwetsuren was ik verplicht te stoppen met te trainen en ik ben gewoonweg LUI geworden, een jaartje gestopt met alles (veel vettig eten + niet trainen..) en nou weeg ik rond de 91 kilo en veel spiermassa kwijt.

Ben nu weer begonnen, spiermassa terugwinnen gaat wel makkelijker als in het begin (spiergeheugen?), maar die kilo's gaan er tochwel zeer traag vanaf.

Ik zou graag een vetverbranding kuur willen nemen maar ben nog aan het twijfelen welke product..

Zouden jullie me kunnen helpen een keuze te maken?

Ben momenteel 91 kilo, en zou graag naar zo'n 80 kilo of minder willen gaan, en ben 1 m 75 groot.

Ben aan het twijfelen tussen Stackers met efedrine, Hydroxycut of Clenbuterol.

Enige raad misschien?
 
Ik zou van die fatburners afblijven (en al helemaal van de Clenbuterol). Als je zo'n lange weg te gaan hebt als jij heb je niets aan een tijdelijke oplossing maar moet je structureel aan de slag. Gezien je geschiedenis moet je daar best uitkomen.
 
de clen zou ik laten liggen evenals de stackers trouwens.

probeer eerst je voeding op orde te krijgen voordat je ondersteuning gaat halen.

het zijn immers geen wondermiddelen.
 
Een woord: CARDIO;)
 
die tien kilo krijg je zo af op twee maanden als je gewoon eet wat je moet eten en minstens 4 keer per week een half uur tot een uur cardio doet. elke week zullen er 1,5 tot 2 kg afvliegen. jij hebt die fatburners niet nodig. ze gaan trouwens ook niet helpen als je geen cardio doet en niet op je voeding let.
 
2x per week gaan boksen en 3x per week bodybuilding!
 
Cardio + voeding letten + Clen zou toch zeer goed zijn ofniet?
 
Cardio + voeding letten + clenbuterol zou toch zeer goed zijn ofniet?

Dude, begin nou maar bij één van deze drie dingen voordat de omslag voor je lichaam te extreem wordt want dan ben je nog verder van huis. Begin gewoon je voeding te minderen/verbeteren. Daarmee alleen zou je al een heel eind moeten komen, werkt dat niet (genoeg) meer, dan de cardio en die stackers of clen zijn pas je laatste redmiddel maar echt onnodig in het begin. Doe het gewoon rustig aan en neem één advies van me aan; stop niet met het drinken van alcohol. Nooit.
 
Dude, begin nou maar bij één van deze drie dingen voordat de omslag voor je lichaam te extreem wordt want dan ben je nog verder van huis. Begin gewoon je voeding te minderen/verbeteren. Daarmee alleen zou je al een heel eind moeten komen, werkt dat niet (genoeg) meer, dan de cardio en die stackers of clenbuterol zijn pas je laatste redmiddel maar echt onnodig in het begin. Doe het gewoon rustig aan en neem één advies van me aan; stop niet met het drinken van alcohol. Nooit.

Alcohol drinken? Heeft dat dat ook een effect erop???
 
Mjah, ik heb van vrienden die ook Cardio + Clen hebben gepakt echt zéér goede resultaten gezien (zéér mooi afgevallen) en denk dat ik ook ervoor ga..

Ga vandaag 70 pillen kopen, 2 per dag, 35 dagen dus, 5 weken kuur.

Vraagje nou, ik heb iets gelezen van 2 week pakken en 2 week off methode, werkt dit goed of kan je ook gewoon blijven doordoen?
 
laat hem nou nog niet meer gaan twijfelen :D
 
Mjah, ik heb van vrienden die ook Cardio + clenbuterol hebben gepakt echt zéér goede resultaten gezien (zéér mooi afgevallen) en denk dat ik ook ervoor ga..

Ga vandaag 70 pillen kopen, 2 per dag, 35 dagen dus, 5 weken kuur.

Vraagje nou, ik heb iets gelezen van 2 week pakken en 2 week off methode, werkt dit goed of kan je ook gewoon blijven doordoen?

je maakt een grapje...

als je serieus bent.. :haar: :eek!:
 
Wat is dat nou toch Fonske? Je vraagt hier om advies! Letterlijk iedereen raadt je af om die pillenkuur te doen en wat besluit je... je begint met de pillenkuur. Nou breek me klomp...
 
Mjah, ik heb van vrienden die ook Cardio + clenbuterol hebben gepakt echt zéér goede resultaten gezien (zéér mooi afgevallen) en denk dat ik ook ervoor ga..

Ga vandaag 70 pillen kopen, 2 per dag, 35 dagen dus, 5 weken kuur.

Vraagje nou, ik heb iets gelezen van 2 week pakken en 2 week off methode, werkt dit goed of kan je ook gewoon blijven doordoen?

JIJBENECHGOEBEZIGJOH !!!

Misschien dat je die Cardio ook wel in pilvorm kan krijgen, hoef je ook de deur niet meer uit.
 
ik snuif liever elke dag 2 lijnen coke dan die rommel te moeten nemen

Ga gewoon lopen...
 
Dude, begin nou maar bij één van deze drie dingen voordat de omslag voor je lichaam te extreem wordt want dan ben je nog verder van huis. Begin gewoon je voeding te minderen/verbeteren. Daarmee alleen zou je al een heel eind moeten komen, werkt dat niet (genoeg) meer, dan de cardio en die stackers of clenbuterol zijn pas je laatste redmiddel maar echt onnodig in het begin. Doe het gewoon rustig aan en neem één advies van me aan; stop niet met het drinken van alcohol. Nooit.

haha deze post ging ook te lang goed :D
 
Back
Naar boven