XXL Nutrition

vraagje clen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

newbie bb

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
12
Waardering
0
hoe goed is clen te combineren met duursporten/vechtsporten, i.v.m verhoogte hardslag?
 
niet k*t met peren alleen makkelijk als je massa wil vast houden na een kuur.
 
Lijkt me niet verstandig, probeer eerst maar es wat stackers ofzo. Zul je ook wel voelen..
 
hoe goed is clenbuterol te combineren met duursporten/vechtsporten, i.v.m verhoogte hardslag?
Goed, het zet de luchtwegen open. Wel 2 op 2 af, zodat je langzaam kunt wennen. Gewoon op 0,02 beginnen de eerste 2 dagen, 2 dagen niets, dan weer 2 dagen 0,02, dan 2 dgn.niets, dan kun je evt naar 0,04 p.d gaan. Ik zou als vechter niet(veel) hoger gaan.
 
dank je astrid. Ik stelde deze vraag niet omdat ik clen wilde gebruiken voor een energie boost tijdens het trainen. Ik ga aan de clen om wat droger te worden en niet te veel spiermassa te verliezen. Bij de kracht training zit ik op 2 dagen joggen en 4 dagen mma/thaiboxen. Dus was het meer m'n vraag of ik me hart dan niet Té erg belast.
 
Je hart word er stijver door wat de kans verhoogt op een slechtere hartslag, dat is gebleken uit een studie met ratten. Hier overigens een link in het engels; clenbuterol side effects
 
clen is shit,gewoon goed dieet en cardio
 
ik ben geen fan van superveel cardio als vet verbrander, Ik zal dan ook nooit grote herhalingen sit ups doen, maar minder met extra gewicht op de buik..

ik heb wel veel goede verhalen gehoord over clen.
 
ik ben geen fan van superveel cardio als vet verbrander, Ik zal dan ook nooit grote herhalingen sit ups doen, maar minder met extra gewicht op de buik..

ik heb wel veel goede verhalen gehoord over clenbuterol.

tja het is nog niet bewezen dat je afval van clen miss vocht omdat je het warmer krijg maare voor de rest als je wil afvallen zonder moeite ga je toch niet lukken je zal je voedingsschemaerop aan moeten passen plus je training As zijn geen wonder pilletjes.
 
Back
Naar boven