AndroidHealthClinic

vraagje en advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

john78

Novice
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal ,

Ik wil graag jullie mening over mijn huidige training.
Doe nu 2 x fitness en 2 a 3 x hardlopen in de week is dit genoeg om droger en groter te worden ?
Loop op dinsdag en donderdag ong. 30 tot 50 min. en zondags 1 tot 1,5 uur op woensdag (borst biceps schouders buik )en vrijdag (rug triceps benen buik)train ik op de sportschool circa 1,5 uur met een beetje cardio erbij is dit een goed schema ?
 
Als je voeding ok is wel, zonder goede voeding niet. En train je triceps gelijk met borst en biceps gelijk met rug.
 
Lees de sticky's
 
Hallo allemaal ,

Ik wil graag jullie mening over mijn huidige training.
Doe nu 2 x fitness en 2 a 3 x hardlopen in de week is dit genoeg om droger en groter te worden ?

nee.

Hoe hard je je ook focust op 2 dingen tegelijkertijd, het gaat 2 keer zo snel als je eerst het een doet en dan het ander.

Eerst groter worden
dan droger worden
(of andersom).

Dat en voeding !!!
 
Wat wazzup zegt!

Er zijn mensen die het heel goed kunnen tegelijk, maar die hebben genoeg train en voeding ervaring om te weten waar hun lichaam het beste op reageert..

En een beginner heeft dat vaak niet, dus dat.
 
Als je voeding ok is wel, zonder goede voeding niet. En train je triceps gelijk met borst en biceps gelijk met rug.

Hij traint 2 x in de week... dus zeer wss geen split maar gewoon fullbody

oww zie niet dat hij wel split doet.
Je kunt beter gewoon fullbody doen als je 2 x in de week traint john.
 
Laatst bewerkt:
ok dus eerst groter worden maar dan fullbody trainen of mn eigen schema volgen ?
 
als je maar 2x per week krachttraining doet heb je genoeg rust tussendoor om te groeien terwijl je goed eet.

Dus fullbody zou dan een aanrader zijn..
 
en dan 2 oefeningen van 3 sets (15 12 8 of 10 8 6) per spiergroep ofzo ?
 
en dan 2 oefeningen van 3 sets (15 12 8 of 10 8 6) per spiergroep ofzo ?

fullbody hoeft niet altijd 2 oefeningen te zijn.
Vaak gewoon 1 oefening bij sommige spiergroepen, kijk maar eens in de stickies naar een fullbody schema.
Ik zou ongeveer 8-12 reps doen per setje en dan 3 setjes per oefening.
 
Laatst bewerkt:
kan misschien ook beter overgaan op het rippetoe schema als ik zo lees of niet ?
 
Back
Naar boven