MuscleMeat

vraagje hgh

Bezoekers in dit topic

ronny30

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
413
Waardering
11
hey iedereen


ik ben nu 8 weken bezig met 5ui hgh 6on/2off
hierbij gebruik ik 1000MG testo enan en 850mg ultradrive.
eerst kwam ik echt goed bij,maar nu de laatste 2 weken begin ik af te vallen.
ik ben van 88kg naar 86kg gegaan.
ik zie er wel veel harder uit en droger uit,maar is dit wel normaal aangezien ik er ook aas bij gebruik?
ikzelf ben 29j, 174cm groot en mijn vet % zal nu rond de 9% liggen.
vanaf week 12 wil ik overschakelen op tren ace en testo prop,EOD.
ik ga hgh 5 maanden gebruiken,lan,ger gaat niet door mijn werk.

alvast bedankt voor de komende reacties.
 
Als je vermagerd kan je natuurlijk ook wat meer eten.
 
mijn voeding zit goed,ik zit wel niet hoog in mijn koolhydraten,want dat is eerder in mijn nadeel.met mijn eiwitten zit ik goed hoog,300gr per dag.ik kom liever trager en droger bij,dan de meesten die 15kg bijkomen en er dan weer 8 tot 9kg verliezen omdat ze te vet staan.
 
Als je niet voldoende eet wordt je ook niet groter
 
Daar ben ik het mee eens.

Maar als je niet het gewenste resultaat bereikt (bijkomen) met die gear dan zou ik toch eens de voeding/training onder de loep nemen. Mss ben je tijdens de dag een stuk actiever geworden en moet je daardoor wat extra binnen krijgen.
 
Je zit bijna op 2gr aas dan zou je best hard moeten gaan lijkt me. Post je voeding anders even
 
6u opstaan
6u30:2 sneden meergranen brood met 50gr kip en 50gr kalkoen
7u45:eiwitshake
10u:4 sneden meergranen brood met 100gr kip en 50gr kalkoen
12u:150gr steak met pasta
14u30:2 sneden meergranen brood met 50gr kip en 50gr kalkoen
16u30:eiwitshake
17u:trainen
18u:dextrose met eiwitten
19u30:kip of vis met rijst of pasta
21u30:eiwitshake
22u30:250gr magere kwark met 30gr whey eiwitten(voor de smaak)
23u30:slapen
 
Sorry , maar waarom zoveel brood?
Schema kan veel beter.
 
ik ben geen bodybuilder,he.
ik eet wat ik lust maar voedingsrijk.
ben eens benieuwd hoe lang je een voedingsschema volhoudt als je tegen je zin eet??
veel brood?8 kleine sneden meergranen brood,noem jij veel?
ik haal mijn eiwitten uit verschillende bronnen,want eieren eet ik ook,maar niet dagelijks.
voor de rest haal ik ze uit:vis,vlees,melk,shake's,eieren,...
en zoals ik al zei,ik beperk mijn koolhydraten,want ik kom liever traag maar hard aan.dan veel en vet.
 
Dit is een gewoon doorsnee schema-tje. Ik vindt het niet zo raar dat je niet aankomt. Je bent bijna 90kg, eet er dan ook naar.
 
6u opstaan
6u30:8 sneden meergranen brood met jam en pindakaas
eiwitshake
10u:6 sneden meergranen brood met 100gr kip en 50gr kalkoen
12u:150gr steak met pasta(150gr ongekookt)
14u30:6 sneden meergranen brood met 50gr kip en 50gr kalkoen
16u30:eiwitshake
17u:trainen
18u:dextrose met eiwitten
19u30:kip of vis met rijst of pasta (70gr )
21u30:kip of vis met rijst of pasta (40gr)
22u30:250gr magere kwark met 30gr whey eiwitten(voor de smaak)
23u30:slapen

Probeer dit maar eens voor een paar weken en kijk wat je lichaam doet:)
 
Als je On bent moet je in mijn ogen zoiezo geen brood eten vanwege het zout.. Rijst is beter, ook qua spijsvertering.

En je neemt om half 3 je laatste vast maaltijd voor het trainen dus feitelijk train je zowat op lege maag.. Is ook niet echt anabool dacht ik zo..

qua eiwitten zit het wel snor maar qua energie mag het wat meer en schoner ;)
 
Probeer dit maar eens voor een paar weken en kijk wat je lichaam doet:)

Zou zowieso niet zoveel brood eten veel te veel zout!
Noten, eieren en olijfolie/lijnzaadolie moet je zowieso toevoegen je eet bijna geen goeie vetten en dat is een must, helemaal als je ON bent.
Verder zie ik nergens groente staan? heel belangerijk
 
20 sneeen brood op een dag, de tering, dat is bijna 8-10 gram zout !! zo gaat je lichaam dus veel vocht vasthouden sowieso, niet goed.

waarom eet je alleen een shake voor dat je gaat trainen ? beter pak je die kip/vis/pasta/rijst maaltijden voordat je gaat trainen en als je klaar bent shakes / dextro etc.

wat heb je er nog aan om zoveel voedingsstoffen binnen te krijgen als je niet meer gaat trainen maar alleen maar thuis op je gat zit? niets !!

en voor het slapen mag jij best een hele bak kwark eten met wat noten, komop je bent 90 kg gast, eet er dan ook na als je wil gainen :)
 
mijn schema is ondertussen al een tijdje veranders.brood is helemaal weggevallen en rijstwafels in de plaats.ik hou totaal geen vocht vast,vet % is niet gestegen en buikomtrek is hetzelfde als voor de kuur.ik eet nooit meer kwark,laatste over mijn nek gegaan ermee,sindsdien casseine voor ik ga slapen.daarom dat ik mijn carbs beperk omdat ik naast trainen geen klop meer doe.ik ben ook bezig met slin,al 1 cycle gedaan en volgende week begin ik met de volgende.wel een keertje buikgriep gehad en 3kg verloren,maar ik sta nu op 93kg.
 
slin? gast ga je eerst eens verdiepen in VOEDING !!!
 
ga jij mij hier zeggen wat ik niet of wel moet doen???je bent pas 23 snotbel!
ik ben 174cm 93 en 10% vet,dus aan mijn stats zal het zeker niet liggen.
 
ga jij mij hier zeggen wat ik niet of wel moet doen???je bent pas 23 snotbel!
ik ben 174cm 93 en 10% vet,dus aan mijn stats zal het zeker niet liggen.

23 betekent nog genoeg groeimogelijkheden ;). Ik heb Curtis gezien op Qountdown 12 december 2010 en hij is nou niet bepaald een snot(te)bel haha.

Laat jij je niet begeleiden door iemand die nog 25 moet worden, ahum... Van hetzelfde laken een pak, mij dunkt.

Zijn advies is overigens geheel juist: iemand die zijn voeding niet op orde heeft, is niet klaar voor slin. Dat is geen belediging maar een feit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Curtis gezien op Qountdown 12 december 2010 en hij is nou niet bepaald een snot(te)bel haha.
 
Curtis stats: 1m93 125kg 13%
Jouw stats: 174cm 93 en 10% vet

Wie doet het nou beter?

Ik kies voor Curtis

Maar ik stop je nu te plagen etc, je voeding is niet in orde en als dat niet agesteld is op slin dan heb je kans om te overlijden of zelf ook diabetes te krijgen en ik denk niet dat je dat wilt, lees je een beetje in en je bent meteen een stuk slimmer.

Ik meen het serieus en Seeker ook dus ga er wat aan doen en laat de slin nog maar even zitten.
 
Back
Naar boven