Fitness Seller

Vraagje i.v.m. ontlasting (sorry) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MX251088

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
283
Waardering
2
Lengte
1m81
Beste forummers,

ik had een vervelende vraag die er even uit moet!

Ik ben een zeer magere jongen (1m81 59kg) en bijna 23 jaar.

Wanneer ik voedsel zoals havermout, banaan, en vloeibare voeding eet merk ik dat ik na het eten of tijdens het eten vaak naar de WC moet:(

1) Is dit normaal of kan het kwaad???

2) stel dat men 100gr havermout met 500ml melk opeten en net daarna ontlasten, is het dan de voeding die we net binnenkregen die eruit gaat of is het voeding van de dag ervoor ofzo?

en 3) misschien een domme vraag maar het moet eruit, hopelijk lachen jullie me hiervoor niet uit -> je eet bijvoorbeeld 500kcal calorieën voeding en net daarna ga je ontlasten, verlies je dan alle calorieën die je at?

hopelijk krijg ik antwoorden op mijn 3 vragen, al zijn het rare vragen:D

gemeende groetjes
 
neen het voedsel wat je net binnenhebt drukt tegen de poep van wat je al binnenhad. Daarom lijkt het zo dat je alles onmiddelijk uitschijt, basic anatomy.
 
neen het voedsel wat je net binnenhebt drukt tegen de poep van wat je al binnenhad. Daarom lijkt het zo dat je alles onmiddelijk uitschijt, basic anatomy.

Owww, thanks voor de reactie alvast ;)
 
Je calorieën hou je dus ook binnen, eerst gaat je maag aan het werk om te 'filteren'

je ontlasting is puur en alleen de afvalstoffen wat je lichaam niet kan gebruiken, daarom wil je lichaam dat ook lozen..

oftewel, je dure calorieën hou je gewoon binnen. LET OP; als je diarree hebt (en dus ziek bent) verlies je veel vocht door de diarree, zodra je hiervan hersteld veel water drinken om je vochtgehalte op peil te brengen.
 
Je calorieën hou je dus ook binnen, eerst gaat je maag aan het werk om te 'filteren'

je ontlasting is puur en alleen de afvalstoffen wat je lichaam niet kan gebruiken, daarom wil je lichaam dat ook lozen..

oftewel, je dure calorieën hou je gewoon binnen. LET OP; als je diarree hebt (en dus ziek bent) verlies je veel vocht door de diarree, zodra je hiervan hersteld veel water drinken om je vochtgehalte op peil te brengen.

Alvast heel erg bedankt voor je reactie...

Dus 1 of 2 keer dagelijks ontlasten is normaal als ik het goed begrepen heb?

Want ik maak me een beetje zorgen hierover :)
 
Alvast heel erg bedankt voor je reactie...

Dus 1 of 2 keer dagelijks ontlasten is normaal als ik het goed begrepen heb?

Want ik maak me een beetje zorgen hierover :)


1x dagelijks heb ik ook, lijkt mij normaal. maar aangezien je idd erg mager bent.. heb je eens met een arts overlegd?

neigt een beetje naar anorexia?
 
Hij is erg mager, dus moet een grote hoeveelheid eten om aan te komen denk ik zo. Veel eten is veel ontlasten, vrij logisch toch. :)
1 tot 2 keer per dag is volkomen normaal voor een bodybuilder.
 
Ik ga rustig 3-4x naar de wc.
Ieder gezond mens hoort trouwens gewoon minimaal 1x per dag naar de wc te gaan.
 
In mijn bulkfase ga ik gemakkelijk 3x daags naar de "grote" WC... Niets om zorgen over te maken!
 
hey hey,

alvast heel erg bedankt voor de positieve reacties, dus ik moet me geen zorgen over maken...

veel liefs,
Ciao
 
Ik ga rustig 3-4x naar de wc.
Ieder gezond mens hoort trouwens gewoon minimaal 1x per dag naar de wc te gaan.

Same here, is gewoon normaal als jij veel eet.
 
Je calorieën hou je dus ook binnen, eerst gaat je maag aan het werk om te 'filteren'

je ontlasting is puur en alleen de afvalstoffen wat je lichaam niet kan gebruiken, daarom wil je lichaam dat ook lozen..

oftewel, je dure calorieën hou je gewoon binnen. LET OP; als je diarree hebt (en dus ziek bent) verlies je veel vocht door de diarree, zodra je hiervan hersteld veel water drinken om je vochtgehalte op peil te brengen.


Diaree is geen ziekte? diaree doet je lichaam express omdat als je ziek bent je lichaam denkt dat er viressen of iets in die richting in je lichaam zit dus je lichaam met water gaat spoelen door je lichaam en vooral je darmen daarom zit er veel vocht in je poep dus diareee

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 23:49 ----------

Ja ik moet ook voor grote beurt 2-3 keer soms 4x
 
Diaree is geen ziekte? diaree doet je lichaam express omdat als je ziek bent je lichaam denkt dat er viressen of iets in die richting in je lichaam zit dus je lichaam met water gaat spoelen door je lichaam en vooral je darmen daarom zit er veel vocht in je poep dus diareee

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 23:49 ----------

Ja ik moet ook voor grote beurt 2-3 keer soms 4x

muggenziften, als je diarree hebt is er iets niet juist in je lichaam, en dat kan je als 'ziek' zijn omschrijven. ontopic : ik zou me niet laten geruststellen door het feit dat hier enkele mensen zeggen dat dit normaal is, en dat dit slechts de 'wet van de zwaartekracht' is. Het kan wel voorvallen dat je moet poepen tijdens het eten, maar elke keer lijkt mij wel vreemd. En dat dit diarree is, is zeker niet goed. Ga eens naar de dokter en leg je probleem daar eens voor. Het kan altijd zijn dat je verteringsproblemen hebt. En je gewicht, ben je altijd zo mager geweest ? Probeer je bij te komen ?
 
muggenziften, als je diarree hebt is er iets niet juist in je lichaam, en dat kan je als 'ziek' zijn omschrijven. Ontopic : Ik zou me niet laten geruststellen door het feit dat hier enkele mensen zeggen dat dit normaal is, en dat dit slechts de 'wet van de zwaartekracht' is. Het kan wel voorvallen dat je moet poepen tijdens het eten, maar elke keer lijkt mij wel vreemd. En dat dit diarree is, is zeker niet goed. Ga eens naar de dokter en leg je probleem daar eens voor. Het kan altijd zijn dat je verteringsproblemen hebt. En je gewicht, ben je altijd zo mager geweest ? Probeer je bij te komen ?

1+

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 01:19 ----------

Shit moet poepen
 
Ik ga rustig 3-4x naar de wc.
Ieder gezond mens hoort trouwens gewoon minimaal 1x per dag naar de wc te gaan.

Ik wou dat ik het kon.:cool:

In de bulk ga ik ook 2 x daags...echte oppers om trots op te zijn.:D
Maar nu in de cut om de 3 dagen,en wat eruit komt is niks.
 
muggenziften, als je diarree hebt is er iets niet juist in je lichaam, en dat kan je als 'ziek' zijn omschrijven. ontopic : ik zou me niet laten geruststellen door het feit dat hier enkele mensen zeggen dat dit normaal is, en dat dit slechts de 'wet van de zwaartekracht' is. Het kan wel voorvallen dat je moet poepen tijdens het eten, maar elke keer lijkt mij wel vreemd. En dat dit diarree is, is zeker niet goed. Ga eens naar de dokter en leg je probleem daar eens voor. Het kan altijd zijn dat je verteringsproblemen hebt. En je gewicht, ben je altijd zo mager geweest ? Probeer je bij te komen ?



Hey hallo,

Ja ik ben inderdaad altijd zo mager geweest :-(

Why?

P.s.: ik wil inderdaad heel graag bijkomen...
 
ik heb ook altijd diarree joh, is dat niet normaal :P? heb het sinds bben (brinta eten)
 
ik heb overtlaatst juist iets gezien van een dokter op tv.
dat het bij de gemiddelde mens ongeveer 3 a 4 uur duurt, eer je wat je gegeten hebt uitschijt. dus samengevat je eet nu bv een maaltijd en ongeveer 3 a 4 uur later kan je dat uitkakken. :D
 
Back
Naar boven