MuscleMeat

vraagje igf1 lr3 vs igf1 des

  • Topic starter cjw
  • Startdatum
  • Reacties 21
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

cjw

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 mei 2013
Berichten
793
Waardering
27
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
6%
Welk van de 2 is nu eigenlijk beter? Ben me de laatste week flink aan t inlezen over igf1 lr3 en kwam net toevallig dit stukje tegen wat cools in dit topic schreef

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/igf-1-des-cycle-351209/

Lr3 versie bind door zijn structuur minder sterk aan igf bindende proteïnen (igfbp). En deze is ongeveer 12-24u beschikbaar voor je spieren (werking is natuurlijk langer dan dat, dacht 72u). Hierdoor kan deze makkelijker systemisch verspreiden naar andere weefsels en organen (dosisafhankelijk).

igf-1 Des heeft een binding van maar 1% aan deze eiwitten. Hierdoor is er minder nodig voor gelijkende effecten aan lr3. En deze is 10-20 min beschikbaar voor hechting aan receptoren in de spieren. Dus meer geschikt voor lokale toediening gezien er minder kans is op verspreiding.

Alles hangt wel af van de dosis dan. Hoe meer je van lr3 gebruikt, hoe meer naar andere weefsels kan. En gezien deze de tijd heeft is dat reeël. Bij Des versie is hier minder kans op, maar mogelijk bij te hoge hoeveelheden.
Sommige verkiezen lr3, maar in principe is Des meer geschikt. Het zou een sterkere lokale werking hebben.

Word de des versie nu dus beter opgenomen als ik bijvoorbeeld in me biceps 2x40mcg igf des zet vergeleken met 2x25mcg igf lr3 ? Schijnt dat des hoger gedoseerd moet worden ?

En wat is nu beter met zetten voor de training of na de training mensen ervaring ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb behoorlijk wat des gebruikt en merkte er behalve een goeie pomp niks van
 
Ik heb behoorlijk wat des gebruikt en merkte er behalve een goeie pomp niks van

Ik las zegma dat de igf nieuwe cellen aanmaakt en dan doormiddel van aas sneller te laten groeien en des moest dus wat ik las beter opgenomen worden in de spier dan igf lr3 wat meer ging rond zwerven en je dus met igf lr3 eerder kans had op t vergrote van je ingewande enzo ? Of heb ik dit nu totaal fout en maakt t verschil tussen de 2 weinig uit behalve de dosering dan ? Oftewel zou des dan beter zijn dan lr3? Merkte je van de lr3 dan meer dan de des of geen verschil?
 
Ik precies het zelfde.

Dus jullie zouden t geen meerwaarde vinden tijdens een kuur omdat t niks doet ? Hoe zit dat met die cellen dan is dat ool niet gewoon een lange termijn verhaal?
 
Dus jullie zouden t geen meerwaarde vinden tijdens een kuur omdat t niks doet ? Hoe zit dat met die cellen dan is dat ool niet gewoon een lange termijn verhaal?

Des niet nee, maar lr3 heb ik wel aardige schouders aan over gehouden intussen.
 
Des niet nee, maar lr3 heb ik wel aardige schouders aan over gehouden intussen.

Okee man ! Kreeg net ook prive bericht met ook een tevrede gebruiker 2% vet eraf en 1 a 2 kilo vvm zonder kuur :) en spieren ontwikkelde ook makkelijker dan eerder ga t maar gewoon is proberen 5x per week 50 mcg verdeeld over de getrainde groep

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Over hoelange tijd heb jij dit trouwens gebruikt testo? 4 op 4 af tijdens kuur of ook tijdens je bridge aangezien je on blijft ?

Dus voor mij zegma alleen 4 weken op en 4 weken af tijdens me kuur of ook nog na me kuur bijvoorbeeld 2 x ?
 
Ik heb igf1 lr3 een paar maanden achter elkaar gebruikt, maar nam ook niet gigantische doseringen.
 
Op welke doseringen zat je dan ?

Ik zette 2x per week na UB training 25mcg in zijkantschouders,achterkantschouders en triceps, dus totaal 150mcg
 
Ik zette 2x per week na UB training 25mcg in zijkantschouders,achterkantschouders en triceps, dus totaal 150mcg

Wuttt is dat niet enorm veel ? Meeste zie ik allemaal over 40 a 50 mcg praten omdat de rest anders gaat rondzwerven in jw lichaam en na je organen gaat en die laat groeien ?? Of lees ik dat nu allemaal verkeerd en is dat per spiergroep dus 50
 
Organengroei is onzin man. Die dikke buiken in BB is gewoon visceraal vet en een volle maag
 
Organengroei is onzin man. Die dikke buiken in BB is gewoon visceraal vet en een volle maag

Okee haha want las dat via verschillende sites en forums :p

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Stel ik doe maandag borst triceps dan kan ik dus 2x25mcg in borst zetten en 2 x25 in triceps? Dus 100 mcg op 1 dag?
 
Laatst bewerkt:
Ja kan makkelijk
 
Ik las zegma dat de igf nieuwe cellen aanmaakt en dan doormiddel van aas sneller te laten groeien en des moest dus wat ik las beter opgenomen worden in de spier dan igf lr3 wat meer ging rond zwerven en je dus met igf lr3 eerder kans had op t vergrote van je ingewande enzo ? Of heb ik dit nu totaal fout en maakt t verschil tussen de 2 weinig uit behalve de dosering dan ? Oftewel zou des dan beter zijn dan lr3? Merkte je van de lr3 dan meer dan de des of geen verschil?

weggegooid geld. ooit ook gebruikt. de twee versies. peg-mgf idem. brol in pakskes.

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Organengroei is onzin man. Die dikke buiken in BB is gewoon visceraal vet en een volle maag

Alleszins geen visceraal vet want ze staan zo droog als wat. Ze hebben bijna geen vet. Als je vermagert, is het visceraal vet het eerste wat verdwijnt. Ik spreek niet over het onderhuis buikvet maar het visceraal vet dat tussen je organen zit.
 
Orgaan groei krijg je pas na jaaaaren belachelijk hoge doseringen IGF. Bijv Coleman, die zette geloof ik wel 5mg IGF per dag met 40iu hgh ofzo haha.

Dat gaan wij nooit redden.
 
Igf1 is alleen zn geld waard als je hoog doseert. En dan nog.. Beter hgh/high igf1/slin combi dan.
 
Hahaha ik lees t al denk dak maar beter ff kan wachten en mooi next summer aan de hgh ga haha
 
Back
Naar boven