MuscleMeat

Vraagje ivm 2e kuur Winstrol + Turinabol (oraal)

Bezoekers in dit topic

tlmc

Novice
Lid geworden
22 aug 2018
Berichten
6
Waardering
0
Hey allemaal, Dit is mijn 2e kuur Turinabol + Winstrol. De eerste kuur is goed bevallen. Geen mega verschillen, maar prima als extra support naast mijn dagelijkse trainingen.

Nu heb ik een 2e kuur besteld (na 8 maanden) en wil de dosis gaan verhogen van 40mg per dag naar 60mg per dag voor 6 of 8 weken.

Mijn vragen:
  1. De 60mg (of beter 70mg ?) ineens innemen in de ochtend of verspreiden over 2-3 x per dag?
  2. Zijn er ervaringen met een verhoging van 40mg naar 60-70mg per dag?
  3. Is 60 of 70mg beter of maakt dit weinig verschil?
  4. Moet ik meer gaan eten of gewoon gelijk blijven (3500 cal)
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Grtn, TLMC
 
Waarom niet gewoon een echte kuur? Ik snap niet waarom mensen side effects voor lief nemen zonder een goede kuur, wat is het nut dan :P.
 
Waarom niet gewoon een echte kuur? Ik snap niet waarom mensen side effects voor lief nemen zonder een goede kuur, wat is het nut dan :P.

Een gewone kuur zoals test- is voor mij te argressief. Side effects zijn mild, kuur ruim genoeg na en eet gezond. Hoop dat ondanks je constructieve feedback je wellicht ook iets kunt zeggen over het gebruik zoals geformuleerd in mijn vraag.
 
Waardeloze kuur.
 
Een gewone kuur zoals test- is voor mij te argressief. Side effects zijn mild, kuur ruim genoeg na en eet gezond. Hoop dat ondanks je constructieve feedback je wellicht ook iets kunt zeggen over het gebruik zoals geformuleerd in mijn vraag.

Als dat te agressief is moet je niet gaan kuren... je neemt nu health risks zonder enigszins echte benefits ervan te krijgen.
 
Mijn vragen:
  1. De 60mg (of beter 70mg ?) ineens innemen in de ochtend of verspreiden over 2-3 x per dag?
  2. Zijn er ervaringen met een verhoging van 40mg naar 60-70mg per dag?
  3. Is 60 of 70mg beter of maakt dit weinig verschil?
  4. Moet ik meer gaan eten of gewoon gelijk blijven (3500 cal)

1. Dosering verdelen over iedere 8 of 12 uur per dag.
2. Probeer op t forum te zoeken en wellicht vind je er iets over.
3. Probeer t en ervaar het zelf. Eerst 3/4 weken 60 en dan verhogen naar 70. Kijk dan het verschil.
4. Geen idee wat je doel is, dus geen zinnig antwoord op te geven.

TIP! Vervang winstrol door 250mg test and you are good to go
 
"Geen mega verschillen, maar prima als extra support naast mijn dagelijkse trainingen", :).
Neem je ook Creatine? Dat is het echte werk.
 
?? Zag deze opmerking al eerder ergens... Wat betekend dit?
Meestal geef je zo aan dat je een topic gaat volgen waarin je geïnteresseerd bent. In dit geval waarschijnlijk vooral omdat er wel een relletje te verwachten is.
 
Een gewone kuur zoals test- is voor mij te argressief. Side effects zijn mild, kuur ruim genoeg na en eet gezond. Hoop dat ondanks je constructieve feedback je wellicht ook iets kunt zeggen over het gebruik zoals geformuleerd in mijn vraag.
Goede/legit Turinabol? Mild?

2 orals? Mild?
 
Stats?

Hoe weet je dat test-e te 'agressief' is?
 
Stats?

Hoe weet je dat test-e te 'agressief' is?

Ik ben niet zozeer opzoek naar meer massa, maar licht krachttoename en uithoudingsvermogen. Daarom de keuze voor T-Bol/Win combi.
  1. Wat je leeftijd is: 40+
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) - +25 jaar / duur- en krachtsport
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) - +11kg / Vet 10.5-11 (DEXA)
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet - Voedingsschema +3500 Cal.
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt - Omega3, D, C en M
  6. Waarom je deze kuur wilt doen - Krachttoename en uithoudingsvermogen / herstel vergroten
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? Op mijn leeftijd competitief blijven in de S&C wereld
Stats: DL: (205), BS: 185, FS: 155, Bench: 125 - 1 mile run 5:34 (1 jaar geleden)
BW: 82, Lengte: 1.76
 
hoeveel van deze topics gaan er nog volgen :rolleyes:

beter steek jij je geld in voeding tlmc ;)
 
Maar even for real: Het heeft geen nut om te kuren en die health risks voor lief te nemen met dit soort kuren, je bereikt er vrijwel niks mee. Probeer dan gewoon low dose test?

250 MG TEST-E
Nog wat HCG mee laten lopen

Klaar, aantal weken en dosering HCG moet je aan de andere leden hier vragen.
 
Ik ben niet zozeer opzoek naar meer massa, maar licht krachttoename en uithoudingsvermogen. Daarom de keuze voor T-Bol/Win combi.
  1. Wat je leeftijd is: 40+
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) - +25 jaar / duur- en krachtsport
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) - +11kg / Vet 10.5-11 (DEXA)
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet - Voedingsschema +3500 Cal.
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt - Omega3, D, C en M
  6. Waarom je deze kuur wilt doen - Krachttoename en uithoudingsvermogen / herstel vergroten
  7. Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? Op mijn leeftijd competitief blijven in de S&C wereld
Stats: DL: (205), BS: 185, FS: 155, Bench: 125 - 1 mile run 5:34 (1 jaar geleden)
BW: 82, Lengte: 1.76
  1. Doe eens langer dan 5 minuten onderzoek en beantwoord deze vraag zelf dan
  2. Nee
  3. Verschil is mini-mini-minimaal (net zoals de 'gains' van deze kuur)
  4. Kunt gewoon hetzelfde blijven eten. Je kunt dit geen kuur noemen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven