MuscleMeat

Vraagje ivm 2e kuur Winstrol + Turinabol (oraal)

Bezoekers in dit topic

Mods zouden hier imo beter op moeten letten
Het vervuilt ook het hele forum. Als ik opzoek ga naar informatie over bijvoorbeeld Winstrol krijg ik niks anders dan zulke onzin, het kost gewoon moeite om een goed topic eruit te pikken waar wel nuttig informatie in staat omdat deze crap overheerst
 
Een gewone kuur zoals test- is voor mij te argressief. Side effects zijn mild, kuur ruim genoeg na en eet gezond. Hoop dat ondanks je constructieve feedback je wellicht ook iets kunt zeggen over het gebruik zoals geformuleerd in mijn vraag.

Je vind een test kuurtje te agressief, maar meer milligrammen per week via orale route innemen is wel okee?
Je hebt geen idee waar je t over hebt man. Knuppel
 
Het vervuilt ook het hele forum. Als ik opzoek ga naar informatie over bijvoorbeeld Winstrol krijg ik niks anders dan zulke onzin, het kost gewoon moeite om een goed topic eruit te pikken waar wel nuttig informatie in staat omdat deze crap overheerst

Precies!
Een Topic starten met onderwerpen als : 'Winny kuurtje', 'Zomer kuurtje', 'Testo of DNP eens keertje proberen' , moeten gelijk een perma ban opleveren.
 
Precies!
Een Topic starten met onderwerpen als : 'Winny kuurtje', 'Zomer kuurtje', 'Testo of DNP eens keertje proberen' , moeten gelijk een perma ban opleveren.
hoe noem je het dan? "next cycle" ? xD
 
Precies!
Een Topic starten met onderwerpen als : 'Winny kuurtje', 'Zomer kuurtje', 'Testo of DNP eens keertje proberen' , moeten gelijk een perma ban opleveren.
Zo is het maat
 
karma geven wat houd da juist in? xD
 
Het vervuilt ook het hele forum. Als ik opzoek ga naar informatie over bijvoorbeeld Winstrol krijg ik niks anders dan zulke onzin, het kost gewoon moeite om een goed topic eruit te pikken waar wel nuttig informatie in staat omdat deze crap overheerst

En doordat dit het geval is moet iedereen ook weer constant nieuwe topics openen om hier alsnog nuttige informatie over te kunnen winnen.
 
En doordat dit het geval is moet iedereen ook weer constant nieuwe topics openen om hier alsnog nuttige informatie over te kunnen winnen.
Exact. Mega onhandig
 
Back
Naar boven