AndroidHealthClinic

Vraagje ivm herstel nakuur

Bezoekers in dit topic

laurie97

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
47
Waardering
1
Beste bb vrienden,

Ik heb recent mijn kuur beëindigt van 22 weken.
4 weken geleden laatste injectie test e gezet en 2 weken erna begonnen met clomid op 50mg en nolva op 25. Dus nu 2 weken nolva en clomid genomen.

Nu heb ik bloedonderzoek gedaan en mijn testosteron staat op 18,30nmol/l (ref waarde 8,60-29)

Nu vraag ik mij af of ik goed herstellende ben of dat het zou kunnen dat er nog testosteron van de laatste inject aanwezig is . Of zou dit door de clomid en nolva kunne komen dat mijn test op 18nmoll staat? Zoja, vraag mij dan ook af of de waarden dan terug naar beneden kunnen gaan als ik mijn nakuur beëindig .

Zou mijn nakuur nu verder doortrekken op 50mg clomid voor 2 weken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230131-093757~2.png
    Screenshot_20230131-093757~2.png
    143,7 KB · Weergaven: 68
Wat denk je dat er na 4 weken nog in je systeem zit qua test ?
(je weet de halfwaardetijd)
Wat was je Testwaarde vooraf, dus waar vergelijk je dit mee ?
Je kunt niks zeggen nu of de waarde nog gaat stijgen, zo blijft of iets daalt. je bent nog herstellende
 
Wat denk je dat er na 4 weken nog in je systeem zit qua test ?
(je weet de halfwaardetijd)
Wat was je Testwaarde vooraf, dus waar vergelijk je dit mee ?
Je kunt niks zeggen nu of de waarde nog gaat stijgen, zo blijft of iets daalt. je bent nog herstellende
Ja ik was gewoon wat verrast dat het na 2 weken al op 18staat maar zal ws wel normaal zijn. Is ook mijn eerste kuur dus veel persoonlijke ervaring heb ik er niet mee . Test waarde vooraf helaas niet gedaan .
 
Ja ik was gewoon wat verrast dat het na 2 weken al op 18staat maar zal ws wel normaal zijn. Is ook mijn eerste kuur dus veel persoonlijke ervaring heb ik er niet mee . Test waarde vooraf helaas niet gedaan .
Dus dit was een hack ?

 
Clomid en nolva stimuleren de hypofyse tot het aanmaken van stuurhormonen LH en FSH. Die verhoogde LH waarde zorgt er nu voor dat je testes testosteron aanmaken. Zodra je stopt met clomid en nolva blijven de stuurhormonen door de lange halfwaardetijd van nolva en clomid nog een tijdje verhoogd. Daarna neemt je lichaam het hopelijk over.

Je meet nu sowieso te vroeg. Zo’n vier weken na je nakuur weet je eigenlijk pas wat je waardes zijn zonder SERMs.
Het is heel waarschijnlijk dat je testosteron nog een klein beetje gaat zakken op het moment dat de SERMs eruit zijn.

Edit: En daarna wellicht weer iets omhoog. Maar we hebben geen idee tot hoe hoog want je hebt vooraf niet getest
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je dat er na 4 weken nog in je systeem zit qua test ?
(je weet de halfwaardetijd)
Wat was je Testwaarde vooraf, dus waar vergelijk je dit mee ?
Je kunt niks zeggen nu of de waarde nog gaat stijgen, zo blijft of iets daalt. je bent nog herstellende
Gezien de datum denk ik dat dit hetzelfde kuur is
 
Gezien de datum denk ik dat dit hetzelfde kuur is
Alles kan als he vanaf mei lid bent.

 
Back
Naar boven