XXL Nutrition

Vraagje ivm shakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kid icarus

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2009
Berichten
218
Waardering
21
Hej bb makkers ,

vraagje : bestaat er een product dat je in de gewone supermarkten kan kopen , dat je dan samenvoegd met melk/water in een shake en zo een soort van proteïne shake bekomt .

Dit omdat men ouders voedsel gewoon willen kopen , maar supps moet ik zelf aanschaffen .

Graag een antwoord , keep the pump ;)
 
In een supermarkt geloof ik niet (nog niet gezien), wel bij de Tuinen
 
maak je eigen shake met, ei, melk, kwark, sinaasappelsap en brinta!

in zo'n shake zit al gauw 50 gram eiwit. precies wat je nodig hebt..

alleen whey moet je kopen..
 
magere kwark inderdaad, mengen met water in een shakebeter en het is te drinken
voor koolhydraten zou ik zeggen brinta
 
In een supermarkt geloof ik niet (nog niet gezien), wel bij de Tuinen

misschien van die gewichtsverlies shakes ? (jeweetwel herbalife achtige dingen (al is herbalife sowieso niet in de supermarkt te koop, daarvoor moet je bij een pusher/dealer zijn).)


PS: gewoon zelf kopen.
 
's morgens ei-eiwitten, en kwark
 
In de colruyt heb je bij de 'gezondheidsrekken' van die eiwitpotten. Voor eiwitdieten ofzo, geen idee. Misschien dat je die wel kan regelen? Anders moet je eens naar de decathlon, daar heb je ook wel zo'n zooitje.

De kwaliteit zal niet vet zijn, maar ja het is zo wel gratis voor jou..
 
Havermout.

Blend een pak havermout, maak er 5 zakjes poeder van, neem je shakebeker+pak melk mee. schud de boel, laat 2 min staan. Supershake.
 
Heb bij de Jan Linders wel eens een pak vloeibaar eiwit zien staan. Misschien is dat een optie voor je? Eventueel mixen met wat magere melkpoeder of kwark.
 
Cheap bastard

Gewoon kopen
 
chateaubriand, kipfilet, pollak, zalm, eieren, kwark, melk.
de beste bronnen van compleet eiwit.
ik eet 220gr eiwit per dag waarvan slechts 25gr isolaat. kan ik in principe vervangen door 4 ei-eiwitten.
prijs je gelukkig als je ouders dat willen betalen. dit is veel duurder dan 'shakes' en vééééél beter.;)
gewoon beter voedingsschema maken!!!
 
Hej bb makkers ,

vraagje : bestaat er een product dat je in de gewone supermarkten kan kopen , dat je dan samenvoegd met melk/water in een shake en zo een soort van proteïne shake bekomt .

Dit omdat men ouders voedsel gewoon willen kopen , maar supps moet ik zelf aanschaffen .

Graag een antwoord , keep the pump ;)

waarom koop je niet gewoon op bodylab.nl?
 
ei + brinta + melk
 
Bij de drogisterij verkopen ze Easyline.Het aantal eiwitten is niet heel geweldig,maar goed :).
 
Hej bb makkers ,

vraagje : bestaat er een product dat je in de gewone supermarkten kan kopen , dat je dan samenvoegd met melk/water in een shake en zo een soort van proteïne shake bekomt .

Dit omdat men ouders voedsel gewoon willen kopen , maar supps moet ik zelf aanschaffen .

Graag een antwoord , keep the pump ;)

Ik heb wel eens in de Kruidvat/Trekpleister/soortgelijke drogisterij van die potten eiwitpoeder zien staan. Merk weet ik niet meer maar staat in het rek met al die Slimfast-achtige dingen (misschien was het ook wel dat merk :dunno:).
Tis alleen wel erg prijzig voor de hoeveelheid eiwit die je per pot krijgt vergeleken met whey, en het bestaat niet puur uit whey, maar ook uit soja- en melkeiwitten.
 
Ik heb wel eens in de Kruidvat/Trekpleister/soortgelijke drogisterij van die potten eiwitpoeder zien staan. Merk weet ik niet meer maar staat in het rek met al die Slimfast-achtige dingen (misschien was het ook wel dat merk :dunno:).
Tis alleen wel erg prijzig voor de hoeveelheid eiwit die je per pot krijgt vergeleken met whey, en het bestaat niet puur uit whey, maar ook uit soja- en melkeiwitten.

Dat is Easyline.Maar het was inderdaad erg prijzig.
 
Back
Naar boven