XXL Nutrition

Vraagje kcal behoefte

Bezoekers in dit topic

Legiyo

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2016
Berichten
165
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
10%
Na een tijdje zoeken ben ik er niet helemaal uit wat mijn kcal behoefte is.

Stel ik train in de ochtend 3 kwartier krachttrainining op zo'n 70/80% en in de avond doe ik een uur crosstrainer,wat is mijn BMI dan ongeveer?

Alvast bedankt
 
bmi? Body mass index?

Ben je eerder niet op zoek naar je activiteitenfactor?
 
Ja sorry dat bedoelde ik

Maar je Bmi kun je toch niet berekenen op basis van de gegevens die jij hier aan levert.
Daarnaast staan er van allerlei calculators op het internet, so you can do the math
 
Maar je Bmi kun je toch niet berekenen op basis van de gegevens die jij hier aan levert.
Daarnaast staan er van allerlei calculators op het internet, so you can do the math
Ja maar ik begrijp niet of het onder welke categorie het valt met wat ik ongeveer verbruik per dag. gewoon een 1.5 aanhouden? of?
 
Lees de sticky's

Lijkt weer verdacht veel op een Trol dit.
Genoeg expertise op het forum hier, doe er je voordeel mee.
 
Hou maar 1.5 aan
 
Hoeveel dagen per week sport je? En hoe intensief is je werk?
 
Hoeveel dagen per week sport je? En hoe intensief is je werk?
Ik heb een licht staand/zittend beroep en ik train 5 keer per week waarvan 4 keer kracht en 1 keer conditie training , meestal s'avonds en op rustdagen doe ik een uurtje cardio of wandelen op lage intensiteit(uit verveling)
 
Dan zou ik het inderdaad op 1,55 houden...
 
Na een tijdje zoeken ben ik er niet helemaal uit wat mijn kcal behoefte is.

Stel ik train in de ochtend 3 kwartier krachttrainining op zo'n 70/80% en in de avond doe ik een uur crosstrainer,wat is mijn BMI dan ongeveer?

Alvast bedankt

Hier kan je jouw bmi berekenen: https://www.apolloprotocol.com/body-mass-index-berekenen

Maar ik denk dat je de BMR (basal metabolic rate ) bedoelt aangezien je over behoeftes spreekt.

die kan je berekenen met een calculator zoals de mcardle formule , te vinden op het internet!
 
Holy *piep* , anders bump je een topic van 3,5 jaar oud omhoog ..
 
Back
Naar boven