AndroidHealthClinic

Vraagje -> keg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SeboK

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2007
Berichten
734
Waardering
0
M'n trainingsmaat krijgt binnenkort een biervat om keg presses mee te doen. Deze moet natuurlijk verzwaard worden maar hoe kom je nou op +/- 65kg? Met water of zand en hoe zijn ze op wedstrijden gevuld?

Alvast bedankt.
 
anders stoort je er beton in,dan kom je wel aan het gewicht!
 
Water = 65kg
 
vullen met water!!!
zo kom je rond de 60 kg als je m met beton vult zal je rond de 100 kg komen zand zal iets van rond de 75 zijn!
 
Beton was volgens mij richting de 120kg.. en zand richting de 100kg.
 
goed topic, heb gisteren een bierfust gekocht ;) (moest alleen het statiegeld betalen: 30 euro)

maar als je er water in doet dan gaat het klotsen en schuiven enzo.. of je moet hem helemaal tot de nok vol gooien.

ff een vraagje hoe maak je dat gat open en weer dicht? dat lijkt op een ventiel.. geen dop ofzo..

zo eentje is het [Link niet meer beschikbaar]
 
ja t kan gaan klotsen ja moet je ff aan wennen!

hoe je m open en dicht maakt weet ik niet!!!

succes
 
Haha die heb ik ook.. ik heb ze nog niet eens opengekregen en ik heb ze al een aantal weken :roflol:
 
ik heb het gevuld met potgrond en water. De potgrond heeft al het water opgenomen waardoor het niet meer klotst ;)
 
Hoe zijn ze op wedstrijden gevuld?
 
ik heb het gevuld met potgrond en water. De potgrond heeft al het water opgenomen waardoor het niet meer klotst ;)

dat is een slimme, thanks!

Haha die heb ik ook.. ik heb ze nog niet eens opengekregen en ik heb ze al een aantal weken :roflol:

haha ik ga 'm zaterdag open maken en dan kijken hoe ik het ga vullen, lanfeust zn idee is wel een goeie.
 
dat is een slimme, thanks!



haha ik ga 'm zaterdag open maken en dan kijken hoe ik het ga vullen, lanfeust zn idee is wel een goeie.

Met onze brute kracht mag het geen probleem zijn;)
 
Thx voor jullie antwoorden! Maar is dat openmaken zo lastig dan?
 
druk eerst het ventiel in om de druk af te laten
 
nog iets vergeten: normaal zijn die vaten met een schroefdop
 
Het is een Heineken 50L vat, denk ik ;)
 
Back
Naar boven