Fitness Seller

Vraagje -> keg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heineken is bier om mee te gooien :D extra motivatie voor de ohpress
 
Niet schelden he! Maar er gaat vast leuk met dat vat gespeeld worden!
 
Ik heb warsteiner vaten... die hebben geen schroefdop.. :(
 
ik wist niet eens dat er in Nederland bier hadden. ???
 
ik weet niet eens welk merk het is die van mij, vanmiddag gaat 'ie gewoon open. ik heb het nog niet geprobeerd maar als hij niet wil dan sla ik 'm open of boor ik 'm open. mooi weer dicht maken met een grote kurk :D

en ja lanfeust, in Nederland hebben ze ook bier ;)
 
Heeft iemand toevallig ervaring met openen van vaten Heineken? Druk is er af, schroefdop is los, maar kan er nog niet af. Er zit nog een ding onderaan vast waardoor de dop er niet af kan.

180px-Keg_geschnitten.jpg
Denk dat er zo'n soort pijpje ofzo aanzit.
 
Heb het vat gister gevuld tot 46kg. Ventiel indrukken met een grote schroevendraaier en met een tuinslang het water erin laten lopen. Er word ook weer wat druk opgebouwd, maar dat kun je er uit laten gaan door wat harder te drukken, zodat het 2e ventiel naar beneden komt.
 
Heb het vat gister gevuld tot 46kg. Ventiel indrukken met een grote schroevendraaier en met een tuinslang het water erin laten lopen. Er word ook weer wat druk opgebouwd, maar dat kun je er uit laten gaan door wat harder te drukken, zodat het 2e ventiel naar beneden komt.

Maar als je zand oid erin wilt krijgen dan lukt dat natuurlijk niet of amper op deze manier...?
 
Nee dat lukt niet met dit vat. Misschien door het Heineken systeem, andere vaten heb ik nog niet gehad :D Maar het 46kg vat dat ik nu heb is een aardig onhandig ding, zondag even mee aan de gang.
 
Back
Naar boven