MuscleMeat

vraagje kuur

Bezoekers in dit topic

Ghalid

Cool Novice
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2005
Berichten
64
Waardering
2
is het verstandig om tren samen te gebruiken met deca?
 
zijn 2 19-nor androgenen, dus lijkt mij ook niet echt een goede stack, maar soms lees ik dat mensen met ervaring in het wedstrijd wereldje dit toch goed vinden, maar dan is de deca wel laag gedoseerd.
in elk geval, tren + deca is libidokiller, moet je er serieus wat test tegenaan gaan gooien.
 
Libidokiller van jewelste maar zeker een combo dat weer op andere fora de lucht in wordt geprezen. Persoonlijk zie ik er een tegenstrijdig karakter in:

Deca heeft als eigenschap massa en relatief vocht aan te zetten terwijl Tren weer het tegengestelde probeert te doen: Kracht opbouwen en droog fysiek kweken. Is het dan goed om 2 hormonen te mengen die tegengestelde doelen hebben? Ik denk het niet want een fiks deel van hun kracht verliezen ze door elkander te bestrijden.
 
dodelijke killer voor je libido; PM dennis999 maar ff, die kan er wel wat over de onderdrukkende werking van tren vertellen, en dat deca je weener in coma laat gaan is alom bekend
 
ik ben er al mee bezig zit in de 3de week heb geen klachten eerlijk gezegd maar goed hangt van de persoon af bij de één lukt het bij de andere nie anyway we zullen zien en bedankt voor jullie reacties..
 
Ghalid zei:
ik ben er al mee bezig zit in de 3de week heb geen klachten eerlijk gezegd maar goed hangt van de persoon af bij de één lukt het bij de andere nie anyway we zullen zien en bedankt voor jullie reacties..

:D haha super
 
haha die gast begint eerst en dan vraagt ie pas of het goed is
 
ik zou er in ieder geval test bij nemen en dostinex als je het kan vinden.

-rodge
 
Back
Naar boven