AndroidHealthClinic

Vraagje over 2x/week Fullbody schema... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mambalgin

Cool Novice
Lid geworden
8 nov 2012
Berichten
209
Waardering
1
Lengte
1m80
Hallo,

ik ben vorige maand begonnen met bodybuilding en tot nu toe volg ik een Fullbody schema van 3x per week (maandag, woensdag & vrijdag) maar ik moet zeggen dat ik sinds vorige week het gevoel heb dat ik trager herstel en opgeblazen pijnlijke benen heb...

Ik vroeg mij nu af of ik gewoon nog doorga met dit schema (in totaal zo'n 6-tal maanden) of schakel ik beter over naar een 2x/week Fullbody schema?

De vraag is dan of ik met 2x/week Fullbody schema massa kan aanzetten?

Ik weeg nu 65kg en wil graag 80kg bereiken...
 
Met alle goede bedoelingen, fix eerst maar eens die rug of vang aan met een goede revalidatie of goed schema wat hierop aangepast is.
 
Woensdag benen overslaan?
 
Train wat minder zwaar en vreet iets meer. Lost 90% van je problemen nu op. NIET minder gaan trainen omdat je nu niet hersteld. Dan over een half jaar weer posten als je 5-10kg verder bent..
 
Met alle goede bedoelingen, fix eerst maar eens die rug of vang aan met een goede revalidatie of goed schema wat hierop aangepast is.

Dat probeer ik beste forumlid...

Ik kan op dit moment niks anders dan wachten op mijn bezoek bij de neurochirurg in februari;

Intussen probeer ik nog te bewegen en te fitnessen, niet te extreem weliswaar...
 
Dat probeer ik beste forumlid...

Ik kan op dit moment niks anders dan wachten op mijn bezoek bij de neurochirurg in februari;

Intussen probeer ik nog te bewegen en te fitnessen, niet te extreem weliswaar...

Lekker doen en je rug verkloten. Wacht nu eerst eens af en bouw daarop verder.
Eigenwijze

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:31 ----------

En zeg dat niet om te fukke, heb diezelfde probs gehad en door luisteren nu al maanden pijnvrij. Spreek uit ervaring
 
Lekker doen en je rug verkloten. Wacht nu eerst eens af en bouw daarop verder.
Eigenwijze

---------- Post toegevoegd Mon 14 Jan 2013 om 21:31 ----------

En zeg dat niet om te fukke, heb diezelfde probs gehad en door luisteren nu al maanden pijnvrij. Spreek uit ervaring

Ik heb 7 maanden helemaal niks gedaan man! Had ik in die 7 maanden enigzins verbetering dan had ik er nog steeds niet aan begonnen, of ik nu sport of niet de pijn in mijn rug blijft het zelfde, dan blijf ik toch wel wat lichtjes bewegen:o
 
Back
Naar boven