Fitness Seller

Vraagje over aankomen

Bezoekers in dit topic

Martinmorero

Novice
Lid geworden
18 dec 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
95kg
Vetpercentage
23%
Hallo allemaal!

ik heb een vraag voor jullie en hoop dat die serieus beantwoord word..

Ik heb een jarenlang getraind ook met anabolen en was altijd rond de 110 kg..
Me relatie ging kapot en raakte aan de cocaïne en alcohol.. een jaar lang verslaafd geweest en gezakt naar 85kg..
mezelf laten helpen en ben helemaal clean en weer goed bezig in me leven..
Ik weeg nu 93kg en eet super weinig.. ik ontbijt en eet me avond eten en thats it..
Heb laatst een week getraind en geprobeerd goed te eten maar zag weinig verschil dus ging me motivatie weg ( ik weet dat het te kort is om verschil te zien ) maar toch in me hoofd ging dat mis..

ik heb dus nu de vraag aan jullie..
wat kan ik spuiten / pillen nemen om in een korte tijd 2/3 weken echt super erg aan te komen.. mag ook vocht zijn!! Zodat ik zie dat ik aankom en daardoor me motivatie terug krijg.. ik weet het klinkt allemaal dom.. maar psychologisch heb ik dat even nodig.
 
Ik heb een jarenlang getraind ook met anabolen en was altijd rond de 110 kg..
Beetje vreemd dat je dan, tussen de regels door, geen kennis lijkt te hebben van AAS. Jarenlang gekuurd, maar je weet nu niet wat te gebruiken?
maar psychologisch heb ik dat even nodig.
Dat betwijfel ik ten zeerste.
 
Kijk dit bedoel ik dus altijd dat afkeurende negatieve reacties.. ik denk zelf aan test deca en als kickstart oxy.. maar vraag gewoon netjes naar jullie mening
 
Waarom zou je dat doen? Door oxy hou je snel vocht vast toch of heb ik het mis? En qua voeding ik ben nu weinig voeding gewend dus gelijk naar de 8 maaltijden word lastig.. wat zijn goede maaltijd om te eten om gelijk veel aan te komen?
 
Deze krachtsport is geen sprint , je bent wel van de korte adem ..

Geen kennis van AAS , trainen en eten binnen een week gefaald , nu op zoek naar een "kuur" om binnen 2 / 3 weken flink aan te komen ..

Gedoemd te mislukken ..
 
Wtf is dit man :roflol:
 
Kijk dit bedoel ik dus altijd dat afkeurende negatieve reacties.. ik denk zelf aan test deca en als kickstart oxy.. maar vraag gewoon netjes naar jullie mening

Is niet afkeurend, men is gewoon verbaasd over het soort figuren dat grijpt naar AAS zonder dat ze bijvoorbeeld over enige basiskennis beschikken over bijvoorbeeld;

Waarom zou je dat doen? Door oxy hou je snel vocht vast toch of heb ik het mis? En qua voeding ik ben nu weinig voeding gewend dus gelijk naar de 8 maaltijden word lastig.. wat zijn goede maaltijd om te eten om gelijk veel aan te komen?

Het is nog niet te laat voor de knurft van het jaar award imo :rolleyes:
 
Wat iemand wil gebruiken mag tie zelf weten natuurlijk.
Maar binnen 2 weken?
Dat is domweg respectloos ten opzichte van hard werkende bodybuilders.
Mijn tip. Elke dag vanaf het ontbijt, all you can eat ! Om de dag compound oefeningen en verder alleen maar op de bank liggen. Het gaat nooit vanzelf en al helemaal niet in 2 weken.
 
Eten is het antwoord.
 
Is het al vrijdag
 
Voelt wel al de hele week alsof het vrijdag is..
 
Volg voor een antwoord.
 
Wat iemand wil gebruiken mag tie zelf weten natuurlijk.
Maar binnen 2 weken?
Dat is domweg respectloos ten opzichte van hard werkende bodybuilders.
Mijn tip. Elke dag vanaf het ontbijt, all you can eat ! Om de dag compound oefeningen en verder alleen maar op de bank liggen. Het gaat nooit vanzelf en al helemaal niet in 2 weken.
Zelden z’n goed advies gehoord
 
Kijk dit bedoel ik dus altijd dat afkeurende negatieve reacties.. ik denk zelf aan test deca en als kickstart oxy.. maar vraag gewoon netjes naar jullie mening
Je wilt dus alleen meningen horen die in lijn liggen met wat jij wil? Ik vind het onvoorstelbare onzin om te gaan kuren in jouw geval.
 
Ik heb het goede voornemen om niet de sarcast uit te hangen wanneer mensen idiote vragen stellen, maar jij maakt het mij wel erg moeilijk :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Ik heb het goede voornemen om niet de sarcast uit te hangen wanneer mensen idiote vragen stellen, maar jij maakt het mij wel erg moeilijk :roflol:
Ah ik merkte het aan je. vond je al een stuk liever de laatste tijd.
 
Back
Naar boven