MuscleMeat

Vraagje over anavar?

Bezoekers in dit topic

vinci12

Cool Novice
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
99
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hey allemaal,

ik had gewoon een vraagje.
Na een kuur var only 5 weken 30 mg per dag, ook al is dit bijna onder de dosis, juist een algemene vraag.
Stel als je toch droger wordt en misschien 2 kg vvm hebt gewonnen, hoelang nu de kuur gaat dit blijven???
Is dat zoals al de andere anabolen dat je na 3 maand al niets meer ziet want heb gelezen dat spieren die je met anavar wint na 6 maanden nog zichtbaar zijn?
Klopt dit of niet?
Weet ook iemand in belgie een adres of iets waar je eventueel pillen kunt laten testen of ze werkelijk de juiste stoffezn bevatten?

Danku voor al de reacties.
 
Na elke kuur is het de bedoeling de gewonnen massa te handhaven. Als jou eigen hormoonhuishouding weer in orde is zal je verkregen resultaat behouden. Vooral droge massa.

Als jij een aromatiserende aas gebruikt waardoor je veel vocht vast houd zal je dit wel verliezen na je kuur.

Daarom is een pct of nakuur zo belangrijk! Brengt je eigen hormoonhuishouding weer op gang en balans.

Met die dosis anavar ga je trouwens niks merken, geen resultaat niks. Vergooi je geld dus niet!
 
A ok bedankt,ja heb gezien dat de dosering die word aangeraden tussen de 30-50mg ligt.
Hierover zijn de meningen te verschillend,de ene heeft al resultaat bij 30 en de andere moet 70 pakken.
Is een nakuur dan zo nodig bij 30mg, ook hier heb ik gelezen dat dit niets doet met je hormoonhuishouding??
 
VAR op 30MG en dan 2 kg vvm winnen en droger worden lijkt me akbsterk. Spieren behoud je wel als je goed blijft eten.
 
Ik weet niet wat je plannen zijn maar Anavar is weggegooid geld op die dosering. En ik heb het geprobeert ;)
 
Hoeeveel heb jij dan gepakt en voor hoelang Reinn???
 
Min. 60 mg broeder anders gaat jij spijt krijgen.
 
De meningen zijn hierover zo verschillend.
Weet het allemaal niet goe.
Dacht dat 30 genoeg was maar blijkbaar ni.
Bij 60 zijn de sides wel groter en sneller niet??
 
op 30mg loool
minimum 50-60mg man
en welke sides dan ?
extreem pomp in onderarmen dat is alles ;)
 
Sides zoals misselijkheid ,acne en je kent ze wel.
Heb gezien dat die vanaf 40 mg sneller komen of ben ik fout??
Hangt de dosis ook niet af van het lichaamsgewicht, hoe zwaarder hoe meer of niet????
 
Sides zoals misselijkheid ,acne en je kent ze wel.
Heb gezien dat die vanaf 40 mg sneller komen of ben ik fout??
Hangt de dosis ook niet af van het lichaamsgewicht, hoe zwaarder hoe meer of niet????

jah als je hier last voor hebt dan zou ik niet op een DHT afgift aas gaan maar lekker een 500 test e .
 
test houdt dan weer het vocht op wat ik zeker niet wil.
Maar bedankt voor de reactie,misschien dat ik overweeg voor 40 te nemen i.p.v 30.
Kijken wat dit doet.
Wil gewoon naar 85 kilo gaan en 10% vet maar ben nu al 3 maand aant dieten en minder carbs en meer eiwitten maar ik blijf bij de conclusie dat enkel voeding niet tot het gewenste resultaat leid.
 
Ik heb na een week op 70 verhoogd naar 80 elke dag en merk nog niet veel. Zou zelfde geld placebo effect kunnen zijn..
 
test houdt dan weer het vocht op wat ik zeker niet wil.
Maar bedankt voor de reactie,misschien dat ik overweeg voor 40 te nemen i.p.v 30.
Kijken wat dit doet.
Wil gewoon naar 85 kilo gaan en 10% vet maar ben nu al 3 maand aant dieten en minder carbs en meer eiwitten maar ik blijf bij de conclusie dat enkel voeding niet tot het gewenste resultaat leid.

op 250mg test en een controle op je zout iname heb je geen last van vocht hoor
 
A zo ja maar had al een potje anavar bij de hand maar heb dit nog niet genomen.
Ok maar heb nu toch al meer een idee.
Dus bij 30 mg ga ik totaal niets merken dan?
Wou deze dosis zo laag doen om eens te kijken hoe mijn lichaam hierop reageert want dit zou mijn eerste kuur zijn.
 
Nu had ik nog 1 vraagje.
Ik wou dit graag testen vooraleer ik dit gebruik.
Heb gezien dat er in Breda een centrum is die testen voor drugs doen maar niet voor anabolen.
Wat kan ik doen om deze toch te laten testen?
Gewoon zeggen dat ik dit van een vriend heb gekregen en dat dit drugs zou moeten zijn of zijn er nog andere manieren om dit te testen??
 
Je wil op 30mg anavar van 83kg bij 13% naar 85kg bij 10% haha
Vergeet dat maar, want dat gaat niet gebeuren.
Als je het op 50/60mg doseert mag je blij zijn als je de 83kg bij 10% haalt.
Suc6

Edit als je wil weten of je gear echt is, kan je een foto in de echt of nep sectie plaatsen.
 
Back
Naar boven