XXL Nutrition

vraagje over biceps

Bezoekers in dit topic

40 met een BF van 15-20 is niet veel maar met een BF van 5 weer wel.

Kortom relatief dus.
 
Oh, het zijn Belgen, geen wonder :roflol: .


wat een opmerking ook, alsof Belgen.........


...........nee, dit laat ik wijselijk achterwege..........
:D

ik vind biceps van 40 cm toch al best aardig.......behalve wanneer het vetkwabben zijn natuurlijk ( in dat geval heeft mijn vrouw 60+ cm biceps:o)
:D
 
Hoe groot ben je en welk vetpercentage?
 
Ben 1m 87, weeg 103kg en heb een vetpercentage van 14.

Vanaf maandag begin ik te cutten tegen 300%
M'n dieet is aangepast, alsook m'n trainingsschema. Heb eveneens een nieuwe vetverbrander die zou moeten scheuren.

Ben eens benieuwd...

Hoe dan ook post ik hier één dezer dagen de resultaten van m'n nieuwe opmeting en licht ik jullie opnieuw in van het cutting resultaat van zodra dit er is.

Groetjes,
Klerkie
 
maar 40 armen bij een bw van 103 kg? dan heb je vast huge wheels.?
 
Inderdaad... Jammer genoeg wel... Ben echter m'n best aan het doen om er aan te werken...

Heb vroeger pakken beter gestaan dan nu, maar heb het meeste verloren door een strikt dieet van pitta, friet en pinten bier...

Nu jah, van zodra het terug een beetje de moeite waard is om iets te tonen, zal ik dat zeker doen ;-)

Groetjes,
Klerkie
 
Hoe groot je biceps ook zijn, ze zijn nooit groot genoeg. Dus hup doortrainen met die 40cm en geen vragen stellen. Je moet juist bezorgd zijn als ze helemaal niet meer reageren op training
 
Hoezo zijn huge wheels 'jammer'?
Ik dacht dat je met die 'huge wheels' bedoelde of ik reddingsbandjes heb of niet :-)

Deze heb ik dus jammer genoeg nog altijd teveel naar m'n zin.

Nu jah, ben nog maar drie maanden aan het trainen, dus mag ik niet direct teveel eisen. Als je wil zien hoever ik sta, kan je makkelijk via m'n gallery een beter beeld krijgen;

Groetjes,
Klerkie
 
ah k, dan weet ik dan ook weeral.

Nu jah, ik weet niet of ik zulk 'n grote "wheels" heb, dat is aan anderen om hierover te oordelen.
Ik ben alleszins tevreden van het resultaat gezien ik nog maar 3 maanden opnieuw aan het trainen ben na een drietal jaar volledig stilgelegen te hebben.

Groetjes,
Klerkie
 
koud:linkerarm 39,rechterarm 40cm
 
Back
Naar boven