Fitness Seller

vraagje over clomid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
Ik ben nu men 9e week bezig van men (licht) kuurtje en heb donderdag men laatste spuit gezet,dinsdag begin ik met pregnyl,om de 5dagen 3000/3000/1500/1500 ui ,men vraag is nu hoeveel mg clomid ik nu moet nemen want iedereen zegt iets anders,men kuur bestond uit

wk1-2= 600mg deca
wk3-9= 400mg deca
wk1-5= 250mg sustanon
wk6-9= 250 mg testex

Kunnen julie me raad geven ivm de hoeveelheid clomid?

Groeten en alvast bedankt!!!!
 
3 weken na de laatste injectie beginnen
week 1 :150 mg per dag
week 2 + 3 :100 mg per dag
 
ik ga het morgen in mijn gym voor je vragen, die mensen hebben er echt veel verstand van en zeggen alles eerlijk.
 
Originally posted by Vieren
ik ga het morgen in mijn gym voor je vragen, die mensen hebben er echt veel verstand van en zeggen alles eerlijk.
Jaja, als ze eerlijk zouden zijn, hadden ze je nooit die zooi aan je verkocht.
 
het is geen zooi,
ze dachten van als ik het niet bij hun koop, dan koop ik het wel bij iemand anders.
 
WTF?

Originally posted by Vieren
ik ga het morgen in mijn gym voor je vragen, die mensen hebben er echt veel verstand van en zeggen alles eerlijk.
En hier heeft men er geen verstand van en is men niet eerlijk?
Jongen, als hun bij ***enig gezond verstand hadden gehad dan had men je uitgelegd dat het te vroeg was om te beginnen met een kuur voor jou. Denk is even na voor je hier iets zegt aub.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Admin in actie

Amen
 
Re: WTF?

Originally posted by admin

En hier heeft men er geen verstand van en is men niet eerlijk?
Jongen, als hun bij **enig gezond verstand hadden gehad dan had men je uitgelegd dat het te vroeg was om te beginnen met een kuur voor jou. Denk is even na voor je hier iets zegt aub.

je hebt duizenden mensen bij **, en het zijn er maar een paar van die duizend die het me verkocht hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeg vieren, ben jij toevallig het broertje of neefje van MR X?
:D :D :D
 
Originally posted by DJNRG83
Zeg vieren, ben jij toevallig het broertje of neefje van MR X?
:D :D :D

wat bedoel jij steeds met Mr x? zeg gewoon zijn naam en doe niet zo mysterieus met je x....vage shit man
 
Mr x dat is zijn naam

Mr x a.k.a. 3Dsubwoofer maar daar word je ook niet wijzer van Ow ja hij heet ED als ik dat mag zeggen X ;)
 
En waarom zou hij mijn familie moeten zijn?
Er zit helemaal geen Ed in mijn familie, Ed is een hollandse naam.
 
:stupid:
Er zit géén Ed in onze familie :roflol:
jongens hou toch op met reageren !
:headbang:

ciao
 
Originally posted by raider
:stupid:
Er zit géén Ed in onze familie :roflol:
jongens hou toch op met reageren !
:headbang:

ciao

eerst vragen jullie of ik de neef ben van Ed, dan geef ik normaal antwoord en komen er zulke rare berichten......echt niet normaal meer....
 
Hey jongens!!!
Bart heeft hier een vraag gesteld.
Ik heb hem daarop antwoord gegeven maar als ik er naast zit??
[Kan het mezelf niet voorstellen!!]
 
Je hebt gelijk, sommige zijn wat geirriteerd geraakt vandaag;)
Maar vanaf nu reageer ik niet meer op domme vragen en opmerkingen !








Hoop ik:rolleyes:



:cool: ciao :cool:
 
Originally posted by Vieren
het is geen zooi,
ze dachten van als ik het niet bij hun koop, dan koop ik het wel bij iemand anders.
Hij heeft hier wel een punt. Wanneer iemand tegen beter weten in toch wil gebruiken kan ie beter goede adviezen krijgen.Of je moet er zelf gewetensbezwaar tegen hebben om dan iemand te "helpen".
 
Originally posted by ErEf
Hij heeft hier wel een punt. Wanneer iemand tegen beter weten in toch wil gebruiken kan ie beter goede adviezen krijgen.Of je moet er zelf gewetensbezwaar tegen hebben om dan iemand te "helpen".
Nee dan hadden ze hem moeten uitleggen dat nu AS gebruiken geen goed idee is, DAT is goed advies.
En het had wel geholpen, want nu luisterd hij ook naar ons.
Dus die redenering lijkt mij verkeerd als je rekening houd met het feit dat goed advies wel gegeven word.

Als iemand dan nog zijn eigen zinnetje voortzet, tegen beter weten in dan verdient hij /zij niet om geholpen te worden. Misschien is dan fake spul kopen nog zo slecht niet immers, dan verknoeit die persoon tenminste zijn/haar eigen lichaam niet.
Dus NO WAY dat ze hem het hadden moeten verkopen. Ze helpen hem daar zeker niet mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven