MuscleMeat

vraagje over clomid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by bart
.... Kunnen julie me raad geven ivm de hoeveelheid clomid?

Groeten en alvast bedankt!!!! ....

T'is altijd Clomid of Nolvadex als opstart na een kuur.
Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken en dan 100 mg/dag voor nog eens 2 weken.
Voor Nolvadex start met 40 mg/dag voor 2 weken en dan 20 mg/dag voor nog eens 2 weken.
In beide gevallen dus 4 weken.

Groet Smalluser :thumb:
 
ik had het vanmiddag voor je gevraagd,
ze zeggen dat dit de beste clomid therapie is:

dag 1 300 mg clomid
dan 10 dagen 100 mg clomid
dan 10 dagen 50 mg clomid

is precies 3 weken (21dagen) en daar heb je 3 strips clomid voor nodig als je die van anfarem gebruikt.

dit is de beste manier volgens een (brits-amerikaanse) studie, ze konden mij ook een website met die studie geven, maar ik geloofde ze wel.

En als je wilt kan je er ook 20 mg novadex per dag erbij doen in die laatste week van die 3 weken, en je mag geen hacg gebruiken tijdens deze clomid therapie, je mag die hacg voor dat je met die therapie begint nemen.
 
En ze geven dat zonder zich af te vragen wat de kuur is? Dus 10 weken test + deca neem je deze nakuur maar 6 weken primo ook? Goed gek! persoonlijk vind ik clomid zoiezo slecht (neveneffecten, toxisch), en dan 300 mg? zou ik zeker afraden.
Dan liever 2 weken 150 mg en 2 weken 100mg/dag voor een vrij zware kuur. idd hcg enkel voor de nolva of clomid
 
ze zeiden de 1e dag 300mg omdat je bloedwaarde gelijk zo hoog is zodat de clomid gelijk werkt.
 
Originally posted by admin

Nee dan hadden ze hem moeten uitleggen dat nu AS gebruiken geen goed idee is, DAT is goed advies.
En het had wel geholpen, want nu luisterd hij ook naar ons.
Dus die redenering lijkt mij verkeerd als je rekening houd met het feit dat goed advies wel gegeven word.

Als iemand dan nog zijn eigen zinnetje voortzet, tegen beter weten in dan verdient hij /zij niet om geholpen te worden. Misschien is dan fake spul kopen nog zo slecht niet immers, dan verknoeit die persoon tenminste zijn/haar eigen lichaam niet.
Dus NO WAY dat ze hem het hadden moeten verkopen. Ze helpen hem daar zeker niet mee.
Wat bedoel jij daar mee "met fake verknoei je je lichaam niet"
Ga jij er van uit dat er in fakes ook geen verontreinigende stoffen zitten of zo??
 
In fakes zit meestal geen grote dosis van het product dat je denkt dat het is.
Wat er dan wel inzit is meestal een goedkope vorm, veel zie je dingen als methyltestosterone die zo laag gedosseerd zijn dat het nauwelijks iets doet.
Maar je hebt wel gelijk, het komt heel weinig voor maar een injecteerbaar preparaat dat geen benzyl alcohol bevat én verontreinigd is , is wel degelijk zeer gevaarlijk wanneer je het injecteerd.
bij orals zie je die verontreiniging nog veel minder waardoor bijv de echte dianabol of drol eigenlijk veel giftiger (en dus schadelijker) zijn dan de namaak/fake versie.
Dat bedoelde ik met je lichaam niet verknoeien.
 
Laten we ons beperken tot de antwoorden op de vraag van Bart.
 
Originally posted by Vieren
En waarom zou hij mijn familie moeten zijn?
Er zit helemaal geen Ed in mijn familie, Ed is een hollandse naam.

I love this guy haha,:roflol:

er zit helemaal geen ed in de familie haha om je kapot te lachen thnx vieren
 
Originally posted by Bodyman


I love this guy haha,:roflol:

er zit helemaal geen ed in de familie haha om je kapot te lachen thnx vieren

Sorry dat ik dit zeg,
maar ik begrijp echt niet wat hier zo grappig aan is?
leg me dat eens uit, dan kan ik meelachen.

Er word mij gevraagd of ik de neef van Ed ben en ik geef antwoord met dat er geen Ed in mijn familie zit, dus kan ik ook niet de neef van Ed zijn.
 
Originally posted by Vieren


Sorry dat ik dit zeg,
maar ik begrijp echt niet wat hier zo grappig aan is?
leg me dat eens uit, dan kan ik meelachen.

Er word mij gevraagd of ik de neef van Ed ben en ik geef antwoord met dat er geen Ed in mijn familie zit, dus kan ik ook niet de neef van Ed zijn.

alsjeblieft je kan me wegdragen kerel haha :roflol: :stupid:
 
ja dat had ik ook met mezelf gedaan als ik jouw was haha

see ya bro
 
ik vertel juist, wat er met jouw moet gebeuren,
want ik begrijp niks van de grappen die hier worden gemaakt,
als ze nou grappig waren, als bijvoorbeeld de grappen van jurgen raymann....ok........maar dit? ?? ?
 
ow wat er met mij moet gebeuren, pikkie je kan jezelf niet eens achter je oren wassen laat staan dat je kan bepalen dat ik door play moet haha
 
en jij kan niet eens je pikkie wassen!
Ga eerst maar goede grappen verzinnen, want je kan de grap van jouw niet eens uitleggen.
 
weet je vieren je hebt gelijk bro mzzl
 
leg me die grap eens uit?
misschien kan ik meelachen??
want ik snap echt niet wat er grappig aan is, als ik zeg dat er geen Ed in mijn familie zit.
 
Ik heb de foto uitgeprint. Ga vanmiddag wel ff langs om na te gaan of die gozer echt bestaat. Zo ja...............nou ja lijkt me wel duidelijk.



groeten
 
jo dat is masta patrick dan weten we voor eens en altijd of we die knaap moet negeren of..................serieus moeten nemen :D
 
ach ik wil het zelf ook wel weten. Kneet heeft al een slechte naam, en dat wordt door dit soort sukkels alleen maar erger. En ik mag Kneet graag. Hij heeft ook mijn foto`s genomen toen ik op 4.5% stond. Wilde me graag helpen met dieten enzo.



Maar goed vanmiddag gaat ik wel ff langs, btje praten hier en daar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven