Fitness Seller

vraagje over de befaamde eiwitten..

Bezoekers in dit topic

beelzebab

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Mensen even een vraagje":

Ik neem nu 3x per dag een whey shake van SNI, sochtends smiddags en na het trainen. Nu heb ik overal op dit forum zo'n beetje gelezen dat whey eigenlijk allen goed is na het trainen, en dat de rest van de shakes zoals sochtends en smiddags, eigenlijk uit trage eiwitten moet bestaan zoals caseinaat - eiwit.

Ik kocht altijd een 4,5 kg pot whey maar dat wil ik nu veranderen in 1 kg whey en de rest caseinaat -eiwit. Is dit een goeie oplossing? en van welk merk zou ik de caseinaat moeten nemen of heb je een ander idee..

Laatst bewerkt:
kijk op xxlnutrition.nl of powersupplements.nl voor caseine eiwit

persoonlijk denk ik dat het bullshit is het verschil tss "gewone" whey en casseine whey

• Topic Starter Topic Starter
Maar is het beter om trage eiwitten te nemen over dag en alleen snelle na de training? en is het verstandig om ook ei eiwitten bij me shake te doen?

ik heb er niet veel verstand van maar als jij zegt dat je s ochtends s middags en s avonds een eiwit shake neemt lijkt het mij dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt en goed genoeg verdeeld whey zullen wel snelle eiwitten zijn maar als je die goed verdeeld over de dag is t toch ook goed.

Ik gebruik in de ochtend een whyshake om snel eiwitten binnen te krijgen en na het trainen. Verder eet ik kip, kwark en al die andere onzin :D

pat21 zei:
Ik gebruik in de ochtend een whyshake om snel eiwitten binnen te krijgen en na het trainen. Verder eet ik kip, kwark en al die andere onzin :D
idem alleen s'ochtend bij het opstaan en na het trainen whey.
Voor de rest kun je je eiwitten uit vaste bronnen halen.

• Topic Starter Topic Starter
Het probleem i dat ik niet al me eiwitten uit me voedsel kan halen vanwege me werk, ik werk in de bouw en kan niet alles mee nemen kwa kwark ect helaas. Vandaar de shakes.

Ik heb al gekeken naar naar een andere eiwitshake. Neem nu mischien Pure Protein 90. Met whey-ei-caseinaat erin. netzoiets als protein 80 van xxl. Neem ik sochtens smiddags en savonds een shake,waardoor ik door me spieren de hele dag door eiwitten krijgen. Me vorige was alleen een whey shake, ik nam die wel 3x per dag in mar omdat het snelle eiwitten zijn heb ik tog niet de hele dag een goeie verdeling

Terug
Naar boven