Fitness Seller

vraagje over de hoeveelheid

Bezoekers in dit topic

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2006
Berichten
2.616
Waardering
109
Ik ben van plan om zeer binnenkort met mijn eerste kuur te beginnen

train 2,5 jaar en ben 26 jaar oud weeg ongeveer 110 kg. en ben 188 cm groot, mijn vet% is ongeveer 16 - 17 % en ik train gemiddeld 5 dagen per week.

mijn vraag is om een kuur test enanthaat only te doen van vijf weken en met een kleine hoeveelheid nl.:

week 1 t/m 5: 100 mg. Test ent per week

de meesten van jullie zullen dit wel veels te laag gedoseerd vinden, graag wil ik weten waarom.
Deze kleine hoeveelheid wil ik om een aantal redenen gebruiken:
1.) het lichaam went overal aan als ik later weer wil kuren moet ik weer hoger doseren. op laatst is het einde zoek

2.) dit wordt mijn eerste kuur en ik weet niet hoe ik op testosteron reageer.

3.) door deze lage hoeveelheid zal ik sneller herstellen en geen grote terugval krijgen, dat hoop ik althans.
 
die ampullen zijn niet voor niets 250mg/ml, en week 1 t/m 5 lijkt mij ook vrij zinloos bij het gebruik van een enanthaat.. als je je systeem toch plat gaat leggen doe het dan wel meteen goed.. ga voor week 1-8 250mg en dan heb je een goede eerste kuur.. wat jij nu wilt doen is je systeem platleggen, minimale gains bewerkstelligen die je gedeeltelijk ook nog kwijtraakt en dan gaan 'herstellen'?

ik ben zelf een voorstander van laag doseren en zo lang mogelijk op een bepaalde dosering blijven en vervolgens langzaam opbouwen naar eventuele hogere doseringen, maar dit is simpelweg zonde
 
mijn leverancier had het over 100 mg per ml., maar ja dat doet er niet toe ik weet niet hoe ik reageer op testosteron, vandaar die lage dosering.

Ook veel wat ik lees van AAS is dat meer niet direct beter is.
Een andere vraag die ik ook wil stellen, waarom kiezen veel ervoor om enanthaat te gebruiken i.p.v. propionaat.

mij lijkt propionaat ook wel aantrekkelijk omdat dit niet lang doorwerkt dus wanneer je last van bijwerkingen krijgt deze sneller ophouden wanneer je met de kuur stopt.
 
propionaat is meestal 100mg/ml...;)
Maar die moet je minimaal om de dag zetten, maar kun je gewoon doen als je een harde bent! :rolleyes: :p
 
3.) door deze lage hoeveelheid zal ik sneller herstellen en geen grote terugval krijgen, dat hoop ik althans.

terugval krijg je mischien niet, maar dat is dan ook omdat je nix gegained zal hebben in die 5 weken
 
ik weet wel hoe je reageert op testosteron :D meer is niet direct beter, maar 250mg/ml is een gebruikelijke dosering.. zelfs bij HRT en voor medisch gebruik.

Enanthaat is langwerkend en hoef je dus niet zo vaak te injecteren als propionaat, welke je om de dag of om de twee dagen zult moeten injecteren voor stabiele bloedwaarden.

je maakt je een beetje te druk over eventuele bijwerkingen bro.. je gaat niet 3g test per week zetten
 
Prop moet je Elke dag of om de dag zetten omdat het ester zo kort is.Als je dan totaal 100mg prop wil zetten in de week komt dat uit op 15mg per dag.Lichaamseigen is al bijna meer en deze dosering slaat dus nergens op.Aan je stats te zien zou ik lekker kiezen voor 500mg enth per week voor 10 weken lang.En als nakuur 4 weken nolvadex 40/40/20/20.Zoals ome eclipse zegt kan je ook 250mg enth per week doen maar ik denk dat je dan van een koude kermis thuis komt aangezien je stats.

Succes
 
met 250 komt het wel goed ouwe.. is en blijft zn eerste kuur ;)
 
Zou lekker 250mg pakken. Dan bij je volgende kuurtje weer dezelfde hoeveelheid pakken, kijk je aan het eind of je veel massa hebt overgehouden.
Zo niet dan doe je het de volgende keer op 500mg dan groei je weer een stuk en in je 4e kuur pak je er nog een middel bij. Ik denk dat dit het beste is om te doen, dan kan je het best zien hoe je ergens op reageerd.

Succes!
 
ik weet wel hoe je reageert op testosteron :D meer is niet direct beter

dat is het wel;) alleen is het het vaak niet waard de extra doseringen voor de minimale extra gains die je ervoor krijgt:o
 
vind 5 weke echt wel te kort!!begint pas na 3/4weke te werken ofzo!en wrom geen test/deca op 250mg/200mg das mooie 1e kuur toch?
 
dat is het wel;) alleen is het het vaak niet waard de extra doseringen voor de minimale extra gains die je ervoor krijgt:o

niet DIRECT :P pas na 3 weken zo merk je het goed ;)
 
misschien kan je ook eens overwegen om 500mg te doen.

ik ga dat ook doen en ik zie het als een rustige eerste kuur.
je weegt tenslotte toch 110 kilo.

lees nog maar eerst wat de sticky`s door en kuurtjes van anderen...
 
Beste vriend lees je nog eens goed in de materie en dan snap je ook beter waar wij het over hebben. Test E voor 5 weken zet natuurlijk totaal geen zode aan de dijk dit ivm de lange esthers. En je zal wel in de war zijn met prop 100mg/per ml...

Ik ben ook van het rustig aan maar je wilt natuurlijk wel groeien. Lekker 500mg voor 10 weken. Je zal weinig tot geen sides merken met deze hoeveelheid...
Oh ja en zoals gezegd de nakuur!!!
 
Back
Naar boven