AndroidHealthClinic

vraagje over deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
Hey,

Ik zou eens willen weten of het helpt om na je kuur(na pregnyl en nolvadex) zo om de 3-4weken een deca te zetten om je gewicht beter te houden?Of zijn de waarden in je lichaam dan te laag om te groeien en ga je meer achteruit dan vooruit?Kan een stom vraagje zijn maar ik verlies telkens teveel na men kuur van mijn gewicht,ik let nochtans goed op men voeding en men eiwitten.

Alvast bedankt!!!
 
Zelfs zo'n lage hoeveelheid deca zal je HPTA onderdrukken. Hoeveel verlies je na een kuur?
 
Men laatste kuur ben ik 7kg bijgekomen en ben er zeker al 3.5kg van kwijt,heb na men kuur pregnyl genomen en nolvadex.Ben blijven doortrainen en men voeding is zeker nog voldoende en eiwitten neem ik ook genoeg.
 
Ok, er is nog veel meer wat je kunt doen. Eerst nog wat vraagjes; waar bestond je kuur uit? Hoeveelste kuur was dit? Wat zijn je stats? En uit hoeveel caloriën/proteines bestaat je onderhoudsdieet?
 
Als je goed kuurt en goed eet en blijft eten verlies je minimaal..
Maar dan moet je wel durven een echte kuur te nemen..
En deca na de kuur?? Hahahahahahahaha :p
 
Idd deca is wel het laatste waar je mee wil bridgen. Gewoon goed nakuren en blijven eten en trainen als een beest.
 
Originally posted by Champ
Als je goed kuurt en goed eet en blijft eten verlies je minimaal..
Maar dan moet je wel durven een echte kuur te nemen..
En deca na de kuur?? Hahahahahahahaha :p
Door het stellen van dit soort vragen wordt je wijzer. Op zich vind ik het niet zo'n hele slechte gedachtegang. Er zijn mensen die 250mg test per drie weken nemen en waarbij HPTA niet onderdrukt wordt (bij de meesten gebeurd dit trouwens wel).. Persoonlijk hou ik van mensen die er over nadenken ;)
 
B2b zo denk ik er ook over,men laatste kuur bestond uit:
wk1-2 : 600mg deca
wk3-9 : 400mg deca
wk1-4 : 250mg sustanon
wk5-9 : 250mg testex
wk5-9 : 100mg winstrol om de andere dag

Ik weet dat de testo aan de lage kant is maar ik heb anders teveel last van acné,na men laatste spuit om de 5dagen 3000/3000/1500/1500ui hcg,dan 2weken 40mg nolva en 2weken 20mg nolvadex.
Dit is men 4e kuur,train 4jaar zonder stop,4dagen in de week,en 1dag gevechtsport.
Alvast bedankt voor de reactie!
 
je zit nog vol met estrogenen, nooit van het rebound effect van Nolva gehoord?
 
Wel eerlijk gezegd niet neen,ik ben nog maar pas een paar weken geleden begonnen met er boeken over te lezen en ben nog niet zo een gevorderde als julie hier,maar ik hoop dat julie het me eens uitleggen want bij ons in de gym weten ze er ook niet zoveel van.
 
Back
Naar boven