MuscleMeat

vraagje over dianabol

Bezoekers in dit topic

Milazzo21

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
57
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Wil binne kort kuurtje beginne met dboll. Maar nu heb ik een vraag ik wil in plaats van 4o mg per dag nemen dus 4 tableten gewoon 10 mg per dag. dus 1 tablet maar dan niet voor vier weken maar tot dat me pillen op zijn dus komt op het zelfde neer. Nu vraag ik me af dat is tog minder schadelijk dan 40 mg op een dag ? graag een mening er over. en is 10mg per dag genoeg om van te groeien of zal ik er niks van merken ? alvast bedankt voor de reacties


gr milazzo
 
hoe kom je hierop?
als je een beetje logisch kan nadenken kan je zelf wel het antwoord geven.
in 1 potje dianabol zitten 100tabs,dus ruim 3 maanden aan de 17aa:eek:

het enige wat deze dosis zal doen is je lever onnodig belasten,groei zal minimaal zijn op 10mg.
 
hoe kom je hierop?
als je een beetje logisch kan nadenken kan je zelf wel het antwoord geven.
in 1 potje dianabol zitten 100tabs,dus ruim 3 maanden aan de 17aa:eek:

het enige wat deze dosis zal doen is je lever onnodig belasten,groei zal minimaal zijn op 10mg.
Kan hij beter gewoon 40MG per dag gaan voor 6weken, verdeeld over de dag.. Ik ben het eens met redbull74 dat je alleen je lever zwaar belast en de gains zullen niets voorstellen
 
Ikzelf nam als kickstart 4 weken/40mg

Eentje om 8.00uur 's ochtends en om 16.00uur id namiddag

Dus met 8uur ertussen...
 
Hoe zit het bijv met haaruitval kans bij dianabol?
 
Wil binne kort kuurtje beginne met dboll. Maar nu heb ik een vraag ik wil in plaats van 4o mg per dag nemen dus 4 tableten gewoon 10 mg per dag. dus 1 tablet maar dan niet voor vier weken maar tot dat me pillen op zijn dus komt op het zelfde neer. Nu vraag ik me af dat is tog minder schadelijk dan 40 mg op een dag ? graag een mening er over. en is 10mg per dag genoeg om van te groeien of zal ik er niks van merken ? alvast bedankt voor de reacties


gr milazzo

Lees ik het nou goed?
Als je perse die oral zooi only neemt, dan pak je toch gewoon 40 a 50 mg per dag en dan een beetje netjes verdeeld?

Niet moeilijk toch?
Week of 5, 6.
 
Ik zou helemaal geen D-bol nemen met jouw vetpercentage.
 
Ik zou helemaal geen D-bol nemen met jouw vetpercentage.

Mwow, vind ik wel meevallen.

Maar idd, je zal er weinig definitie door behalen als je nu ''al'' op 16% zit.
 
kracht zal ie wel krijgen, maar de gewonnen massa verdwijn t als sneeuw voor de zon. bijwerkingen zullen ook erger zijn.

Jammer van de D-bol in mijn ogen, cut tot een respectabele 10-12% Milazzo21 en je kunt je ondertussen voorbereiden op een fatsoenlijke kuur van Test E injects met evt. winstrol als ks.

Grts,

GTO
 
Van dianabol wordt je vet na je kuur :p
 
wat is een aan te raden vet% voor je een dbol kuur doet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
minder dan 12% 8 a 10 is top. Overigens geld dit voor alle AAS.


Thx :) Ben ook van plan om er binnenkort eens aan te beginnen maar twijfel beetje of het wel al de moment is..

momenteel 1m69 , 75kg , 12,9%
 
Als je voeding schoon is waarom niet tuurlijk kan je naturel nog gainen maar met dat vet% kan echt wel hoor!
 
Thx :) Ben ook van plan om er binnenkort eens aan te beginnen maar twijfel beetje of het wel al de moment is..

momenteel 1m69 , 75kg , 12,9%

Met die stats hoef je echt niet aan de AAS. Je kan echt nog wel gainen met goede voeding. ooooo 1.69 zie ik dan ivalt het al wat mee maar is naturel zeker nog uit te halen.
 
Ok thx voor de tips :) ik ga nog ff wachten en mss zien na nieuwjaar, ik was van plan om in maart eens een cut te doen naar 8-9% en mss is het dan een goede moment om dianabol te nemen.
 
Ok thx voor de tips :) ik ga nog ff wachten en mss zien na nieuwjaar, ik was van plan om in maart eens een cut te doen naar 8-9% en mss is het dan een goede moment om dianabol te nemen.

Na het cutten bedoel je dan toch? Want op dbol cutten is niet mogelijk :D
 
jaja als ik gecut heb he :P dan valt het mss ook minder op als ik plots 10kg bijkom, kan ik nog zeggen dat ik terug aant bulken ben
 
jaja als ik gecut heb he :P dan valt het mss ook minder op als ik plots 10kg bijkom, kan ik nog zeggen dat ik terug aant bulken ben

lol met een dbol only ga je echt geen 10 kg pakken. De helft zo niet meer verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dan moet je test only 10 wkn 500 mg p/w doen. Dan kan dat wel mits je voeding in orde is.

Suc6 bro
 
Back
Naar boven