Fitness Seller

vraagje over groeihormoon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
Ik zou graag eens willen weten of er hier mensen zijn die ervaring hebben met groeihormoon(sth) en welke resultaten julie daarmee hebben gehaald?Moet je sth altyd nemen met insuline of is het anders weggesmeten geld?
Ik weet dat je inuline 2x per dag moet nemen,s morgens en na de training, beginnen met 5ui en opbouwen naar 10,per 1iu 10g koolhydraten nemen,1uur en half erna terug eten,klopt dit of ben ik slecht geinformeerd?

groetjes!!
 
GH doet bijna niets zonder SLIN dus idd weggegooid geld.
 
Originally posted by admin
GH doet bijna niets zonder SLIN dus idd weggegooid geld.


HGH alleen doet vrij weinig. icm AS is het wel degelijk een goed product. Tis onzin dat het perse met slin moet worden gestackt.
De resultaten zijn alleen totaal anders.


Oh en bart. insuline hoef je niet 2 keer per dag te nemen. 1 keer kan ook. Al is het met HGH wat makkelijker om 2 keer te nemen aangezien je niet snel vet aanzet.
Begin met 10gr per iu en bouw op tot 10iu. Ikzelf zit op 20iu na de training en neem dan 90gr carbs. Maar dit heb ik pas gedaan toen ik mn toleratie wist. Heb in ieder geval altijd eten bij de hand.



groeten
 
Bedoelde idd meer dat het op zich weinig doet, met as beter maar dan is slin ook beter met as.
 
Wel je zegt dat de resultaten totaal anders zijn met of zonder insuline,maar wat is het verschil dan?minder spiermassa?
Wel ik ben niet zo voor de insuline maar als kdan toch kuur met sth zou ik er graag wat resultaat uithalen.Er heeft me ook iemand gezegd dat je platte beenderen groeien,je neus,kin,vingers,is dit echt zo of is dit alleen bij grote hoeveelheden?Ik zou 4ui per dag nemen.

Alvast bedankt voor de informatie
 
Heb dit ff ergens vandaan geplukt. Komt van Oldgunz af(anasci) degene die hem kennen , kennen ook zijn cycles :D


With..
Gain More Mass,
Some BF% Droppage,
Watery Look sortof,
Some Viens,


WithOut..
Gain Some Mass,
Alot BF% Droppage,
Paper Thin Skin,
Viens, Viens, Viens
 
Tja, Hgh. Spijtig dat het zo duur is :(
 
Originally posted by bart
Wel je zegt dat de resultaten totaal anders zijn met of zonder insuline,maar wat is het verschil dan?minder spiermassa?
Wel ik ben niet zo voor de insuline maar als kdan toch kuur met sth zou ik er graag wat resultaat uithalen.Er heeft me ook iemand gezegd dat je platte beenderen groeien,je neus,kin,vingers,is dit echt zo of is dit alleen bij grote hoeveelheden?Ik zou 4ui per dag nemen.

Alvast bedankt voor de informatie

HGH+insuline+AS zorgen voor dramatische resultaten!

En dat groeien van platte beenderen , gebeurt alleen als dat al bij je gebeurd, omdat je Acromeglia hebt dan zal HGH het nog erger maken, die aanleg heeft bijna niemand, ik weet niet of je nog de oude Andre the Giant kent van WWF, je kon aan zijn hoofd duidelijk zien dat hij last had van Acromegli.
 
Aan zijn lijf zie je toch nt dat hij iets neemt...
 
tjeez wat een monster
 
die gozer ken ik nog wel das " El Gigante"
 
wel eerlijk gezegd ik hoop dat ik zo nooit word,denk dat die meer neveneffecten gehad heeft dan iets anders,staat toch vet en lelijk zeker?
 
he, ik heb niet gezegd dat Andre the giant HGH gebruikte, want hij ziet er wel erg vet uit, maar ik gaf hem als voorbeeld voor de ziekte Acromegli, niemand kan ook bewijzen dat hij HGH gebruikt heeft en dat heeft hij natuurlijk ook nooit toegegeven, maar als hij het gebruikt heeft, dan heeft dat zijn Acromegli ziekt versneld.

ik denk ook dat hij van nature veel HGH aanmaakt want hij was wel 2,15 meter lang.

En ik probeer ook duidelijk te maken dat de ziekte Acromegli bijna nooit voorkomt. en je krijgt het niet van HGH, het versneld die ziekte alleen , als je die al hebt.
 
ah,sorry khad niet goed gelezen ze,ja zen kin is niet normaal.
Me nog even wat bevragen over de soorten insuline en welke ik het beste zou gebruiken en na nieuwjaar start ik ermee!

Bedankt voor de nuttige informatie!!!
 
snelwerkende insuline. Zoals Novorapid of Humalog.
 
Wel ik dacht dat ook eerst te nemen maar men heeft me gezegd dat ik dat s avonds en na men training moet nemen,per 1iu 10g koolhydraten moet eten,na 1.5 h terug eten,maar ik kom maar rond 22h thuis van de training en moet er elke dag om 4h uit,dus kan ik niet elke dag tot 12h opblijven en maar 4h slapen.Het best zou een traagwerkende insuline zijn volgens hem,of heeft dit meer nadelen?
 
wa een vieze kerel!!! Dat is mijn bedoeling niet
 
Originally posted by bart
Wel ik dacht dat ook eerst te nemen maar men heeft me gezegd dat ik dat s avonds en na men training moet nemen,per 1iu 10g koolhydraten moet eten,na 1.5 h terug eten,maar ik kom maar rond 22h thuis van de training en moet er elke dag om 4h uit,dus kan ik niet elke dag tot 12h opblijven en maar 4h slapen.Het best zou een traagwerkende insuline zijn volgens hem,of heeft dit meer nadelen?


langwerkende insuline is niet iets wat je wil nemen voor het slapengaan. Wat je dan krijgt is een hypo terwijl je slaapt. wat uiteindelijk de dood tot gevolg kan hebben.

na injectie werkt novorapid nog 3-4 uur. Gedurende deze tijd is het verstandig wakker te blijven. Kan je dit niet opbrengen dan moet je simpelweg niet aan de insuline beginnen.




groeten
 
Wat die luca wil zeggen weet ik niet maar aan zo'n stomme opmerkingen heb ik niet veel.Men zal me wel verkeerd ingelicht hebben dan omdat men mij gezegd had je traagwerkende insuline gewoon s' morgens moet nemen.Maar ik heb een dokter gevonden die me wil begeleiden en mag er donderdag bij gaan,dan ben ik zeker.

Alvast bedankt voor alle nuttige informatie
 
Back
Naar boven