XXL Nutrition

vraagje over hoeveelheid tren.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gogemm

Cool Novice
Lid geworden
29 jul 2012
Berichten
132
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik heb de test en tren bij mekaar in de inject zitten en allebij is het precies dezelfde hoeveelheid 2ml..

Ik ben dus benieuwd of de tren dus ook 200/250 mg wordt berekend als de test?
 
Snap je verhaal niet. Effe wat duidelijker.

Hoeveel mg/ml is je test en welke ester?
Hoeveel mg/ml is je tren en welke ester?
Wat is je vraag precies?
 
Allebij Enanthate.. doe ze bijmekaar in! en in de spuit is het precies dezelfde hoeveelheid
ben dus alleen benieuwd of de tren evenveel is als test in MG 2ml is 500mg test.. dus of dat dan ook 500mg is?

gr
 
Tren-e is meestal 200 mg/ml toch? Zou op je vial moeten staan.
 
Staat idd gewoon op je vial, amp of cartridge.

Tren-e kan 100, 200 of 250mg per ml zijn.
 
Antwoord is gewoon op m'n vraag goos.

1. (Welke stof + hoeveel mg/ml + ester)
2. (Welke stof + hoeveel mg/ml + ester)
3. (Wat is je precieze vraag)
 
Zie trouwens ook al dat je een tijdje bezig bent met deze blast. Is het misschien niet handiger als je alle sop orde hebt VOOR je begint?
 
goed ingelezen en heb alle spullen in orde.. gewoon 2 ml van alles alleen in mg is de tren wel eens anders vandaar de vraag..
 
dus je weet dat je bij 2ml test 500mg test hebt. Nu vraag je of je bij 2 ml tren ook 500mg tren hebt?
Als dit je vraag is, neem 1 vial tren, zuig deze op en spuit deze in de halsslagader.
Als dit je vraag niet is, stel je vraag dan duidelijk :p
 
dus je weet dat je bij 2ml test 500mg test hebt. Nu vraag je of je bij 2 ml tren ook 500mg tren hebt?
Als dit je vraag is, neem 1 vial tren, zuig deze op en spuit deze in de halsslagader.
Als dit je vraag niet is, stel je vraag dan duidelijk :p
:roflol: +1


























Nee 1 is te weinig bro... +10
 
Ja de vraag is inderdaad puur hoeveel mg mijn tren per ml is. misschien is het nu wel duidelijker idd.
zou wel 200 of 250 mg idd zijn. kijk het wel even na vanavond!
Thanks igg
 
Heel onduidelijk verhaal pik. OT: pleur anders een foto van je amp,card of vial dan kunnen wij wel antwoorden. Verder ben ik van mening als je niet eens kan zien hoeveel mg/ml je roids zijn, je nog lang niet moet kuren
 
check het wel na vanavond op me potje:P
 
Wel mooi dat het zo kan natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven