MuscleMeat

vraagje over hoeveelheid tren.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes
Op je oog leggen en tellen hoevaak je moet knipperen. Zoveel is t

Sent from my SM-G800F using Tapatalk
 
Jezus gasten. Leer gvd eerst typen voor je een reactie post... Gebruik eens punten en komma's enzo! #tren rage :P
 
Gaat weer lekker op het forum de laatste week. :roflol:
 
hallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes

Zo is het, en niet anders ! :roflol:
 
Wat zoellen wier nun dan wehr hie kriegen MAN
 
hallo jongens ik heb ook een tren en die is net zo veel als mn winstrollen betekent dat dat deze allebei 40 mg zijn per dag bedoel ik dan in ml zegmaar als ik ze injecteer maar dan pilletjes

Geniaal
 
rip wiskunde voor 8 jarigen.
 
Met zn fysiek lacht die misschien iedereen uit :D
 
Met zn fysiek lacht die misschien iedereen uit :D
En met zijn verstand wordt hij uitgelachen door mensen met syndroom van down terwijl hij het niet eens door heeft. Dan mag je van mij een godenlichaam hebben, maar een beetje gezond verstand krijgt bij mij toch toch voorrang.
Behalve bij (vrouwelijke) one night stands, daar is het net omgekeerd.
 
En met zijn verstand wordt hij uitgelachen door mensen met syndroom van down terwijl hij het niet eens door heeft. Dan mag je van mij een godenlichaam hebben, maar een beetje gezond verstand krijgt bij mij toch toch voorrang.
Behalve bij (vrouwelijke) one night stands, daar is het net omgekeerd.
Amen

Sent from my SM-G800F using Tapatalk
 
dus je weet dat je bij 2ml test 500mg test hebt. Nu vraag je of je bij 2 ml tren ook 500mg tren hebt?
Als dit je vraag is, neem 1 vial tren, zuig deze op en spuit deze in de halsslagader.
Als dit je vraag niet is, stel je vraag dan duidelijk :p
mooi gesproken
 
Topic is 5 jaar oud....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven