XXL Nutrition

vraagje over koolhydraat

Bezoekers in dit topic

sportert

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
86kg
Hallo,

Ben bezig met een goed voedingsschema te maken. Maar nou heb ik even snel een vraag.

Op de pot van mijn proteine gainer staat dat 100gr. 62gr koolhydraat bevat waarvan 40gr suikers. Kan ik deze 40 gram dan wel bij de totale hoeveelheid koolhydraten optellen of niet?

Hoop op snel antwoord dan kan ik hem zo afronden.

Danku:)

Denk eens na, it's not rocket science.

suikers zijn slechte koolhydraten

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht ik al, maargoed bedankt.

suikers zijn slechte koolhydraten

Suikers zijn snelle koolhydraten, of dat slecht is hangt van de timing af. Kan er nooit zo goed tegen als iets slecht goed of het beste genoemd word. Voeding is een middel om je doelen te bereiken. Niet elk middel past bij elk doel en niet elk middel is 24 uur per dag goed of slecht, suikers net na trainen kan best een goed idee zijn soms.

Als allround weightgainer product is het slecht ja. Kijk eens naar de ultra fine oats en meng die met whey.

Suikers zijn snelle koolhydraten, of dat slecht is hangt van de timing af. Kan er nooit zo goed tegen als iets slecht goed of het beste genoemd word. Voeding is een middel om je doelen te bereiken. Niet elk middel past bij elk doel en niet elk middel is 24 uur per dag goed of slecht, suikers net na trainen kan best een goed idee zijn soms.

Als allround weightgainer product is het slecht ja. Kijk eens naar de ultra fine oats en meng die met whey.

daar heb je wel gelijk in na de training

ja ik had het meer op de weightgainer zelf zoals je zegt (oats en meng die met whey) + nog een banaan voor de suikers

Terug
Naar boven