AndroidHealthClinic

vraagje over kuur(test e gyno arimidex) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muscle1984

Novice
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Graag adviesje

Ik heb vorig jaar voor het eerst gekuurd (9 weken), deze kuur was toen:

-250 mg test E per week
-200 mg deca per week
-Stanozolol(100 tablets als kickstarter) UG

Als nakuur heb ik vanaf het moment dat ik gestopt ben, 3 weken lang 1 x per week 5000iu HCG per week gezet en ben na twee en halve week begonnen tamoxifen). Dit heb ik zes weken gedaan).
En nu komt het… Na deze zes weken en vier dagen geen tamoxifen te hebben gebruikt(eerste twee weken 40 mg daarna 20 mg), ineens twee dikke schijven(beide tepels). Ik weet dat ik al vanaf week 2 in me kuur last had van gevoelige tepels maar zeker niet van schijfjes. Inmiddels is dit al met al een jaar geleden ong en ik wil weer kuren (zomer komt eraan etc.), nu zijn de schijfjes aardig weggetrokken (andere hebben ze nooit kunnen zien, alleen kunnen voelen), beide schijven zijn ong net iets kleiner dan 1 cm. Niet super groot en heb er geen last van en zijn niet echt zichtbaar.

Maar nu zou ik toch graag nog een keer willen kuren, nu lees ik veel over Anastrozol , dit zou redelijk zwaar zijn en zo’n 85 a 90 % van het aromase enzyme blokkeren (en dus ook de aromatase). Zeker zijn doe je het nooit maar ik zou nu graag de onderstaande kuur doen en graag jullie mening daarover horen. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik weet dat je minder gains zult hebben met aromase/aromatase blokkers, maar dit neem ik voor lief, als dit ong een kwart aan gewichts toename scheelt. Zolang me gyno niet veel groter wordt vind ik dat persoonlijk best. Dat is verschil van (voorbeeld) ipv 10 kg dan maar 7,5 kg, so what, zolang de gyno maar niet heel veel groter/echt zichtbaar wordt.
De kuur(10 tot 12 weken):
-375 mg Test E om de vijf dagen
-200 mg Boldenone om de vijf dagen
-1 mg Anastrozol om de dag of halve ½ mg per dag(you tell me)
-800 IU HCG per 4 of vijf dagen

Nakuur:
-40 mg Tamoxifen na twee en halve week eind kuur daarna 20 mg per dag
- 1500 IU HCG om de drie dagen gelijk na einde kuur tot 2,5 a 3 weken

Ik weeg nu 89 kg eet goed(rond de 5000kcal en 230 gr eiwit per dag) en mijn vet zit 10 a 11 %, lengte is 1.82M. Daarbij moet ik wel zeggen zwaarder als 100 kg hoef ik niet te worden, maar ook niet veel lichter(jaja ik ben snel tevreden zolang me gyno niet groter of echt zichtbaar wordt). Ow ja ik train vijf keer per week, altijd, ja altijd!




Dank voor het lezen,



gr Muscle1984
 
Laatst bewerkt:
Haal merknamen weg.. mag niet
 
Sorry...

Done!
 
Vind de hcg wel erg hoog gedoseerd in je na kuur wel licht is dat het probleem
 
Vind de hcg wel erg hoog gedoseerd in je na kuur wel licht is dat het probleem
Ok thanx Den_bb.

Ik wist niet dat je een overkill aan hcg kon hebben(heb je rebound dan?), aan welke hoeveelheden zou ik dan moeten denken?
 
Hcg beter tijdens je kuur tot aan je nakuur nemen 2x250 iu per dag en nolva is 20 mg per genoeg 2 weken na laatste injectie. Als je 12 weken kuurt en je zet de laatste prik test op maandag van week 12, dan begin je met nolva op maandag van week 14
 
Hcg beter tijdens je kuur tot aan je nakuur nemen 2x250 iu per dag en nolva is 20 mg per genoeg 2 weken na laatste injectie. Als je 12 weken kuurt en je zet de laatste prik test op maandag van week 12, dan begin je met nolva op maandag van week 14

2x250IU bedoel je dan 2 keer per dag 250 IU. Probleem is wel dat mijn HCG 5000IU is, ik kan dat nog wel verdelen naar 800-1000IU. Maar hoe gat ik dat doen naar 250IU?
 
2x250IU bedoel je dan 2 keer per dag 250 IU. Probleem is wel dat mijn HCG 5000IU is, ik kan dat nog wel verdelen naar 800-1000IU. Maar hoe gat ik dat doen naar 250IU?

Verdeel 5000IU over 10ml -> 500IU per ml
Injecteer elke keer een halve ml.

Vanaf morgen zet ik elke maandag en vrijdag 250IU tot het einde van men kuur.
 
2x250IU bedoel je dan 2 keer per dag 250 IU. Probleem is wel dat mijn HCG 5000IU is, ik kan dat nog wel verdelen naar 800-1000IU. Maar hoe gat ik dat doen naar 250IU?

Nee, 2 keer 250iu per week.

Als je 5000IU hebt en je mengt dit met 10 ml heb je 500IU per ml. Dus injecteer je 2 x per week een halve ml tot dat je met je nakuur begint.
 
Nee, 2 keer 250iu per week.

Als je 5000IU hebt en je mengt dit met 10 ml heb je 500IU per ml. Dus injecteer je 2 x per week een halve ml tot dat je met je nakuur begint.

Thanks voor de reacties!

Hoe kunnen jullie dit verdelen over 10ml? Ik heb maar 2 ml van dat aanmengspul erbij... Daarbij kan je dit na aanmengen toch maar drie weken in de koelkast bewaren.. Ik heb wel eens gelezen over invriezen, kan dit indd?
 
Thanks voor de reacties!

Hoe kunnen jullie dit verdelen over 10ml? Ik heb maar 2 ml van dat aanmengspul erbij... Daarbij kan je dit na aanmengen toch maar drie weken in de koelkast bewaren.. Ik heb wel eens gelezen over invriezen, kan dit indd?

Ga naar de apotheker en vraag bactereostatisch water, geven ze je een mooie fles van 100ml.
Gewoon in je vriezer bewaren en een de nacht ervoor in je ijskast leggen om te gebruiken.
 
Ga naar de apotheker en vraag bactereostatisch water, geven ze je een mooie fles van 100ml.
Gewoon in je vriezer bewaren en een de nacht ervoor in je ijskast leggen om te gebruiken.

Kijk dat is info waar ik echt wat aan heb :D
 
Spuitjes klaarmaken met 500IU (1ml dus) en invriezen.
Als je maandag en donderdag wil zetten haal je het zondagaaf uit de vriezer en leg je het in de koelkast om maandag een halve ml je injecteren en je bewaard de andere helft voor donderdag in de koelkast.
 
Spuitjes klaarmaken met 500IU (1ml dus) en invriezen.
Als je maandag en donderdag wil zetten haal je het zondagaaf uit de vriezer en leg je het in de koelkast om maandag een halve ml je injecteren en je bewaard de andere helft voor donderdag in de koelkast.

Maareh, waarin meng je eigenlijk het poeder en de 10ml? Ik heb geen lege vial... Dus gewoon in een maatbeker oplossen en optrekken in spuitjes?
 
Maareh, waarin meng je eigenlijk het poeder en de 10ml? Ik heb geen lege vial... Dus gewoon in een maatbeker oplossen en optrekken in spuitjes?

are you serious:eek:

waar denk je dat je die poeder in krijgt, een envolop?
 
Laatst bewerkt:
are you serious:eek:

waar denk je dat je die poeder in krijgt, een envolop?

Ik krijg dat poeder overal in als het moet :mad:!

Nee, ik heb geen flauw idee, of ik ben een derdegraads retard...
 
Laatst bewerkt:
Net terug van de apotheker. Hij heeft me 100ml bac water gegeven (zoals verwacht). Ik vroeg hem nu hoe ik mijn pregnyl het beste kon mengen. Hij gaf me een steriel potje voor urine in te bewaren en zei dat ik het poeder hierin moest doen, mengen met 10ml bac water en zo bewaren in de vriezer. Elke keer dat ik het nodig had moest ik het gewoon een dagje op voorhand in de koelkast zetten en dan gebruiken. Wat ik ook kon doen was om het in het potje te mengen, en telkens spuiten van 1ml te maken. Met de naald het potje doorprikken en dan eruit trekken. Wat ik ga doen is dus: mengen in het potje en spuitjes klaarmaken. Spuitjes in de vriezer en de dag tevoren in de koelkast leggen.
 
Back
Naar boven